Nový áčkový mercedes: ještě roztomilejší kukuč

7 komentářů

felb
14. dubna • 22:24

Proč u nás Ačka neprorazila - cena. I když to je problém do značné míry optický. Když jsem si do něj před několika lety sedl poprvé, říkal jsem si - na 2. auto do rodiny moc drahý, na první moc malý. Pak jsem se v něm začal vozit téměř trvale, a jsem mile překvapen - pro převoz i velkého nákupu či nákladu velice přizpůsobivý / dovnitř se vejdou na firemním stojanu 2 horská kola + bagáž/, slušné jízdní vlastnosti - snese dravé projíždění zatáček, aniž by ESP svítilo a bez většího náklonu, a A190 má stovku pod 9 vteřin. Navíc ideální pro převoz chromé babičky - vysoko sedadla.

JirkaK
5. dubna • 10:07

Pasivní bezpečnost vozu = ochrana posádky při havárii, tedy tuhost středu karosérie, bezpečnostní sloupek volantu, pásy, napínáky, airbagy, výztuhy ve dveřích, prostě vše co bezprostředně neovlivní jízdu a zafunguje až když to bouchne.

Aktivní bezpečnost = jízdní vlastnosti podvozku, výkonný motor, ABS, ESP, brzdový asistent, tedy to co má za úkol auto z nebezpečné situace dostat bez úhony.

Protože u Mercedesu A byl problém v nestabilitě a převracení při vyhýbacím manévru, šlo o problém v bezpečnosti aktivní, odstraněný změnou vyladění podvozku a sériovou montáží ESP.

Standa
5. dubna • 15:37

Škoda že se stejně nepsalo o výsledku "losího" testu třeba Land Roveru. Určitě by si Ačko získalo důvěru více zákazníků. Na druhou stranu můžeme MB poděkovat za masové rozšíření ESP.

Standa
4. dubna • 20:12

Je docela zvláštní, že u nás Ačko neprorazilo. Vnitřní prostor je přitom větší než u Octavie. Jezdí v nich většinou jen ženy, v SRN všichni kteří mají problém s parkováním.

Flipper Tom
7. dubna • 9:50

Já osobně si na "Ačko" vůbec nepřivykl. Při couvání mi vaděj členitý zadní okna, a na druhý straně mi vadí že si nevidím na čumák. :)

Alien
10. dubna • 13:53

A nacopak mas asi na aute zrcatka?

Flipper Tom
10. dubna • 14:30

vim, ale prostě mi to nevyhovuje :)

Doporučujeme

Články odjinud