Nový Chevrolet Cruze už u nás nekoupíte. Dostal turbo a zhubl 113 kg

Na našem trhu se nového modelu Chevrolet Cruze nedočkáme. Automobilka v Evropě ukončila aktivity.

Chevrolet představil novou generaci modelu Cruze. Automobilka sice tvrdí, že bude tento nový Američan k dispozici na více než 40 trzích po celém světě, ale my se ho v Evropě nedočkáme, protože tu značka Chevrolet ukončila aktivní činnost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tohle je nový Chevrolet Cruze. Líbí? Chtěli byste ho? Tak to si pro něj musíte za oceán, u nás se totiž prodávat nebude

Nový Chevrolet Cruze je navržen na platformě D2XX, kterou používá třeba i nová generace Opelu Astra. Ta je pevnější a lehčí, nový Cruze mezigeneračně zhubl až 113 kg. Například karoserie je pevnější v krutu o 27 % a zároveň o 24 kg lehčí. To by se mělo pozitivně projevit na ovladatelnosti, dynamice a spotřebě paliva.

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Pod kapotou je prozatím jen přeplňovaný benzínový čtyřválec 1.4 Turbo o výkonu 113 kW (154 k) a točivém momentu 240 Nm. Chevrolet uvádí, že by měl stačit ke zrychlení na stovku za asi osm sekund a s šestistupňovým automatem v dálničním režimu spotřebuje méně než 6 litrů na 100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bez konektivity s různými „chytrými“ telefony by to dnes už nešlo. Interiér má být kvalitnější a vzadu je více místa

Přesná data teprve budou k dispozici, ale protože se Cruze nebude prodávat u nás, zas tak moc nás zajímat nemusejí. Chevrolet vybavil nový model Cruze až deseti airbagy (v závislosti na výbavě a trhu) a samozřejmě všemožnými elektronickými asistenty, rozšířenými možnostmi konektivity a on-line asistenčními službami.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků