Nový Bentley Flying Spur na první upoutávce. Vysunovací symbol na přídi vypadá majestátně

Bentley začíná s upoutávkami na zbrusu novou generaci limuzíny Flying Spur. Očekávejte W12 pod kapotou a vysunovací okřídlené „béčko“ na přídi.

Čas letí a Bentley je připraveno na odhalení nové generace limuzíny Flying Spur. Současná verze tohoto modelu je na trhu od roku 2013 a po designové i technické stránce ještě vychází ze staré generace luxusního kupé Continental GT. Novinka se tak bude chtít zařadit již do upraveného směru, který nové „Conti“ zavedlo na konci roku 2017.

Čtyřdveřový model nám prozatím Bentley ukazuje jen prostřednictvím jednoduché ilustrace a krátkého videa (viz níže). Designem nový Flying Spur určitě poctí nejnovější Continental GT, ale jakožto limuzína roztáhne své rozměry na pořádně komfortní úroveň se zaměřením na pohodlí vzadu. Záběry poté prozrazují, že novinka dostane vysunující se symbol okřídleného (a nejspíš i osvětleného) písmena B na přídi.

Bentley Continental GT se ukazuje bez střechy. Luxusní kabrio zvládne 333 km/h

Bentley Continental GT se ukazuje bez střechy. Luxusní kabrio zvládne 333 km/h

Pod kapotou nového Flying Spuru bychom očekávali stejný šestilitrový motor W12 s dvojicí turbodmychadel, který najdete rovněž v Continentalu GT nebo SUV Bentayga. Mohlo by tedy dojít k obdobnému naladění na 467 kW (635 koní) a 900 N.m točivého momentu. Pochopitelně v kombinaci s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol.

Stejně jako u ostatních modelů by ale později Bentley nabídlo jak slabší osmiválcovou motorizaci, tak plug-in hybridní variantu s identickým ústrojím, které již nyní najdete v Porsche Panamera 4 E-Hybrid – tedy šestiválec a elektromotor pro kombinovaný výkon kolem 340 kW (426 koní). Na druhé straně spektra se má ale v budoucnu objevit i vrcholná nejvýkonnější verze Speed.

Urus už není nejrychlejší SUV světa! Bentayga Speed umí o 1 km/h více

Urus už není nejrychlejší SUV světa! Bentayga Speed umí o 1 km/h více

S novým Flying Spurem se bude chtít automobilka opět pustit do boje s konkurencí ve formě chystaného Rolls-Roycu Ghost nebo Mercedesu-Maybach S600. Dalších upoutávek se máme dočkat již brzy, oficiálního odhalení pak ještě v průběhu letoška. Například zářijový autosalon ve Frankfurtu vypadá jako ideální místo.

Galerie doplněna o nejnovější Bentley Continental GT.

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků