Nový Caddy – nyní i jako Alltrack v offroadovém designu

Volkswagen Užitkové vozy poprvé vystaví na mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem (15. až 27. září 2015) nejnovější verzi svého bestselleru Caddy v offroadovém stylu. Nástupce modelu Cross Caddy se nyní jmenuje Caddy Alltrack a opět bude nabízen jako osobní i skříňový vůz. Nejnovější varianta městského dodávkového vozu a rodinného MPV se výrazně odlišuje od ostatních verzí Caddy exkluzivními 17“ koly „Quito“ z lehké slitiny, novým metalickým lakem v odstínu béžová Mojave a na přání dodávaným pohonem všech kol 4MOTION.
Nový Caddy – nyní i jako Alltrack v offroadovém designu

S cestami přes pole a lesy si v každodenním provozu snadno poradí nejnovější verze čtvrté generace modelové řady Caddy, které dodává robustní vzhled celá řada individuálních stylistických prvků v oblasti vnější výbavy, doplněných matně stříbrnými prahovými lištami s nápisem Alltrack.

Černé ochranné lemování podběhů kol, černé boční prahy a spodní části nárazníků umocňují robustnost vozidla. Zároveň tvoří vizuální kontrast s vnějšími díly karoserie lakovanými v barvě vozu. Patří mezi ně nárazníky, boční ochranné lišty nebo kliky dveří. Ochranný panel spodní části vozidla je černý se stříbrným doplňkovým prvkem. Všechny uvedené úpravy zdůrazňují offroadový vzhled nového modelu Alltrack.

Nový Caddy Alltrack v offroadovém stylu zaujme rovněž specifickou lakovanou mřížkou masky chladiče s třemi chromovanými ozdobnými lištami, stříbrně lakovanými kryty vnějších zpětných zrcátek osobních verzí, dvojitými světlomety s halogenovými žárovkami H7, mlhovými světlomety, tmavě tónovanými krycími skly zadních světlometů, logy Alltrack na masce chladiče a zádi a stříbrnými podélnými střešními nosiči.

Osobní verze Alltrack jsou v interiéru vybaveny sedadly čalouněnými tkaninou „7Summits“, známou z ostatních modelů Alltrack, a sklopnými stolky na zadních stranách opěradel předních sedadel. Ve skříňové verzi nalézají uplatnění sedadla čalouněná robustní tkaninou „Pilion“. Obě modelové varianty disponují koženým paketem (volant, páka ruční brzdy, manžeta řadicí páky) se stehováním v muškátovém odstínu. Osobní verze mají ještě širší výbavu, která zahrnuje mimo jiné nastavitelnou středovou loketní opěrku a chromovaný paket (otočný ovladač světlometů, ovladače pro nastavování vnějších zpětných zrcátek a ovládání oken a tlačítko na páce ruční brzdy), pedály se vzhledem hliníku, podlahové rohože Alltrack s prošíváním v muškátovém odstínu a ozdobné obložení na komfortní přístrojové desce v provedení „Carbon Square Dark“.

Caddy Alltrack má co nabídnout nejen svým vzhledem, ale i vnitřními hodnotami. Základem je nejnovější generace modelové řady Caddy, výbava zahrnuje mnoho prvků vyšší výbavové linie Comfortline a k dispozici jsou všechny kombinace motorů a převodovek, které jsou dostupné v rámci široké nabídky pro výbavovou linii Trendline. Aktuálně lze objednávat čtyři úsporné vznětové motory 2.0 TDI s výkonem 75 až 150 k, tři zážehové motory 1.0 TSI, 1.2 TSI a 1.4 TSI s výkonem 84 až 125 k a úsporný motor 1.4 TGI na zemní plyn s výkonem 110 k. V závislosti na motoru jsou na výběr pětistupňové nebo šestistupňové mechanické převodovky, resp. šestistupňové nebo sedmistupňové dvouspojkové převodovky DSG. Nový Caddy Alltrack lze navíc na přání objednat s pohonem všech kol 4MOTION.

Sériová výbava zahrnuje vždy asistenta pro rozjezd do kopce, zatímco osobní verze modelu Caddy Alltrack disponuje navíc manuální klimatizací, paketem „Světla a výhled“ (se samostmívacím vnitřním zpětným zrcátkem, automatickým ovládáním světlometů, světlomety pro denní svícení, funkcemi „Leaving Home“ a „Coming Home“ a stěrači s variabilním intervalem stírání řízeným senzorem deště), omezovačem rychlosti a audiosystémem „Composition Colour“ s 5“ dotykovým displejem.

Ceny nového modelu Caddy Alltrack pro český trh budou oznámeny později. Na evropském trhu začínají na 16 485,00 EUR bez DPH za skříňový vůz (19 617,15 EUR s DPH), resp. 20 470,00 EUR bez DPH za osobní verzi (24 359,30 EUR s DPH). V obou případech se vstupním motorem TSI o výkonu 84 k. Caddy Alltrack bude uveden na český (evropský) trh pravděpodobně koncem roku 2015.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků