Nový Citroën Berlingo oficiálně: Takhle stylová dodávka tu ještě nebyla

22 komentářů

Frank
9. prosince • 14:20

Obyčejná přečančaná škatule.

Havran
26. července • 22:25

Na velikosti jen někdy záleží. Je to kompromis ve všem, docela dobrý.
Každopádně SUV (traktor do města) má zase v něčem lepšího konkurenta než ty plechovky předtím, i co se týče bezpečnosti.

Kuba
3. března • 11:12

Krásné auto, ale ta motorizace?? To je snad vtip :-/:-(

Leos
25. února • 9:51

Az na ty motory, ktere jsou katastrofa. Dychavicny diesel bez budoucnosti, se kterym nas brzo nepusti do vetsiny evropskych metropoli nebo jeste dychavicnejsi benzinovy trivalec. Pocitam cenu prumerne vybaveneho vozu tak 500-600 tisic a za tyhle penize chci auto, se kterym nebudu trpet stresem, ze za takovy balik mam auto, ktere ma problem predjet kamion a nemuze do center mest, jejichz pocet se bude casem jen mnozit. Takze jim na jejich novy pocin mohu ukazat jen vztyceny prostrednicek a budu se muset smirit s tim, ze budu muset dat tak o 70 tisic vic za pristi VW Caddy, ktery mimo diesel 2.0TDI urcite nabidne i 1,5TSI a to bude uplne o necem jinem.

Filip
22. dubna • 21:55

joooo, leoš je hodně mimo... :D
já si ted koupil berlingo za 422 v plný výbavě... displej, tmavý okna, dělený sedačky, Hdi 120, klima, koule atd...
kdybych bral debilní caddynu za 600 tak jí mam v základu a ještě 100k motor

Ota
14. března • 8:35

ses mimo, za 500-600 je Picasso . Berlingo a Picasso jsou vozidla na totoznych podvozcich. Berlingo je dodavkoidni a proto vzdy levnejsi. Picasso zacina na 430 tacech s HDi , Berligno bude mnohem levnejsi http://data.citroen.cz/web/pdf/ceniky/Cenik_Citr... ...

PÁRAČKA
25. července • 7:22

O DVACKU

espadero
15. února • 21:51

Tak ho zase trochu přifoukli,přidali mu další řadu sedaček,zmenšili už tak malý motůrek a hnusnou palubku udělali ještě hnusnější ale cena bude začínat někde na 400.000? Původní Berlingo byla malá,praktická,jednoduchá a levná dodávka ale co s tímhle?

Ota
18. února • 14:13

je potřeba umet cist .. bude stejna verye jako ted + prodlouyena, která do ted byla jen pro furgon

brk77
23. června • 10:46

To by mohl být zrovna ten problém. Berlingo z roku 2006 mělo 4,13m. V té době jsem Jezdil Kangoo, které mělo dokonce mírně pod 4m a úplně bez problému jsem tím převezl třeba 300l sud na dešťovku na zahradu. To bylo zvenčí maličké, nebyl problém s parkováním a přitom se do toho vlezla hromada věcí. Dnes musí mít malé auto 4,4m a dlouhé dokonce 4,75m. Proč? Já jsem za těch slabých 15 let neporosrtl, nepřibal. Mi to auto vyhovovalo.

brk77
23. června • 10:46

To by mohl být zrovna ten problém. Berlingo z roku 2006 mělo 4,13m. V té době jsem Jezdil Kangoo, které mělo dokonce mírně pod 4m a úplně bez problému jsem tím převezl třeba 300l sud na dešťovku na zahradu. To bylo zvenčí maličké, nebyl problém s parkováním a přitom se do toho vlezla hromada věcí. Dnes musí mít malé auto 4,4m a dlouhé dokonce 4,75m. Proč? Já jsem za těch slabých 15 let neporosrtl, nepřibal. Mi to auto vyhovovalo.

rcxp
15. února • 19:32

Konečně dali ovládání oken do dveří, doteď to bylo před šaltr pákou. Masakr.
Imho teď bude záležet na ceně. Dacia je silná v kramflecích. Nový Jumpr by mě bodl víc.

Ota
15. února • 13:56

parada .. a mam to stavajici za co vymenit - uz aby se prodavaloooo

Shimi
15. února • 11:07

Jestli je tohle budoucí designový směr Citroënu, tak upřímnou soustrast. Tohle je ultra kolotoč všech kolotočů a kýč kýčů.

Petr K.
15. února • 13:19

Mě se zas líbí, že se designéři přestali brát vážně a vnesli do toho nadhled. Jedno z mála aut na trhu, které se neváří jako že mě chce sežrat nebo aspoň "pozávodit".

mpolan
15. února • 12:00

Zatím, jak je vidět, tenhle designový směr přináší lepší výsledky, než dřívější design. A je to dobře.

neodborník
15. února • 11:12

No prostě nic pro usedlé páprdy před důchodem, ale pro mladé, s koly, či rodinami, co už myslí jinak a kteří tu fyzicky budou i za pár desítek let a budou kupovat.

starý chlap
18. února • 9:20

Jestli budoucnost vypadá takhle tak mi vůbec nevadí že už tady v té době nebudu

15. února • 11:26

Když použiju slova klasika: Tak, "u mě dobrý".
Je mi 56 a libí se mi, až jsem sám překvapený, protože jsem koncernista a vlastním G7.

bzzz
15. února • 10:49

Přijela k nám pouť... Styl vypada jinak ;-)

Karel
15. února • 10:38

Autor si ten článek po sobě asi nepřečetl!

Vypítko
16. února • 16:55

Jeeeeeee další kolotočář, jako paskvil se poved, dělali ho u nějakýho krabicáku s brambůrkama ve tmě :)

Doporučujeme

Články odjinud