Obyčejná přečančaná škatule.
Na velikosti jen někdy záleží. Je to kompromis ve všem, docela dobrý.Každopádně SUV (traktor do města) má zase v něčem lepšího konkurenta než ty plechovky předtím, i co se týče bezpečnosti.
Krásné auto, ale ta motorizace?? To je snad vtip :-/:-(
Az na ty motory, ktere jsou katastrofa. Dychavicny diesel bez budoucnosti, se kterym nas brzo nepusti do vetsiny evropskych metropoli nebo jeste dychavicnejsi benzinovy trivalec. Pocitam cenu prumerne vybaveneho vozu tak 500-600 tisic a za tyhle penize chci auto, se kterym nebudu trpet stresem, ze za takovy balik mam auto, ktere ma problem predjet kamion a nemuze do center mest, jejichz pocet se bude casem jen mnozit. Takze jim na jejich novy pocin mohu ukazat jen vztyceny prostrednicek a budu se muset smirit s tim, ze budu muset dat tak o 70 tisic vic za pristi VW Caddy, ktery mimo diesel 2.0TDI urcite nabidne i 1,5TSI a to bude uplne o necem jinem.
joooo, leoš je hodně mimo... :D já si ted koupil berlingo za 422 v plný výbavě... displej, tmavý okna, dělený sedačky, Hdi 120, klima, koule atd... kdybych bral debilní caddynu za 600 tak jí mam v základu a ještě 100k motor
ses mimo, za 500-600 je Picasso . Berlingo a Picasso jsou vozidla na totoznych podvozcich. Berlingo je dodavkoidni a proto vzdy levnejsi. Picasso zacina na 430 tacech s HDi , Berligno bude mnohem levnejsi http://data.citroen.cz/web/pdf/ceniky/Cenik_Citr... ...
O DVACKU
Tak ho zase trochu přifoukli,přidali mu další řadu sedaček,zmenšili už tak malý motůrek a hnusnou palubku udělali ještě hnusnější ale cena bude začínat někde na 400.000? Původní Berlingo byla malá,praktická,jednoduchá a levná dodávka ale co s tímhle?
je potřeba umet cist .. bude stejna verye jako ted + prodlouyena, která do ted byla jen pro furgon
To by mohl být zrovna ten problém. Berlingo z roku 2006 mělo 4,13m. V té době jsem Jezdil Kangoo, které mělo dokonce mírně pod 4m a úplně bez problému jsem tím převezl třeba 300l sud na dešťovku na zahradu. To bylo zvenčí maličké, nebyl problém s parkováním a přitom se do toho vlezla hromada věcí. Dnes musí mít malé auto 4,4m a dlouhé dokonce 4,75m. Proč? Já jsem za těch slabých 15 let neporosrtl, nepřibal. Mi to auto vyhovovalo.
Konečně dali ovládání oken do dveří, doteď to bylo před šaltr pákou. Masakr.Imho teď bude záležet na ceně. Dacia je silná v kramflecích. Nový Jumpr by mě bodl víc.
parada .. a mam to stavajici za co vymenit - uz aby se prodavaloooo
Jestli je tohle budoucí designový směr Citroënu, tak upřímnou soustrast. Tohle je ultra kolotoč všech kolotočů a kýč kýčů.
Mě se zas líbí, že se designéři přestali brát vážně a vnesli do toho nadhled. Jedno z mála aut na trhu, které se neváří jako že mě chce sežrat nebo aspoň "pozávodit".
Zatím, jak je vidět, tenhle designový směr přináší lepší výsledky, než dřívější design. A je to dobře.
No prostě nic pro usedlé páprdy před důchodem, ale pro mladé, s koly, či rodinami, co už myslí jinak a kteří tu fyzicky budou i za pár desítek let a budou kupovat.
Jestli budoucnost vypadá takhle tak mi vůbec nevadí že už tady v té době nebudu
Když použiju slova klasika: Tak, "u mě dobrý".Je mi 56 a libí se mi, až jsem sám překvapený, protože jsem koncernista a vlastním G7.
Přijela k nám pouť... Styl vypada jinak ;-)
Autor si ten článek po sobě asi nepřečetl!
Jeeeeeee další kolotočář, jako paskvil se poved, dělali ho u nějakýho krabicáku s brambůrkama ve tmě :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.