Nový asistent Fordu poradí, kdy není třeba brzdit. Chce pomoci k nižší spotřebě paliva

Jirka.  |  25. 03. 2019 15:00

A někdo podle toho pojede, pak nevyberu zatáčku nějaký antitalent a máme mrtvé.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 03. 2019 16:36

Staci, ked sa pozries, kolko ludi uplne zbytocne brzdi. Napriklad ich v autoskole neucili, ze auto spravidla zacne spomalovat uz ked das nohu dole z plynu.

Ale to by ich museli ucit aj a) predvidat a pozerat dopredu, b) dodrziavat odstup.

A tak sa stane, ze niekto najazdi na aute 100-tisic km bez potreby menit dosticky, niekto na taktom istom aute meni kazdych 20 tisic.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 03. 2019 17:26

A to jsi zapomněl ještě na sortu lidí, kteří nechtějí brzdit vůbec provoz a pro jistotu ani nesundají nohu s plynu. To tak projíždím obcí, rovná cesta, v půlce obce nevidím nikoho v dáli za sebou a na výjezdu mám nějakého troubu nastěhovaného skoro v kufru auta. V poslední době docela častý případ.

Odpovědět  |   | 
E15  |  25. 03. 2019 22:36

a úplně nejlepší jsou ichtylové, co na začátku obce zabrzdí na 40 km/h, aby se následně znovurozjeli na 50....
A nebo pošukové, co jedou sami po dálnici, kolem nich nikde nikdo a oni si tu a tam jen tak pro nic za nic brzdí...
... tohle nikdy nepochopím

Odpovědět  |   | 
vana  |  25. 03. 2019 17:12

Taky myslím že je lepší čumět před auto než na budíky

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  25. 03. 2019 15:57

Ja radsi bych nejakou asistentku , aby uvarila kafe nez dalsi takovouhle kravovinu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 03. 2019 20:14

Používá koncern už několik let.

Odpovědět  |   | 
Blšan  |  25. 03. 2019 20:53

Taková blbost a co to muselo dát práce....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

dnes | Jan Mička | 42 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 103 N/A
Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 188 N/A