Nový Chevrolet Blazer oficiálně. Vypadá jako Camaro do terénu

Tohle auto se do Evropy nejspíše oficiálně nedostane, což je trochu škoda. SUV jsou v kurzu a příď Blazeru připomínající sportovní model Camaro a zajímavé motory by pár zákazníků jistě přitáhly.

Novinka koncernu General Motors s tradičním jménem Blazer doplní beztak širokou nabídku crossoverů a SUV značky Chevrolet, která momentálně zahrnuje model Trax, Equinox, Traverse, Tahoe a největší Suburban.

Chevrolet Camaro má po faceliftu. Čtyřválec dostal okruhový balíček

Chevrolet Camaro má po faceliftu. Čtyřválec dostal okruhový balíček

Blazer má být podle automobilky crossover střední velikosti pro ty, kteří nepotřebují tři řady sedadel, ale raději upřednostní větší zavazadlový prostor. A ten tady skutečně dostanete. Základním objemem kufru se Chevrolet nepochlubil, nicméně sklopením zadních sedadel dostanete „tunel“ o objemu 1818 litrů.

Pokud jde o pohonné jednotky, na počátku budou pouze dvě. Obě zážehové, atmosférické, přímovstřikové a spřažené výlučně s devítistupňovou automatickou převodovkou. Základním motorem bude čtyřválec o objemu 2,5 litru, který produkuje 194 koní a maximální točivý moment 255 newtonmetrů.

Camaro ZL1 1LE již má rekord na Nürburgringu. Prý ale může být ještě rychlejší

Camaro ZL1 1LE již má rekord na Nürburgringu. Prý ale může být ještě rychlejší

Vrcholné varianty budou mít pod přední kapotou vidlicový šestiválec o objemu 3,6 litru s nejvyšším výkonem 309 koní a točivým momentem vrcholícím hodnotou 365 Nm, přičemž s V6 bude možné táhnout dvoutunový přívěs.

V základním provedení bude mít Blazer pohon předních kol, čtyřkolky pak budou v nabídce dvě. Ta výchozí bude disponovat systémem s připojitelnou zadní nápravou, naopak sofistikovanější špičkové varianty výbavy s označením Premier a RS dostanou pohon 4x4 s dvojicí mezinápravových elektronicky ovládaných spojek.

Chevrolet Corvette ZR1 Convertible představen v Los Angeles

Chevrolet Corvette ZR1 Convertible představen v Los Angeles

Chevrolet Blazer se k prvním zákazníkům dostane počátkem příštího roku a součástí jeho výbavy může být elektricky otevírané víko zavazadelníku, adaptivní tempomat, bezdrátové dobíjení mobilních telefonů, šest přípojek USB, vyhřívání všech sedadel, vpředu i jejich odvětrávání, panoramatické střešní okno, a pokud jde o infotainment, standardem je osmipalcová dotyková obrazovka s integrovaným rozhraním Apple CarPlay i Android Auto.

 

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 7 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků