Nový cenový žebříček městských hatchbacků. S rádiem a klimatizací

Zájemci o dobře vybavené městské hatchbacky s cenou do 270 000 Kč si v současnosti na českém trhu s novými auty můžou vybírat z
Nový cenový žebříček městských hatchbacků. S rádiem a klimatizací

Nový Citroën C3 má nakročeno k úspěchu. Například čerstvě postoupil mezi finalisty ankety Car of the Year a bude se tak ucházet o titul nejlepšího auta v Evropě. Navíc chce zákazníky zaujmout zajímavou výbavou, v níž nechybí třeba si systém pro čtení dopravních značek a za příplatek kamera natáčející dění před autem.

Tuzemské zastoupení značky si hodně slibuje také od nastavení cen, za které se vůz bude nabízet. Připomeňme, že  zaváděcí cena je 244 900 Kč a při využití bonusu za vůz protiúčtem dokonce ještě o deset tisíc korun nižší. V základní výbavě ovšem chybí dvě důležité věci, což je rádio a klimatizace. Kvůli těmto prvkům je třeba sáhnout po vyšším stupni výbavy Feel. Pak je cenovka 264 900 Kč (se zmíněným bonusem 254 900 Kč). Pět aut stejné kategorie je však levnějších. Prohlédněte si je:

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 420 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: 19 970 km
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2014
Stav: 36 794 km
Cena: 330 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků