Bentley Flying Spur oficiálně: Motor W12, řízení zadních kol a hromady luxusu

Kubrt  |  11. 06. 2019 14:02

Masakr, ta boční silueta je famózní.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 06. 2019 14:04

Jj... napada mne jeste okazaly minimalismus (jakkoli to muze znit divne).

Odpovědět  |   | 
Puk  |  12. 06. 2019 09:25

Nezni to divne, napadlo mne to same. Je to proste naaadhera.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 06. 2019 14:02

Bude i zde tolik popularni studie pikup nebo kombi?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 06. 2019 21:25

V Cesku nema sancu - neda sa objednat vo verzii Scout, kombi, v TDI a s manualom.

Odpovědět  |   | 
Jan Wexa  |  11. 06. 2019 14:17

Britská Octavia!!!

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  11. 06. 2019 15:35

Takže v tomhle si bude vozit pr.el Evropská komise, zatímco socky se dle jejího diktátu vrátí ke kolům a pevné turistické obuvi.

Odpovědět  |   | 
JK  |  11. 06. 2019 15:56

Fuuu, to mě trochu vyděsilo, pokud se to pozná podle zvolené obuvi, tak jsme sakra chudá země. Na druhou stranu, na kolech zase tolik lidí v ČR nejezdí a boty budou povětšinou spíš výsledek nevkusu, takže nakonec asi nebude tak zle.

Odpovědět  |   | 
V3S  |  16. 06. 2019 09:02

Vy jste kardinální debil!

Odpovědět  |   | 
JK  |  11. 06. 2019 15:59

Na VW je to dobrý. Vlastně z nějaké přirozené potřeby kritizovat mám jedinou výhradu - to video je debilní. O autě se nedozvím ani jak vypadá, ale vypadá to, že se s ním asi dá jezdit po silnici. Dokonce po městě, můžete si v něm asi místo opery klidně pouštět elektro a .... no spojitost se západem slunce a okny ještě luštím.

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  11. 06. 2019 18:11

A ten design, ako 15 rokov staré Hjondé.

Odpovědět  |   | 
E15  |  11. 06. 2019 18:31

Tohle auto jsem nikdy moc nemusel, ale tahle generace už vypadá docela k světu. Možná se z toho nakonec přece jen stane sportovnější alternativa pro lidi, co nechtějí exhibovat v Rolsu...

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí  |  11. 06. 2019 19:05

já bych klidně exhiboval v Rollsu, který se mi i líbí, narozdíl od tohoto hnusného splácance.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  12. 06. 2019 08:04

Mně naopak produkce RR silně zavání kýčem. U bentleye se aspon mulsanne a tento fešák povedly

Odpovědět  |   | 
Chytrák  |  12. 06. 2019 09:29

Mullsane je hnus. Toto z části taky. Předek s těmi divnými světly przní celou modelovou značky. Z boku je toto OK, ale na druhou stranu nic co by bylo nové. V tomto segmentu je RR dál i když aktuální Phantom se taky zhnusil.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 06. 2019 09:33

Dulezite je, co si o tom mysli realni zakaznici/cilovka

Odpovědět  |   | 
JK  |  12. 06. 2019 09:51

Kýčem zavání spíše konkrétní kreace klientely, ale jinak je RR minimálně o třídu sofistikovanější, než jakékoli "B"éčko. Bentley bych pocitově stavěl spíš proti S class, než proti RR. Ten je charakterem tvarů a materiálů úplně jinde. Např Mulsanne působí tak trochu, jako asijská odpověď na RR. I když s cingrlátkama na karoserii jsou na tom vlastně dost podobně, tak u RR si to musíte připomenout, zatímco u Bentleye to utkví v paměti, že těch chromovaných lištiček, kružnic, plaket všeho je tam strašně moc. U RR to totiž obstojně skrývá "sochařina" vozu. Řekněme, že to "B" na kapotě tak nějak symboliky vyjadřuje postavení značky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 06. 2019 10:45

Podle mne si ty znacky ani nijak zvlast nekonkuruji. Z RR jsem napr. nikdy nevidel vystupovat teplakovku, u B je to bezne (v mych ocich to image znacky nesnizuje, jen mozna vystihuje klientelu resp. jeji cast).

Odpovědět  |   | 
JK  |  12. 06. 2019 13:15

Tak v US bude teplákovka, jakožto subkulturní dresscode asi poměrně častá i u RR. V EU je většinou teplákovka záležitost Béček. Pokud teplákovku vezmeme jako metaforu pro nevkus, tak na blízkém východě mají tu smůlu, že je tam i na tepláky vedro, tak prostě RR natřou na zlatou, růžovou, leopardí,... A navíc Bentley prostě nemá to potřebné třídní vzezření, zatímco RR prostě ví, že je král.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 06. 2019 17:39

No když jsem viděl provedení některých částí zavazadlového prostoru Wraithu, tak bych o vyšší třídě sofistikovanosti moc nemluvil. Plus v testu Autobildu vrzajici sedačky u Phantomu, no nevím zda to skutečně stavět o třídu výše než Bentley.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 06. 2019 14:33

Wraith mě doslova zklamal. Je to jen kůží obšité BMW. Nic, za co bych chtěl/měl utratit 7+ mio.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  12. 06. 2019 07:57

Příští roku bude bohatý na luxusní sedany. nový S, Ghost a toto..Na bentley to má parádní šmrnc i interiér je vkusný. Mně se prostě fakt líbí. Proti předchůdci 100 a 1. Jen jsem zvědavý, jak ukočírují komfort na těch obřích discích.

Odpovědět  |   | 
CF  |  12. 06. 2019 14:32

RR také požívá disky 20 a více ne? Je to dobrý paradox. Postavíme pohodlnou limuzínu a plácneme tam 22, na kterých to drncá a neskutečně hučí. Proč by to nemohli uspůsobit na kola co se používají u SUV. 19tky s profilem 50.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  12. 06. 2019 18:45

Je to odiotsky modni trend ty velky disky. S klasse treba taky muzes mit na 21 ale pro ty soudny zakazniky jsou v nabidce i 18 na balonech. A to je potom skutecna plavba

Odpovědět  |   | 
CF  |  12. 06. 2019 21:29

No právě. Koukal jsem na X7, na zadku je 315/35 R22. To už je jak na náklaďák. Pochybuji, že se tohle dá ještě nějak odhlučnit..

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 06. 2019 07:10

Dá a velmi dobře. V X7 jsem měl pocit jako v sedmičce z hlediska hluku.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 06. 2019 14:36

Podvozek je na vzduchu, takže žádné drncání ani na jednadvacítkách. Co se týče utlumení kabiny, je hodně dobré. Tlumící pěna je snad na každém plechu. Takže opět bez problému.

Odpovědět  |   | 
CF  |  14. 06. 2019 12:49

To je potom jen dobře. Už dlouhou dobu jsem neviděl RR ani Bentley, a to jsem je potkával skoro denně. Majestátní vozy. Už se těším, až uvidím Flyuing Spur.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 06. 2019 13:33

VW prodělává na každým prodaým Bentley 17 000 eur. Luxusní dojná kráva jim nějak nevynáší. Ještě že to zaplatí z toho co jí vydělaj makačenkové ve Škododovce.

ACCORDING TO A NEW STUDY BENTLEY LOSES MONEY WITH EVERY CAR THEY SELL
https://drivetribe.com/p/according-to-a-new-stud... ...

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 06. 2019 14:39

Tyhlety "studie" jsou vždycky dobré srandy. Bez znalosti hlubších čísel... Ale tak klidně tomu věř.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 06. 2019 20:27

Ty máš určitě nějakou lepší viď.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  17. 06. 2019 08:55

Hlavně by mě hanba fackovala, kdybch sem postnul takovou hloupost, jako jsi to udělal dobrovolně ty sám.

Vždy se bavím nad tím, jak si lidé myslí, že když je článek napsaný v angličtině, tak je "lepší, pravdivější, zkušnější, obsahově hodnotnější", než třeba ten český.
Informace pro tebe, hloupé články se píší i v angličtině a není jich zrovna málo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 7 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 125 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A