Nový Auris sází na styl a bezpečnost

Nový Auris sází na styl a bezpečnost

Novou Toyotu Auris ocení zejména zájemci o vůz nižší střední třídy, kteří hledají neotřelý design a zároveň bezpečné auto pro sebe a své blízké. Nový Auris je možné za pouhých 14.000 Kč dovybavit bezpečnostním systémem Toyota Safety Sense. Inovace se dotkly i pohonných jednotek. K dispozici jsou nové, či přepracované motory. Zájemce o hybridní model potěší, že při využití financování Toyota Garant jej získají za stejnou měsíční splátku jako model 1,6 Multidrive S.

Nový Auris působí prestižnějším dojmem a charakterizuje ho rozkročený postoj, za který vděčí komplexnímu přepracování předních a zadních partií. Vůz má sníženou masku chladiče. Získal tak opticky širší postoj a nižší těžiště. Vůz je vybaven LED směrovkami a LED světly pro denní svícení. Kromě působivého exteriéru zaujme Auris 
i propracovaným interiérem. Tomu vévodí panel se sdruženými přístroji. Je výraznější a sportovnější, na čemž mají podíl tubusy otáčkoměru a rychloměru, mezi nimiž se nachází nový multifunkční TFT displej o úhlopříčce 4,2". To vše doplňuje multimediální systém Toyota Touch 2 s 7" dotykovou obrazovkou. 

Kromě zábavy a požitku z jízdy mohou zákazníci získat za nízký příplatek (14.000 Kč) unikátní bezpečnostní systém Toyota Safety Sense. Tento volitelný paket obsahuje technologie, jež byly dříve dostupné pouze u vozů vyšších tříd. Paket obsahuje předkolizní bezpečnostní systém (PCS), upozornění na vybočení z jízdního pruhu (LDA), automatické ovládání dálkových světel (AHB) a asistent rozpoznávání dopravních značek (RSA). 

Tím však změny a vylepšení nekončí, stačí se podívat pod kapotu, kde nalezneme nové či vylepšené motory. Nabídka zážehových i vznětových pohonných jednotek pro Auris společně s hybridním ústrojím prodělala výrazné změny. Všechny nabízené motory nyní splňují emisní předpisy EURO 6. Zcela nový přeplňovaný motor 1,2 litru s přímým vstřikováním paliva doplňuje stávající zážehové jednotky 1,33 litru Dual VVT-i a 1,6 litru Valvematic, a tak zákazníci mohou vybírat celkem ze tří benzínových motorů. Původní turbodiesel 2,0 litru byl nahrazen novou jednotkou 1,6 litru D-4D a stávající agregát 1,4 litru D-4D prošel výraznou modernizací.  
Zajímavou možností je volba hybridního pohonu. Oblibu hybridů dokládá i to, že v roce 2014 tvořily více než 50% podíl na evropských prodejích* modelu Auris. Zákazníci, kteří se rozhodnou pro model s hybridním ústrojím, jistě ocení nízkou spotřebu a pohodovou jízdu v kombinaci s mimořádně nízkými emisemi CO2 na úrovni pouhých 79 g/km. Navíc pokud při koupi nového hybridního modelu Toyota Auris využijí financování Toyota Garant, získají nový vůz za pravidelnou měsíční splátku 7 919 Kč s 0% úrokem, což je shodná částka jako při volbě modelu Auris 1,6 Valvematic Multidrive S. Kromě dostupné splátky u jakéhokoliv modelu nového vozu Toyota Auris nabízí financování Toyota Garant flexibilitu při ukončení financování, garanci budoucí hodnoty vozu a majitel je vlastníkem auta po celou dobu jeho financování. 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků