Majitelé Maserati MC20 dostávají novou možnost upravit svůj vůz dalším unikátním bodykitem. Jeho přednosti ocení zejména ve vysokých rychlostech.
Maserati MC20 se stalo mimořádně oblíbeným modelem pro externí úpravce. Stačí se podívat k DMC, Novitecu nebo Mansory. Nyní vstupuje do hry newyorská společnost Tuner 7 Design, která sice nenabídne žádné zázračné úpravy motoru, zato karoserii dovedla k dokonalosti.
Za na první pohled výrazným karbonovým bodykitem stojí perfekcionalismus a stovky hodin strávených v aerodynamickém tunelu a prací s výpočetní dynamikou tekutin. Výsledkem je mimořádně funkční paket skládající se z předního splitteru, na který plynule navazují široké prahy, dále sání na střeše, různé ventilační otvory, zadní spoiler a mohutný difuzor ve spodní části nárazníku.
Výrobce tvrdí, že ve srovnání se sadou Aria, představenou minulý rok, ušetřil 5,7 kg při rapidním zvýšení přítlaku ve srovnání se sériovým vozem. Ten se při 160 km/h zvyšuje o 90 kg, ve 250 km/h o 230 kg a po dosažení mety 320 km/h dokonce o 360 kg. Toho využijí zejména okruhově zaměření majitelé, kteří zároveň nepřijdou o čistý design vozu. Bonusem je plná kompatibilita sestavy pasující na originální montážní body.
Tuner 7 Design vyrobí jen 25 kopií za blíže nespecifikovanou cenu. Kit se dodává v přírodním černém odhaleném karbonu, nebo s barevnou příměsí. Například tmavě modrou, která se stříbrným lakem vytváří dokonalou souhru. Úpravce k vozu ještě nabízí výfukový systém 2. úrovně přidávající 20 koní výkonu a úsporu necelých 7 kg hmotnosti. Třílitrový bi-turbo šestiválec do V je beze změn, takže poskytuje standardních 621 koní se 730 N.m.