VW prodělává na každým prodaým Bentley 17 000 eur. Luxusní dojná kráva jim nějak nevynáší. Ještě že to zaplatí z toho co jí vydělaj makačenkové ve Škododovce. B-]ACCORDING TO A NEW STUDY BENTLEY LOSES MONEY WITH EVERY CAR THEY SELLhttps://drivetribe.com/p/according-to-a-new-stud... ...
Tyhlety "studie" jsou vždycky dobré srandy. Bez znalosti hlubších čísel... Ale tak klidně tomu věř. ;-)
Ty máš určitě nějakou lepší viď. :-D
Hlavně by mě hanba fackovala, kdybch sem postnul takovou hloupost, jako jsi to udělal dobrovolně ty sám. Vždy se bavím nad tím, jak si lidé myslí, že když je článek napsaný v angličtině, tak je "lepší, pravdivější, zkušnější, obsahově hodnotnější", než třeba ten český. Informace pro tebe, hloupé články se píší i v angličtině a není jich zrovna málo. ;-)
Příští roku bude bohatý na luxusní sedany. nový S, Ghost a toto..Na bentley to má parádní šmrnc i interiér je vkusný. Mně se prostě fakt líbí. Proti předchůdci 100 a 1. Jen jsem zvědavý, jak ukočírují komfort na těch obřích discích.
RR také požívá disky 20 a více ne? Je to dobrý paradox. Postavíme pohodlnou limuzínu a plácneme tam 22, na kterých to drncá a neskutečně hučí. Proč by to nemohli uspůsobit na kola co se používají u SUV. 19tky s profilem 50.
Je to odiotsky modni trend ty velky disky. S klasse treba taky muzes mit na 21 ale pro ty soudny zakazniky jsou v nabidce i 18 na balonech. A to je potom skutecna plavba
No právě. Koukal jsem na X7, na zadku je 315/35 R22. To už je jak na náklaďák. Pochybuji, že se tohle dá ještě nějak odhlučnit..
Podvozek je na vzduchu, takže žádné drncání ani na jednadvacítkách. Co se týče utlumení kabiny, je hodně dobré. Tlumící pěna je snad na každém plechu. Takže opět bez problému.
To je potom jen dobře. Už dlouhou dobu jsem neviděl RR ani Bentley, a to jsem je potkával skoro denně. Majestátní vozy. Už se těším, až uvidím Flyuing Spur.
Dá a velmi dobře. V X7 jsem měl pocit jako v sedmičce z hlediska hluku.
Tohle auto jsem nikdy moc nemusel, ale tahle generace už vypadá docela k světu. Možná se z toho nakonec přece jen stane sportovnější alternativa pro lidi, co nechtějí exhibovat v Rolsu...
já bych klidně exhiboval v Rollsu, který se mi i líbí, narozdíl od tohoto hnusného splácance.
Mně naopak produkce RR silně zavání kýčem. U bentleye se aspon mulsanne a tento fešák povedly
Kýčem zavání spíše konkrétní kreace klientely, ale jinak je RR minimálně o třídu sofistikovanější, než jakékoli "B"éčko. Bentley bych pocitově stavěl spíš proti S class, než proti RR. Ten je charakterem tvarů a materiálů úplně jinde. Např Mulsanne působí tak trochu, jako asijská odpověď na RR. I když s cingrlátkama na karoserii jsou na tom vlastně dost podobně, tak u RR si to musíte připomenout, zatímco u Bentleye to utkví v paměti, že těch chromovaných lištiček, kružnic, plaket všeho je tam strašně moc. U RR to totiž obstojně skrývá "sochařina" vozu. Řekněme, že to "B" na kapotě tak nějak symboliky vyjadřuje postavení značky.
No když jsem viděl provedení některých částí zavazadlového prostoru Wraithu, tak bych o vyšší třídě sofistikovanosti moc nemluvil. Plus v testu Autobildu vrzajici sedačky u Phantomu, no nevím zda to skutečně stavět o třídu výše než Bentley.
Wraith mě doslova zklamal. Je to jen kůží obšité BMW. Nic, za co bych chtěl/měl utratit 7+ mio.
Podle mne si ty znacky ani nijak zvlast nekonkuruji. Z RR jsem napr. nikdy nevidel vystupovat teplakovku, u B je to bezne (v mych ocich to image znacky nesnizuje, jen mozna vystihuje klientelu resp. jeji cast).
Tak v US bude teplákovka, jakožto subkulturní dresscode asi poměrně častá i u RR. V EU je většinou teplákovka záležitost Béček. Pokud teplákovku vezmeme jako metaforu pro nevkus, tak na blízkém východě mají tu smůlu, že je tam i na tepláky vedro, tak prostě RR natřou na zlatou, růžovou, leopardí,... A navíc Bentley prostě nemá to potřebné třídní vzezření, zatímco RR prostě ví, že je král.
Mullsane je hnus. Toto z části taky. Předek s těmi divnými světly przní celou modelovou značky. Z boku je toto OK, ale na druhou stranu nic co by bylo nové. V tomto segmentu je RR dál i když aktuální Phantom se taky zhnusil.
Dulezite je, co si o tom mysli realni zakaznici/cilovka ;-)
A ten design, ako 15 rokov staré Hjondé.
Na VW je to dobrý. Vlastně z nějaké přirozené potřeby kritizovat mám jedinou výhradu - to video je debilní. O autě se nedozvím ani jak vypadá, ale vypadá to, že se s ním asi dá jezdit po silnici. Dokonce po městě, můžete si v něm asi místo opery klidně pouštět elektro a .... no spojitost se západem slunce a okny ještě luštím.
Takže v tomhle si bude vozit pr.el Evropská komise, zatímco socky se dle jejího diktátu vrátí ke kolům a pevné turistické obuvi.B-]
Vy jste kardinální debil!
Fuuu, to mě trochu vyděsilo, pokud se to pozná podle zvolené obuvi, tak jsme sakra chudá země. :-O Na druhou stranu, na kolech zase tolik lidí v ČR nejezdí a boty budou povětšinou spíš výsledek nevkusu, takže nakonec asi nebude tak zle. :-)
Britská Octavia!!!
Bude i zde tolik popularni studie pikup nebo kombi? ;-)
V Cesku nema sancu - neda sa objednat vo verzii Scout, kombi, v TDI a s manualom.
Masakr, ta boční silueta je famózní.
Jj... napada mne jeste okazaly minimalismus (jakkoli to muze znit divne).
Nezni to divne, napadlo mne to same. Je to proste naaadhera.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.