Nový Chevrolet Blazer oficiálně. Vypadá jako Camaro do terénu

Tohle auto se do Evropy nejspíše oficiálně nedostane, což je trochu škoda. SUV jsou v kurzu a příď Blazeru připomínající sportovní model Camaro a zajímavé motory by pár zákazníků jistě přitáhly.

Novinka koncernu General Motors s tradičním jménem Blazer doplní beztak širokou nabídku crossoverů a SUV značky Chevrolet, která momentálně zahrnuje model Trax, Equinox, Traverse, Tahoe a největší Suburban.

Chevrolet Camaro má po faceliftu. Čtyřválec dostal okruhový balíček

Chevrolet Camaro má po faceliftu. Čtyřválec dostal okruhový balíček

Blazer má být podle automobilky crossover střední velikosti pro ty, kteří nepotřebují tři řady sedadel, ale raději upřednostní větší zavazadlový prostor. A ten tady skutečně dostanete. Základním objemem kufru se Chevrolet nepochlubil, nicméně sklopením zadních sedadel dostanete „tunel“ o objemu 1818 litrů.

Pokud jde o pohonné jednotky, na počátku budou pouze dvě. Obě zážehové, atmosférické, přímovstřikové a spřažené výlučně s devítistupňovou automatickou převodovkou. Základním motorem bude čtyřválec o objemu 2,5 litru, který produkuje 194 koní a maximální točivý moment 255 newtonmetrů.

Camaro ZL1 1LE již má rekord na Nürburgringu. Prý ale může být ještě rychlejší

Camaro ZL1 1LE již má rekord na Nürburgringu. Prý ale může být ještě rychlejší

Vrcholné varianty budou mít pod přední kapotou vidlicový šestiválec o objemu 3,6 litru s nejvyšším výkonem 309 koní a točivým momentem vrcholícím hodnotou 365 Nm, přičemž s V6 bude možné táhnout dvoutunový přívěs.

V základním provedení bude mít Blazer pohon předních kol, čtyřkolky pak budou v nabídce dvě. Ta výchozí bude disponovat systémem s připojitelnou zadní nápravou, naopak sofistikovanější špičkové varianty výbavy s označením Premier a RS dostanou pohon 4x4 s dvojicí mezinápravových elektronicky ovládaných spojek.

Chevrolet Corvette ZR1 Convertible představen v Los Angeles

Chevrolet Corvette ZR1 Convertible představen v Los Angeles

Chevrolet Blazer se k prvním zákazníkům dostane počátkem příštího roku a součástí jeho výbavy může být elektricky otevírané víko zavazadelníku, adaptivní tempomat, bezdrátové dobíjení mobilních telefonů, šest přípojek USB, vyhřívání všech sedadel, vpředu i jejich odvětrávání, panoramatické střešní okno, a pokud jde o infotainment, standardem je osmipalcová dotyková obrazovka s integrovaným rozhraním Apple CarPlay i Android Auto.

 

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 58 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků