Nový Aston Martin Vulcan bude rychlejší než závodní auta

Aston Martin představil nový model Vulcan, se kterým se na běžné silnici nesvezete. Je to výhradně okruhová hračka a bude jich postaveno pouze 24 kusů. Je to něco jako speciální Pagani Zonda R, i pokud jde o výkony a vskutku extrémní design.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
O ceně Vulcanu se Aston Martin ještě nezmiňuje, ale vzhledem k omezenému počtu vyrobených aut a použití exotických materiálů se dají očekávat osmiciferné hodnoty

Automobilka například tvrdí, že nový Aston Martin Vulcan nabídne lepší poměr výkonu k hmotnosti než závodní vozy kategorie GTE, které soutěží v šampionátu FIA WEC. Na okruhovou hračku se totiž nevztahují soutěžní pravidla o minimální hmotnosti a podobně.

Fiat 500? Nikoli, oficiálním autem Jamese Bonda bude Aston Martin DB10

Fiat 500? Nikoli, oficiálním autem Jamese Bonda bude Aston Martin DB10

Ani motor není omezen restriktory, takže sedmilitrový dvanáctiválec s přirozeným atmosférickým sáním a výkonem „přes 800 koní“, jak uvádí výrobce, může naplno odhalit svůj potenciál. Síla putuje na zadní kola přes šestistupňovou sekvenční převodovku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pracovičtě řidiče je nezvykle futuristické. I když nemusí model Vulcan odpovídat žádným technickým předpisům, po stránce bezpečnosti odpovídá přísným kritériím FIA

I když vlastně model Vulcan nemusí odpovídat žádným regulím, přeci jen je tu ochranná klec a všechny vymoženosti odpovídající bezpečnostním pravidlům FIA, které najdete v závodním autě. 

Aston Martin si uvědomuje, že naučit se s takovým autem jezdit naplno vyžaduje trénink, a proto zákazníkům nabídne možnost zúčastnit se speciálního školení pod dozorem profesionálních závodníků nejen na okruhu, ale i na profesionálních simulátorech, na kterých se učí například piloti formule 1.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků