Nejnovější agresivní „pětistovka“ je k dostání i se stahovací střechou.
Abarth i pod novou skupinou Stellantis pokračuje v upravování Fiatu 500. Zatím se ovšem nepokouší vyladit nejnovější elektrickou „pětistovku“ a radši zůstává u starší spalovací generace, která je stále v prodeji. Nejnovější počin s označením F595 využívá dle značky technologii přímo z okruhů.
Pod kapotou F595 se totiž nachází 1,4litrový čtyřválec s turbem Garrett, tedy motor, jehož základ najdete i v monopostech Tatuus italského a německého šampionátu Formule 4. V ostrém hatchbacku produkuje 165 koní (121 kW) a 230 N.m točivého momentu. Šestistupňová manuální převodovka je standardem, volitelně je ale k mání i pětistupňový automat.
S touto technikou umí F595 vystřelit na stovku za 7,3 sekundy (s manuální skříní) a maximálně dosáhne rychlosti 217 km/h. Italský drobek přitom bude i skvěle znít, jelikož dostal nový výfukový systém Record Monza Sovrapposto s aktivními klapkami. Koncovky výfuku jsou stylově umístěny nad sebe.
Další úpravy jsou klasikou v podání Abarthu. Za 17palcovými koly se nachází posílená brzdová soustava s 284mm ventilovanými kotouči vpředu a 240mm vzadu, zatímco uvnitř najdete sportovní volant s koženým čalouněním nebo sportovní sedačky.
Novinka je k mání i v otevřené variantě kabrioletu. Cenovky zatím Abarth zveřejňuje pro britský trh, kde bude F595 startovat od 20.305 liber (asi 609.000 Kč).