No obrovske auto to je. Ale mista tam moc neni. Kdyz jsem mel loni v lete tu cest, tak jsem byl prekvapeny, ze se tam i vepredu boucham do hlavy. Maly nejsem. Ale 192cm neni dnes zadna obri vyska.
"sází na černou pistoli u pumpy" - tak tímhle bych bych v USA diesel určitě netankoval. 1. Neexistuje tam všeobecné nařízení o barvách tankovacích hubic2. V 99.9% případů je to přesně naopak než tady v Evropě - tj. diesel je zelená a benzin je černá.
Krásné auto. Ještě s poctivim motorem. 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼 Jenom co na to v Bruselu GRETA a její greteni.
Kdyz to vidim na silnici, jak se s temi vozy jezdi, tak uz by na tohle mel byt ridicak na nakladak.
Dobrá konkurencia k Lincolnu Navigátor v USA som ich mal požičané obe sú to fakt obrovské autá nie na naše cesty a parkoviská.
Nádherné auto ... neskutečný komfort, neskutečně obludně obrovské, ale charismatu má na rozdávání a ten interiér je hodně classy. Bravo Kaďáku!
Komfort u dosavadní edice vepředu super, vzadu katastrofa. Pérování a tlumení zadní nápravy veškeré žádné.
Náklaďák nastavený na velké zatížení, čemu se divíš? Buďme rádi, že vzadu není tuhá náprava.
Celkově je to ošklivá krabice, ale interiér je s těma patlacíma blikátkama asi zatím nejnápaditější co kdo doposud představil. Palubka je fakt pěkná. V tomhle si neohrabaný zbohatlický redneck vytřel podpaží s celou německou prémií. Za interiér palec nahoru, ale celek je opulentní zbytečná zrůdnost. ;-)
Z pohledu evropského proletáře to opulentní zrůdnost je. Za louží to nikdo takhle nevnímá.Horší ovšem než vnější vzhled je komfort jízdy na 3. a 3. řadě sedadel, tedy pokud to proti minulému Escalade zásadně nepředělali. Na sebemenší nerovnosti přesně víte, kolik máte obratlů a v jakém stavu jsou meziobratlové ploténky.
Právě že předělali, má to úplně jinou zadní nápravu a díky tomu je uvnitř i víc místa.
Ked vidim napis, ze pod kapotou je 8 valec, to je ako pohladenie od krasnej zeny...A tych pohladeni bude stale menej.
Holt, nemal si nastupit hormonalnu liecbu...
Poslední rok na EU trhu ukazuje, že nabídka osmiválců spíš přibývá, než ubývá. Alespoň Audi a BMW se snaží docela úspěšně.
nejvíc osmiválců tu bylo z USA, než to ekonormy zařízli - Ofiko se vozil Escalade V8, Camaro V8, Corvette V8, Charger, Challenger a Durango V8, RAMky V8, Mustang V8, Grancherokee V8, CTS-V V8, Fordy řady F s V8.A neofiko ještě spousty dalších.
S tím dieselem by se to mohlo uchytit i v Evropě. Pokud by to sem ekomagoři vůbec pustili.
Mohlo, zakomplexovaných namachrovanců je dost.
Ti postupně přecházejí od BMW k Audi, protože i když BMW zvětšuje ledviny jak jen to jde, tak single frame už je dávno od ucha k uchu.
Proč by to nepustili? Pustí sem cokoliv.
Americký kodiaq ..
Samozrejme Camaro je americke Citigo.
Je to blb. :-D
Tam daleko.. v tomhle jezdil temer vyhradne afroamericky pimp. Stahl okno a dival se ven oveseny zlatem.. whats up dog?
za to v fabii a ještě rs jezdí socky..
Zkus to ještě jednou a česky. :-D
V CR mi bohate vystaci bujnych, 180 splacenych hrebcu v naprosto jedinecnem preplnovani. Jedina Skodovka s klasickym, remenem pohanenym kompresorem v historii znacky:-P
Na tebe jsem nereagoval, ale na toho blba.
Skodovackyyy Brabus mam jen tady v CR:-D:-D:-D a saci to.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.