Kultovní americké SUV nyní kombinuje tradiční techniku s ještě působivější hi-tech výbavou v interiéru.
Cadillac se po třech letech od uvedení páté generace luxusního SUV Escalade pouští do jeho modernizace. S novinkami v kategorii komfortní výbavy se nedrží zpátky, zároveň ale upravuje design pro ještě masivnější dojem (bere si inspiraci v elektrickém Escalade IQ). Do trendy vyšperkování exteriéru patří nově podsvícené logo automobilky, volitelně podsvícení celé masky chladiče nebo obří 24palcová kola, dosud největší v nabídce modelu.
Nově se Escalade dočkal také systému automatického otevírání a zavíraní všech čtyřech dveří kabiny po zatažení za jejich kliku nebo ovládáním skrze infotainment. Dveře řidiče se poté mohou otevřít i ve chvíli, kdy se řidič přibližuje k vozu, a jako u Rolls-Royce se zavřou šlápnutím na brzdový pedál. Pochopitelně zde nechybí senzory, aby dveře nenarazily do překážky či zaparkovaných aut okolo.
Ještě před modernizací se Escalade pyšnil zajímavě řešenými displeji v kabině, nyní ovšem Cadillac (rovněž po vzoru Escalade IQ a ultra luxusního Celestiq) kompletně zjednodušuje design palubní desky se zasazením širokoúhlého zakřiveného panelu obrazovek, který se rozprostírá takřka přes celou šířku kabiny. Panel je kombinací dvojice displejů s úhlopříčkou 35 a 20 palců, které níže doplňuje displej ve funkci středového ovládacího panelu.
Další trojici displejů najdete v zadní části kabiny, kde je součástí balíčku Executive Second Row další středový ovládací displej, dvojice bezdrátových nabíječek telefonů a rovněž dvojice 12,6palcových obrazovek zábavního systému před každým z dvojice samostatných křesel – ta jsou vybavena masážní funkcí a reproduktory v opěrkách hlavy. Jinak standardní výbavu modelu rozšiřuje ambientní osvětlení se 128 barvami, systém částečně autonomního řízení Super Cruise nebo špičkové audio AKG Studio Reference s celkem 40 reproduktory.
Paletu motorizací upravil Cadillac na základě oblíbenosti u zákazníků. Šestiválcový turbodiesel o objemu 3,0 litru proto odstraňuje z nabídky. Všechny varianty Escalade tak budou nyní používat 6,2litrový V8 ve dvou různých naladěních. Základ produkuje 426 koní (313 kW), zatímco kompresorem přeplňovaný Escalade-V nabídne 691 koní (508 kW). V obou případech je standardem desetistupňová automatická převodovka.
Cenovky vylepšeného Cadillacu Escalade zatím automobilka nezveřejnila. Do produkce zamíří novinka teprve ke konci letoška jako vůz modelového roku 2025.