Nový Bentley Flying Spur na první upoutávce. Vysunovací symbol na přídi vypadá majestátně

Bentley začíná s upoutávkami na zbrusu novou generaci limuzíny Flying Spur. Očekávejte W12 pod kapotou a vysunovací okřídlené „béčko“ na přídi.

Čas letí a Bentley je připraveno na odhalení nové generace limuzíny Flying Spur. Současná verze tohoto modelu je na trhu od roku 2013 a po designové i technické stránce ještě vychází ze staré generace luxusního kupé Continental GT. Novinka se tak bude chtít zařadit již do upraveného směru, který nové „Conti“ zavedlo na konci roku 2017.

Čtyřdveřový model nám prozatím Bentley ukazuje jen prostřednictvím jednoduché ilustrace a krátkého videa (viz níže). Designem nový Flying Spur určitě poctí nejnovější Continental GT, ale jakožto limuzína roztáhne své rozměry na pořádně komfortní úroveň se zaměřením na pohodlí vzadu. Záběry poté prozrazují, že novinka dostane vysunující se symbol okřídleného (a nejspíš i osvětleného) písmena B na přídi.

Bentley Continental GT se ukazuje bez střechy. Luxusní kabrio zvládne 333 km/h

Bentley Continental GT se ukazuje bez střechy. Luxusní kabrio zvládne 333 km/h

Pod kapotou nového Flying Spuru bychom očekávali stejný šestilitrový motor W12 s dvojicí turbodmychadel, který najdete rovněž v Continentalu GT nebo SUV Bentayga. Mohlo by tedy dojít k obdobnému naladění na 467 kW (635 koní) a 900 N.m točivého momentu. Pochopitelně v kombinaci s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol.

Stejně jako u ostatních modelů by ale později Bentley nabídlo jak slabší osmiválcovou motorizaci, tak plug-in hybridní variantu s identickým ústrojím, které již nyní najdete v Porsche Panamera 4 E-Hybrid – tedy šestiválec a elektromotor pro kombinovaný výkon kolem 340 kW (426 koní). Na druhé straně spektra se má ale v budoucnu objevit i vrcholná nejvýkonnější verze Speed.

Urus už není nejrychlejší SUV světa! Bentayga Speed umí o 1 km/h více

Urus už není nejrychlejší SUV světa! Bentayga Speed umí o 1 km/h více

S novým Flying Spurem se bude chtít automobilka opět pustit do boje s konkurencí ve formě chystaného Rolls-Roycu Ghost nebo Mercedesu-Maybach S600. Dalších upoutávek se máme dočkat již brzy, oficiálního odhalení pak ještě v průběhu letoška. Například zářijový autosalon ve Frankfurtu vypadá jako ideální místo.

Galerie doplněna o nejnovější Bentley Continental GT.

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků