Bentley Flying Spur oficiálně: Motor W12, řízení zadních kol a hromady luxusu

Kubrt  |  11. 06. 2019 14:02

Masakr, ta boční silueta je famózní.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 06. 2019 14:04

Jj... napada mne jeste okazaly minimalismus (jakkoli to muze znit divne).

Odpovědět  |   | 
Puk  |  12. 06. 2019 09:25

Nezni to divne, napadlo mne to same. Je to proste naaadhera.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 06. 2019 14:02

Bude i zde tolik popularni studie pikup nebo kombi?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 06. 2019 21:25

V Cesku nema sancu - neda sa objednat vo verzii Scout, kombi, v TDI a s manualom.

Odpovědět  |   | 
Jan Wexa  |  11. 06. 2019 14:17

Britská Octavia!!!

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  11. 06. 2019 15:35

Takže v tomhle si bude vozit pr.el Evropská komise, zatímco socky se dle jejího diktátu vrátí ke kolům a pevné turistické obuvi.

Odpovědět  |   | 
JK  |  11. 06. 2019 15:56

Fuuu, to mě trochu vyděsilo, pokud se to pozná podle zvolené obuvi, tak jsme sakra chudá země. Na druhou stranu, na kolech zase tolik lidí v ČR nejezdí a boty budou povětšinou spíš výsledek nevkusu, takže nakonec asi nebude tak zle.

Odpovědět  |   | 
V3S  |  16. 06. 2019 09:02

Vy jste kardinální debil!

Odpovědět  |   | 
JK  |  11. 06. 2019 15:59

Na VW je to dobrý. Vlastně z nějaké přirozené potřeby kritizovat mám jedinou výhradu - to video je debilní. O autě se nedozvím ani jak vypadá, ale vypadá to, že se s ním asi dá jezdit po silnici. Dokonce po městě, můžete si v něm asi místo opery klidně pouštět elektro a .... no spojitost se západem slunce a okny ještě luštím.

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  11. 06. 2019 18:11

A ten design, ako 15 rokov staré Hjondé.

Odpovědět  |   | 
E15  |  11. 06. 2019 18:31

Tohle auto jsem nikdy moc nemusel, ale tahle generace už vypadá docela k světu. Možná se z toho nakonec přece jen stane sportovnější alternativa pro lidi, co nechtějí exhibovat v Rolsu...

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí  |  11. 06. 2019 19:05

já bych klidně exhiboval v Rollsu, který se mi i líbí, narozdíl od tohoto hnusného splácance.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  12. 06. 2019 08:04

Mně naopak produkce RR silně zavání kýčem. U bentleye se aspon mulsanne a tento fešák povedly

Odpovědět  |   | 
Chytrák  |  12. 06. 2019 09:29

Mullsane je hnus. Toto z části taky. Předek s těmi divnými světly przní celou modelovou značky. Z boku je toto OK, ale na druhou stranu nic co by bylo nové. V tomto segmentu je RR dál i když aktuální Phantom se taky zhnusil.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 06. 2019 09:33

Dulezite je, co si o tom mysli realni zakaznici/cilovka

Odpovědět  |   | 
JK  |  12. 06. 2019 09:51

Kýčem zavání spíše konkrétní kreace klientely, ale jinak je RR minimálně o třídu sofistikovanější, než jakékoli "B"éčko. Bentley bych pocitově stavěl spíš proti S class, než proti RR. Ten je charakterem tvarů a materiálů úplně jinde. Např Mulsanne působí tak trochu, jako asijská odpověď na RR. I když s cingrlátkama na karoserii jsou na tom vlastně dost podobně, tak u RR si to musíte připomenout, zatímco u Bentleye to utkví v paměti, že těch chromovaných lištiček, kružnic, plaket všeho je tam strašně moc. U RR to totiž obstojně skrývá "sochařina" vozu. Řekněme, že to "B" na kapotě tak nějak symboliky vyjadřuje postavení značky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 06. 2019 10:45

Podle mne si ty znacky ani nijak zvlast nekonkuruji. Z RR jsem napr. nikdy nevidel vystupovat teplakovku, u B je to bezne (v mych ocich to image znacky nesnizuje, jen mozna vystihuje klientelu resp. jeji cast).

Odpovědět  |   | 
JK  |  12. 06. 2019 13:15

Tak v US bude teplákovka, jakožto subkulturní dresscode asi poměrně častá i u RR. V EU je většinou teplákovka záležitost Béček. Pokud teplákovku vezmeme jako metaforu pro nevkus, tak na blízkém východě mají tu smůlu, že je tam i na tepláky vedro, tak prostě RR natřou na zlatou, růžovou, leopardí,... A navíc Bentley prostě nemá to potřebné třídní vzezření, zatímco RR prostě ví, že je král.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 06. 2019 17:39

No když jsem viděl provedení některých částí zavazadlového prostoru Wraithu, tak bych o vyšší třídě sofistikovanosti moc nemluvil. Plus v testu Autobildu vrzajici sedačky u Phantomu, no nevím zda to skutečně stavět o třídu výše než Bentley.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 06. 2019 14:33

Wraith mě doslova zklamal. Je to jen kůží obšité BMW. Nic, za co bych chtěl/měl utratit 7+ mio.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  12. 06. 2019 07:57

Příští roku bude bohatý na luxusní sedany. nový S, Ghost a toto..Na bentley to má parádní šmrnc i interiér je vkusný. Mně se prostě fakt líbí. Proti předchůdci 100 a 1. Jen jsem zvědavý, jak ukočírují komfort na těch obřích discích.

Odpovědět  |   | 
CF  |  12. 06. 2019 14:32

RR také požívá disky 20 a více ne? Je to dobrý paradox. Postavíme pohodlnou limuzínu a plácneme tam 22, na kterých to drncá a neskutečně hučí. Proč by to nemohli uspůsobit na kola co se používají u SUV. 19tky s profilem 50.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  12. 06. 2019 18:45

Je to odiotsky modni trend ty velky disky. S klasse treba taky muzes mit na 21 ale pro ty soudny zakazniky jsou v nabidce i 18 na balonech. A to je potom skutecna plavba

Odpovědět  |   | 
CF  |  12. 06. 2019 21:29

No právě. Koukal jsem na X7, na zadku je 315/35 R22. To už je jak na náklaďák. Pochybuji, že se tohle dá ještě nějak odhlučnit..

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 06. 2019 07:10

Dá a velmi dobře. V X7 jsem měl pocit jako v sedmičce z hlediska hluku.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 06. 2019 14:36

Podvozek je na vzduchu, takže žádné drncání ani na jednadvacítkách. Co se týče utlumení kabiny, je hodně dobré. Tlumící pěna je snad na každém plechu. Takže opět bez problému.

Odpovědět  |   | 
CF  |  14. 06. 2019 12:49

To je potom jen dobře. Už dlouhou dobu jsem neviděl RR ani Bentley, a to jsem je potkával skoro denně. Majestátní vozy. Už se těším, až uvidím Flyuing Spur.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 06. 2019 13:33

VW prodělává na každým prodaým Bentley 17 000 eur. Luxusní dojná kráva jim nějak nevynáší. Ještě že to zaplatí z toho co jí vydělaj makačenkové ve Škododovce.

ACCORDING TO A NEW STUDY BENTLEY LOSES MONEY WITH EVERY CAR THEY SELL
https://drivetribe.com/p/according-to-a-new-stud... ...

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 06. 2019 14:39

Tyhlety "studie" jsou vždycky dobré srandy. Bez znalosti hlubších čísel... Ale tak klidně tomu věř.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 06. 2019 20:27

Ty máš určitě nějakou lepší viď.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  17. 06. 2019 08:55

Hlavně by mě hanba fackovala, kdybch sem postnul takovou hloupost, jako jsi to udělal dobrovolně ty sám.

Vždy se bavím nad tím, jak si lidé myslí, že když je článek napsaný v angličtině, tak je "lepší, pravdivější, zkušnější, obsahově hodnotnější", než třeba ten český.
Informace pro tebe, hloupé články se píší i v angličtině a není jich zrovna málo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

včera | Vladimír Kadera | 113 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 77 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A