Nový Citroën Berlingo vyjíždí ze španělského Viga, už brzy dorazí k nám

Na 950 vozů denně. Taková je produkce automobilky ve španělském Vigu, kde se začaly vyrábět nové modely oblíbených vozů Citroën Berlingo a Peugeot Partner. Ty byly představeny před nedávnem na mezinárodním autosalonu v Paříži. Už přes 800 000 vozů značky Citroën Berlingo brázdí silnice celého světa. Z tohoto počtu je kolem 420 000 v osobní verzi. Výroba vozů Peugeot Partner už dosáhla hranice 564 000 kusů.

Po šestiletém období úspěchů nadešel čas na modernizaci a inovaci stávajících modelů. Ty se dotýkají především přední části vozů. Nicméně zásadní změny jsou patrné také v interiéru. Nová je přístrojová deska, která nese označení „loisir“ (volný čas), a rovněž podle poslední módy je i „kabát“ vnitřního čalounění.

Inovované prvky jsou dílem nejlepších techniků závodu ve Vigu, mnohé jsou ale také převzaté z jiných modelů obou značek. Investice dodavatelů dosáhly výše 90 milionů eur. Během posledních měsíců se na přípravách výroby nových modelů Berlingo a Partner podílelo na 6000 zaměstnanců, pro které to představovalo na 72 000 hodin.

Výrobní centrum ve Vigu při přípravě celého projektu těsně spolupracovalo s odborníky ze závodu ve Vélizy a s mnoha dalšími dodavateli.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Citroën Berlingo: nová je především přední maska, působí
mohutněji a masivněji.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků