Design nové, v pořadí již třetí generace Flying Spuru vychází stejně jako předchozí modely z křivek luxusního kupé Continental GT. | Bentley Flying Spur Zdroj: Bentley

Design nové, v pořadí již třetí generace Flying Spuru vychází stejně jako předchozí modely z křivek luxusního kupé Continental GT. | Bentley Flying Spur | Zdroj: Bentley

Limuzína tak perfektně doplňuje aktualizovanou modelovou nabídku společně s SUV Bentayga a zachovává si jasně rozpoznatelné prvky a linie dnešních Bentley. Přesto ale Flying Spur prezentuje řadu novinek. | Bentley Flying Spur Zdroj: Bentley

Limuzína tak perfektně doplňuje aktualizovanou modelovou nabídku společně s SUV Bentayga a zachovává si jasně rozpoznatelné prvky a linie dnešních Bentley. Přesto ale Flying Spur prezentuje řadu novinek. | Bentley Flying Spur | Zdroj: Bentley

K zajištění ještě většího prostoru uvnitř, a hlavně místa pro nohy cestujících vzadu, přichází Flying Spur s novou platformou a rozvorem prodlouženým o 130 mm na konečných 3194 mm. Na délku teď limuzína měří celkem 5316 mm. | Bentley Flying Spur Zdroj: Bentley

K zajištění ještě většího prostoru uvnitř, a hlavně místa pro nohy cestujících vzadu, přichází Flying Spur s novou platformou a rozvorem prodlouženým o 130 mm na konečných 3194 mm. Na délku teď limuzína měří celkem 5316 mm. | Bentley Flying Spur | Zdroj: Bentley

Auto stojí standardně na 21palcových kolech (volitelně až 22palcových), nechybí Matrix-LED světlomety a fajn detailem je i osvětlená vysunovací soška okřídleného B na přídi. | Bentley Flying Spur Zdroj: Bentley

Auto stojí standardně na 21palcových kolech (volitelně až 22palcových), nechybí Matrix-LED světlomety a fajn detailem je i osvětlená vysunovací soška okřídleného B na přídi. | Bentley Flying Spur | Zdroj: Bentley

Čtyřmístný interiér je klasickou přehlídkou luxusních materiálů od prémiového koženého čalounění po vykládání lakovaným dřevem. | Bentley Flying Spur Zdroj: Bentley

Čtyřmístný interiér je klasickou přehlídkou luxusních materiálů od prémiového koženého čalounění po vykládání lakovaným dřevem. | Bentley Flying Spur | Zdroj: Bentley

I zde byl silnou inspirací Continental GT, takže elegantnost palubní desky zvýrazňuje otočný panel na středu, který schovává displej infotainmentu nebo trojici luxusních analogových budíků (okolní teplota, kompas a chronometr). | Bentley Flying Spur Zdroj: Bentley

I zde byl silnou inspirací Continental GT, takže elegantnost palubní desky zvýrazňuje otočný panel na středu, který schovává displej infotainmentu nebo trojici luxusních analogových budíků (okolní teplota, kompas a chronometr). | Bentley Flying Spur | Zdroj: Bentley

Samozřejmostí jsou elektricky nastavitelná, vyhřívaná, odvětrávaná a masážní funkcí vybavená křesla. | Bentley Flying Spur Zdroj: Bentley

Samozřejmostí jsou elektricky nastavitelná, vyhřívaná, odvětrávaná a masážní funkcí vybavená křesla. | Bentley Flying Spur | Zdroj: Bentley

Pod kapotou Flying Spuru nedochází k překvapení. Najdete zde poslední šestilitrový motor W12 s dvojicí turbodmychadel, který je naladěn na 467 kW (635 koní) a rovných 900 N.m točivého momentu. | Bentley Flying Spur Zdroj: Bentley

Pod kapotou Flying Spuru nedochází k překvapení. Najdete zde poslední šestilitrový motor W12 s dvojicí turbodmychadel, který je naladěn na 467 kW (635 koní) a rovných 900 N.m točivého momentu. | Bentley Flying Spur | Zdroj: Bentley

Převodovkou je osmistupňová automatická skříň, jež sílu dále posílá systému pohonu všech kol. | Bentley Flying Spur Zdroj: Bentley

Převodovkou je osmistupňová automatická skříň, jež sílu dále posílá systému pohonu všech kol. | Bentley Flying Spur | Zdroj: Bentley

Výsledkem je, že 2435 kg vážící limuzína umí akcelerovat z nuly na 100 km/h za 3,8 vteřiny a maximálně se rozjede na 333 km/h. | Bentley Flying Spur Zdroj: Bentley

Výsledkem je, že 2435 kg vážící limuzína umí akcelerovat z nuly na 100 km/h za 3,8 vteřiny a maximálně se rozjede na 333 km/h. | Bentley Flying Spur | Zdroj: Bentley

V zatáčkách se přitom taky neztratí, jelikož k přepracovanému pneumatickému podvozku s adaptivními tlumiči dostává Flying Spur i systém řízení zadních kol pro zlepšení agility. Jde mimochodem o první případ, kdy se tento systém objevuje ve voze Bentley. | Bentley Flying Spur Zdroj: Bentley

V zatáčkách se přitom taky neztratí, jelikož k přepracovanému pneumatickému podvozku s adaptivními tlumiči dostává Flying Spur i systém řízení zadních kol pro zlepšení agility. Jde mimochodem o první případ, kdy se tento systém objevuje ve voze Bentley. | Bentley Flying Spur | Zdroj: Bentley

Samozřejmostí je u Bentley obsáhlá nabídka barevných kombinací exteriéru i interiéru. | Bentley Flying Spur Zdroj: Bentley

Samozřejmostí je u Bentley obsáhlá nabídka barevných kombinací exteriéru i interiéru. | Bentley Flying Spur | Zdroj: Bentley

Z příplatkové výbavy stačí zmínit například panoramatickou střechu plynule navazující na čelní okno, interiérové doplňky divize Mulliner nebo vrcholný audiosystém Naim s 19 reproduktory a výkonem 2200 W. | Bentley Flying Spur Zdroj: Bentley

Z příplatkové výbavy stačí zmínit například panoramatickou střechu plynule navazující na čelní okno, interiérové doplňky divize Mulliner nebo vrcholný audiosystém Naim s 19 reproduktory a výkonem 2200 W. | Bentley Flying Spur | Zdroj: Bentley

První objednávky začne Bentley vyřizovat letos na podzim a první vozy dodá zákazníkům na začátku příštího roku. Cenovky zatím nebyly zveřejněny. | Bentley Flying Spur Zdroj: Bentley

První objednávky začne Bentley vyřizovat letos na podzim a první vozy dodá zákazníkům na začátku příštího roku. Cenovky zatím nebyly zveřejněny. | Bentley Flying Spur | Zdroj: Bentley

Bentley Flying Spur Zdroj: Bentley

Bentley Flying Spur | Zdroj: Bentley

Limuzína tak perfektně doplňuje aktualizovanou modelovou nabídku společně s SUV Bentayga a zachovává si jasně rozpoznatelné prvky a linie dnešních Bentley. Přesto ale Flying Spur prezentuje řadu novinek. | Bentley Flying Spur Zdroj: Bentley
K zajištění ještě většího prostoru uvnitř, a hlavně místa pro nohy cestujících vzadu, přichází Flying Spur s novou platformou a rozvorem prodlouženým o 130 mm na konečných 3194 mm. Na délku teď limuzína měří celkem 5316 mm. | Bentley Flying Spur Zdroj: Bentley
Auto stojí standardně na 21palcových kolech (volitelně až 22palcových), nechybí Matrix-LED světlomety a fajn detailem je i osvětlená vysunovací soška okřídleného B na přídi. | Bentley Flying Spur Zdroj: Bentley
Čtyřmístný interiér je klasickou přehlídkou luxusních materiálů od prémiového koženého čalounění po vykládání lakovaným dřevem. | Bentley Flying Spur Zdroj: Bentley
15
Fotogalerie

Bentley Flying Spur oficiálně: Motor W12, řízení zadních kol a hromady luxusu

Bentley konečně představuje novou generaci limuzíny Flying Spur. Novinka o cosi vyrostla, opět zajišťuje pořádnou dávku luxusu a pohodlí, přičemž jako první Bentley dostává i systém natáčení zadních kol.

Design třetí generace Flying Spuru vychází z křivek luxusního kupé Continental GT. Limuzína tak perfektně doplňuje aktualizovanou modelovou nabídku společně s SUV Bentayga a zachovává si jasně rozpoznatelné prvky a linie dnešních Bentley. Přesto ale Flying Spur prezentuje řadu novinek.

K zajištění ještě většího prostoru uvnitř, a hlavně místa pro nohy cestujících vzadu, přichází Flying Spur s novou platformou a rozvorem prodlouženým o 130 mm na konečných 3194 mm. Na délku teď limuzína měří celkem 5316 mm. Auto stojí standardně na 21palcových kolech (volitelně až 22palcových), nechybí Matrix-LED světlomety a fajn detailem je i osvětlená vysunovací soška okřídleného B na přídi.

Čtyřmístný interiér je klasickou přehlídkou luxusních materiálů od prémiového koženého čalounění po vykládání lakovaným dřevem. I zde byl silnou inspirací Continental GT, takže elegantnost palubní desky zvýrazňuje otočný panel na středu, který schovává displej infotainmentu nebo trojici luxusních analogových budíků (okolní teplota, kompas a chronometr). Samozřejmostí jsou elektricky nastavitelná, vyhřívaná, odvětrávaná a masážní funkcí vybavená křesla.

Pod kapotou Flying Spuru nedochází k překvapení. Najdete zde poslední šestilitrový motor W12 s dvojicí turbodmychadel, který je naladěn na 467 kW (635 koní) a rovných 900 N.m točivého momentu. Převodovkou je osmistupňová automatická skříň, jež sílu dále posílá systému pohonu všech kol.

Výsledkem je, že 2435 kg vážící limuzína umí akcelerovat z nuly na 100 km/h za 3,8 vteřiny a maximálně se rozjede na 333 km/h. V zatáčkách se přitom taky neztratí, jelikož k přepracovanému pneumatickému podvozku s adaptivními tlumiči dostává Flying Spur i systém řízení zadních kol pro zlepšení agility. Jde mimochodem o první případ, kdy se tento systém objevuje ve voze Bentley.

Samozřejmostí je u Bentley obsáhlá nabídka barevných kombinací exteriéru i interiéru. Z příplatkové výbavy stačí zmínit například panoramatickou střechu plynule navazující na čelní okno, interiérové doplňky divize Mulliner nebo vrcholný audiosystém Naim s 19 reproduktory a výkonem 2200 W.

První objednávky začne Bentley vyřizovat letos na podzim a první vozy dodá zákazníkům na začátku příštího roku. Cenovky zatím nebyly zveřejněny.

Bentley

Bentley Motors Limited je britský výrobce luxusních automobilů. Společnost v roce 1919 založil Walter Owen Bentley. V roce 1931 koupil automobilku Rolls-Royce. Od roku 1998 patří Bentley do koncernu Volkswagen.

Bentley Continental GTBentley MulsanneBentley Flying SpurBentley Bentayga • Bentley Mulliner

Doporučujeme

Články odjinud