Nový Caddy a nový Transporter vstupují na český trh

Volkswagen Užitkové vozy uvedl na český trh nové generace modelových řad Caddy a Transporter. Firemní i soukromí zákazníci mají v obou případech široký výběr variant za atraktivní ceny a získají rozšířenou čtyřletou záruku v rámci standardní výbavy. Nabídka nového modelu Caddy 4 začíná za akční cenu od 326 264 Kč (bez DPH; skříňová verze s motorem 1.6 TDI/55 kW), resp. 422 847 Kč s DPH (kombi Trendline, 1,2 TSI/62 kW). Transporter ve skříňové verzi s krátkým rozvorem a motorem 2.0 TDI o výkonu 62 kW přijde na 482 004 Kč (bez DPH). Všestranný Multivan lze pořídit již za 994 995 Kč včetně DPH (Comfortline, 2.0 TDI/110 kW). Volkswagen Užitkové vozy zároveň připravil velmi atraktivní speciální edice Caddy Generation Four a Multivan Generation Six, které představují časově omezenou nabídku u příležitosti uvedení obou novinek na trh.
Nový Caddy a nový Transporter vstupují na český trh

„Oba modely v nových generacích nabízejí ještě vyšší úroveň komfortu, bezpečnosti, hospodárnosti a užitných vlastností. Pozoruhodná je zejména vysoká míra uplatnění nejmodernějších asistenčních systémů, dosud používaných jen v osobních automobilech,“ říká Jan Procházka, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika. Na všechny modely se vztahuje 4letá záruka, která je tvořena 2letou zárukou výrobce bez omezení ujetých kilometrů a 2letou zárukou importéra s omezením na 150 000 km v případě Caddy resp. 180 000 km u řady Transporter/Multivan.

Volkswagen Caddy je velmi oblíbeným vozem podnikatelů i motoristů s aktivním životním stylem. Vstupní verze modelové řady Caddy jsou poháněny motorem TSI o výkonu 62 kW/84 k, jímž začíná také nabídka speciálního akčního modelu Caddy Generation Four. Výbava čtvrté generace modelové řady Caddy byla rozšířena o pokrokové asistenční systémy, mezi něž patří například multikolizní brzda, systém sledování situace před vozidlem Front Assist včetně funkce nouzového brzdění City Brake, asistent dálkových světlometů Light Assist, asistent pro rozpoznávání únavy řidiče Driver Alert, adaptivní tempomat ACC (Adaptive Cruise Control) a parkovací asistent Park Assist, který převezme řízení při parkování na podélně i kolmo orientovaná parkovací místa.

Stejně jako u modelu Caddy mají zákazníci na výběr nepřeberné množství nejmodernějších prvků bezpečnostní a komfortní výbavy i pro modely Transporter, Caravelle, Multivan a California šesté generace. Pro verze s uzavřenou karoserií je poprvé nabízen nový systém adaptivní regulace podvozku DCC (Dynamic Chassis Control) s režimy pro komfortní nebo sportovní jízdu. Informační a zábavní systém zaujme svým 6,33“ displejem, který se automaticky přepne z režimu zobrazování do režimu ovládání, jakmile se k jeho povrchu přiblíží ruka uživatele.

Pro nové modely T6 je připravena zcela nová generace ještě hospodárnějších motorů TDI, splňujících emisní normu EU6. Dvoulitrový turbodiesel TDI je nabízen ve výkonových stupních 62 kW/84 k, 75 kW/102 k, 110 kW/150 k nebo 150 kW/204 k. Nabídku završuje dvoulitrový zážehový čtyřválec TSI ve dvou výkonových variantách 110 kW/150 k nebo 150 kW/204 k. Nové motory snižují spotřebu paliva napříč celou modelovou řadou přibližně o jeden litr na 100 kilometrů v porovnání s předchozí generací.

Volkswagen Užitkové vozy nabízí u příležitosti uvedení modelu T6 na trh speciální edici Generation Six. Jejím základem je Multivan Comfortline, jehož sériová výbava je rozšířena o tmavě tónovaná skla oken, přední a zadní světlomety LED, mlhové světlomety s funkcí odbočovacích světel a chromovaný paket. Na výběr jsou čtyři dvoubarevné laky s barevně sladěnými ozdobnými prvky. Rovněž na přání jsou k dispozici 18“ kola z lehké slitiny v retro designu Disc.

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků