Nový Chevrolet Cruze už u nás nekoupíte. Dostal turbo a zhubl 113 kg

Na našem trhu se nového modelu Chevrolet Cruze nedočkáme. Automobilka v Evropě ukončila aktivity.

Chevrolet představil novou generaci modelu Cruze. Automobilka sice tvrdí, že bude tento nový Američan k dispozici na více než 40 trzích po celém světě, ale my se ho v Evropě nedočkáme, protože tu značka Chevrolet ukončila aktivní činnost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tohle je nový Chevrolet Cruze. Líbí? Chtěli byste ho? Tak to si pro něj musíte za oceán, u nás se totiž prodávat nebude

Nový Chevrolet Cruze je navržen na platformě D2XX, kterou používá třeba i nová generace Opelu Astra. Ta je pevnější a lehčí, nový Cruze mezigeneračně zhubl až 113 kg. Například karoserie je pevnější v krutu o 27 % a zároveň o 24 kg lehčí. To by se mělo pozitivně projevit na ovladatelnosti, dynamice a spotřebě paliva.

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Pod kapotou je prozatím jen přeplňovaný benzínový čtyřválec 1.4 Turbo o výkonu 113 kW (154 k) a točivém momentu 240 Nm. Chevrolet uvádí, že by měl stačit ke zrychlení na stovku za asi osm sekund a s šestistupňovým automatem v dálničním režimu spotřebuje méně než 6 litrů na 100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bez konektivity s různými „chytrými“ telefony by to dnes už nešlo. Interiér má být kvalitnější a vzadu je více místa

Přesná data teprve budou k dispozici, ale protože se Cruze nebude prodávat u nás, zas tak moc nás zajímat nemusejí. Chevrolet vybavil nový model Cruze až deseti airbagy (v závislosti na výbavě a trhu) a samozřejmě všemožnými elektronickými asistenty, rozšířenými možnostmi konektivity a on-line asistenčními službami.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 10 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků