Nový Aston Martin Vulcan bude rychlejší než závodní auta

Aston Martin představil nový model Vulcan, se kterým se na běžné silnici nesvezete. Je to výhradně okruhová hračka a bude jich postaveno pouze 24 kusů. Je to něco jako speciální Pagani Zonda R, i pokud jde o výkony a vskutku extrémní design.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
O ceně Vulcanu se Aston Martin ještě nezmiňuje, ale vzhledem k omezenému počtu vyrobených aut a použití exotických materiálů se dají očekávat osmiciferné hodnoty

Automobilka například tvrdí, že nový Aston Martin Vulcan nabídne lepší poměr výkonu k hmotnosti než závodní vozy kategorie GTE, které soutěží v šampionátu FIA WEC. Na okruhovou hračku se totiž nevztahují soutěžní pravidla o minimální hmotnosti a podobně.

Fiat 500? Nikoli, oficiálním autem Jamese Bonda bude Aston Martin DB10

Fiat 500? Nikoli, oficiálním autem Jamese Bonda bude Aston Martin DB10

Ani motor není omezen restriktory, takže sedmilitrový dvanáctiválec s přirozeným atmosférickým sáním a výkonem „přes 800 koní“, jak uvádí výrobce, může naplno odhalit svůj potenciál. Síla putuje na zadní kola přes šestistupňovou sekvenční převodovku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pracovičtě řidiče je nezvykle futuristické. I když nemusí model Vulcan odpovídat žádným technickým předpisům, po stránce bezpečnosti odpovídá přísným kritériím FIA

I když vlastně model Vulcan nemusí odpovídat žádným regulím, přeci jen je tu ochranná klec a všechny vymoženosti odpovídající bezpečnostním pravidlům FIA, které najdete v závodním autě. 

Aston Martin si uvědomuje, že naučit se s takovým autem jezdit naplno vyžaduje trénink, a proto zákazníkům nabídne možnost zúčastnit se speciálního školení pod dozorem profesionálních závodníků nejen na okruhu, ale i na profesionálních simulátorech, na kterých se učí například piloti formule 1.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Fiat 500X 1,4
Rok výroby: 2015
Stav: 7 076 km
Cena: 370 000 Kč
Fiat Freemont 2
Rok výroby: 2012
Stav: 104 912 km
Cena: 300 000 Kč
Fiat Sedici 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 59 174 km
Cena: 216 000 Kč
Fiat Grande Punto 1,2
Rok výroby: 2008
Stav: 85 359 km
Cena: 80 000 Kč
Fiat Scudo 1,9
Rok výroby: 1997
Stav: 256 473 km
Cena: 46 000 Kč
Fiat Ducato 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 75 942 km
Cena: 270 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků