Nový Auris sází na styl a bezpečnost

Nový Auris sází na styl a bezpečnost

Novou Toyotu Auris ocení zejména zájemci o vůz nižší střední třídy, kteří hledají neotřelý design a zároveň bezpečné auto pro sebe a své blízké. Nový Auris je možné za pouhých 14.000 Kč dovybavit bezpečnostním systémem Toyota Safety Sense. Inovace se dotkly i pohonných jednotek. K dispozici jsou nové, či přepracované motory. Zájemce o hybridní model potěší, že při využití financování Toyota Garant jej získají za stejnou měsíční splátku jako model 1,6 Multidrive S.

Nový Auris působí prestižnějším dojmem a charakterizuje ho rozkročený postoj, za který vděčí komplexnímu přepracování předních a zadních partií. Vůz má sníženou masku chladiče. Získal tak opticky širší postoj a nižší těžiště. Vůz je vybaven LED směrovkami a LED světly pro denní svícení. Kromě působivého exteriéru zaujme Auris 
i propracovaným interiérem. Tomu vévodí panel se sdruženými přístroji. Je výraznější a sportovnější, na čemž mají podíl tubusy otáčkoměru a rychloměru, mezi nimiž se nachází nový multifunkční TFT displej o úhlopříčce 4,2". To vše doplňuje multimediální systém Toyota Touch 2 s 7" dotykovou obrazovkou. 

Kromě zábavy a požitku z jízdy mohou zákazníci získat za nízký příplatek (14.000 Kč) unikátní bezpečnostní systém Toyota Safety Sense. Tento volitelný paket obsahuje technologie, jež byly dříve dostupné pouze u vozů vyšších tříd. Paket obsahuje předkolizní bezpečnostní systém (PCS), upozornění na vybočení z jízdního pruhu (LDA), automatické ovládání dálkových světel (AHB) a asistent rozpoznávání dopravních značek (RSA). 

Tím však změny a vylepšení nekončí, stačí se podívat pod kapotu, kde nalezneme nové či vylepšené motory. Nabídka zážehových i vznětových pohonných jednotek pro Auris společně s hybridním ústrojím prodělala výrazné změny. Všechny nabízené motory nyní splňují emisní předpisy EURO 6. Zcela nový přeplňovaný motor 1,2 litru s přímým vstřikováním paliva doplňuje stávající zážehové jednotky 1,33 litru Dual VVT-i a 1,6 litru Valvematic, a tak zákazníci mohou vybírat celkem ze tří benzínových motorů. Původní turbodiesel 2,0 litru byl nahrazen novou jednotkou 1,6 litru D-4D a stávající agregát 1,4 litru D-4D prošel výraznou modernizací.  
Zajímavou možností je volba hybridního pohonu. Oblibu hybridů dokládá i to, že v roce 2014 tvořily více než 50% podíl na evropských prodejích* modelu Auris. Zákazníci, kteří se rozhodnou pro model s hybridním ústrojím, jistě ocení nízkou spotřebu a pohodovou jízdu v kombinaci s mimořádně nízkými emisemi CO2 na úrovni pouhých 79 g/km. Navíc pokud při koupi nového hybridního modelu Toyota Auris využijí financování Toyota Garant, získají nový vůz za pravidelnou měsíční splátku 7 919 Kč s 0% úrokem, což je shodná částka jako při volbě modelu Auris 1,6 Valvematic Multidrive S. Kromě dostupné splátky u jakéhokoliv modelu nového vozu Toyota Auris nabízí financování Toyota Garant flexibilitu při ukončení financování, garanci budoucí hodnoty vozu a majitel je vlastníkem auta po celou dobu jeho financování. 

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků