Nový Chevrolet Blazer oficiálně. Vypadá jako Camaro do terénu

Tohle auto se do Evropy nejspíše oficiálně nedostane, což je trochu škoda. SUV jsou v kurzu a příď Blazeru připomínající sportovní model Camaro a zajímavé motory by pár zákazníků jistě přitáhly.

Novinka koncernu General Motors s tradičním jménem Blazer doplní beztak širokou nabídku crossoverů a SUV značky Chevrolet, která momentálně zahrnuje model Trax, Equinox, Traverse, Tahoe a největší Suburban.

Chevrolet Camaro má po faceliftu. Čtyřválec dostal okruhový balíček

Chevrolet Camaro má po faceliftu. Čtyřválec dostal okruhový balíček

Blazer má být podle automobilky crossover střední velikosti pro ty, kteří nepotřebují tři řady sedadel, ale raději upřednostní větší zavazadlový prostor. A ten tady skutečně dostanete. Základním objemem kufru se Chevrolet nepochlubil, nicméně sklopením zadních sedadel dostanete „tunel“ o objemu 1818 litrů.

Pokud jde o pohonné jednotky, na počátku budou pouze dvě. Obě zážehové, atmosférické, přímovstřikové a spřažené výlučně s devítistupňovou automatickou převodovkou. Základním motorem bude čtyřválec o objemu 2,5 litru, který produkuje 194 koní a maximální točivý moment 255 newtonmetrů.

Camaro ZL1 1LE již má rekord na Nürburgringu. Prý ale může být ještě rychlejší

Camaro ZL1 1LE již má rekord na Nürburgringu. Prý ale může být ještě rychlejší

Vrcholné varianty budou mít pod přední kapotou vidlicový šestiválec o objemu 3,6 litru s nejvyšším výkonem 309 koní a točivým momentem vrcholícím hodnotou 365 Nm, přičemž s V6 bude možné táhnout dvoutunový přívěs.

V základním provedení bude mít Blazer pohon předních kol, čtyřkolky pak budou v nabídce dvě. Ta výchozí bude disponovat systémem s připojitelnou zadní nápravou, naopak sofistikovanější špičkové varianty výbavy s označením Premier a RS dostanou pohon 4x4 s dvojicí mezinápravových elektronicky ovládaných spojek.

Chevrolet Corvette ZR1 Convertible představen v Los Angeles

Chevrolet Corvette ZR1 Convertible představen v Los Angeles

Chevrolet Blazer se k prvním zákazníkům dostane počátkem příštího roku a součástí jeho výbavy může být elektricky otevírané víko zavazadelníku, adaptivní tempomat, bezdrátové dobíjení mobilních telefonů, šest přípojek USB, vyhřívání všech sedadel, vpředu i jejich odvětrávání, panoramatické střešní okno, a pokud jde o infotainment, standardem je osmipalcová dotyková obrazovka s integrovaným rozhraním Apple CarPlay i Android Auto.

 

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

dnes | Vladimír Kadera
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 63 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků