Nový Citroën Berlingo vyjíždí ze španělského Viga, už brzy dorazí k nám

Na 950 vozů denně. Taková je produkce automobilky ve španělském Vigu, kde se začaly vyrábět nové modely oblíbených vozů Citroën Berlingo a Peugeot Partner. Ty byly představeny před nedávnem na mezinárodním autosalonu v Paříži. Už přes 800 000 vozů značky Citroën Berlingo brázdí silnice celého světa. Z tohoto počtu je kolem 420 000 v osobní verzi. Výroba vozů Peugeot Partner už dosáhla hranice 564 000 kusů.

Po šestiletém období úspěchů nadešel čas na modernizaci a inovaci stávajících modelů. Ty se dotýkají především přední části vozů. Nicméně zásadní změny jsou patrné také v interiéru. Nová je přístrojová deska, která nese označení „loisir“ (volný čas), a rovněž podle poslední módy je i „kabát“ vnitřního čalounění.

Inovované prvky jsou dílem nejlepších techniků závodu ve Vigu, mnohé jsou ale také převzaté z jiných modelů obou značek. Investice dodavatelů dosáhly výše 90 milionů eur. Během posledních měsíců se na přípravách výroby nových modelů Berlingo a Partner podílelo na 6000 zaměstnanců, pro které to představovalo na 72 000 hodin.

Výrobní centrum ve Vigu při přípravě celého projektu těsně spolupracovalo s odborníky ze závodu ve Vélizy a s mnoha dalšími dodavateli.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Citroën Berlingo: nová je především přední maska, působí
mohutněji a masivněji.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 1 příspěvek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků