Tak v roce 2000 sem koupil Felicia combi 1.6 ,metaliza, edice Laurin,Klement v OL,za 30 tis,bezvadný stav po 1 majiteli( dál do protiuctu za Hyunday),kůže vyhřívání sedaček atd, luxus, dodnes mě mrzí že sem ji prodal,,,super auto ,pořizovací cena 1999-2000,,byl to první Laurin,v kůži a s tím něj co bylo na trhu,dle knížky 560 000kc,,,,komplet elektrika,,vyhřívání,,auto computer,,,atd,,,a ta metalíza menici-super,jo v té době. Všichni valili do mercedesu:)
Škodovka si myslí že je prémia a zákazníci sa už otáčajú po niečom rozumnom za reálnu cenu. Škoda si spravila meno tým že človek dostal za málo peňazí tak akurát muziky v slušnej kvalite. Teraz by som kúpil radšej niečo iné. Mali by už konečne pristáť na zemi a neblúzniť lebo sa derú do segmentu kde nemajú šancu. Minimálne pre to že "ŠKODA" . Viď príklad úspech VW Phaeton 😂😂😂
Tak na první pokus 677.200,- Kč takež překonáno.
Zhruba totez mi taky vyslo.Zkousel jsem Hyundai I20 1.0t a 654tisic a tazne v konfiguratoru neni.
Takze fabia v plne palbe za 700 tisic a novy opel insignia ktery je o dve tridy vetsi auto nez fabia zacina na 650000 tisic??????Nekdo v Boleslavi musel tezce upadnout na hlavu..........
Nie je to nič nového. Koľko stojí Insignia v plnej paľbe?
Nejlepší je v tom ten zdechlej motor 1,0 Tsi 🤣🤣🤣🤣
Je vidět že jste v tom nikdy nejel. Už jen to základní TSI jede hodně dobře, a 1.5 TSI zvládne klidně 0-100 za 8s
Však píše zdechlej 1.0B-]
😂😂😂 Áno a po 150k km vypľuje dušu. Alebo ty vypľuješ peňaženku. Pre mňa by to bolo auto na skoro 2 roky. A konečná na 240k km. Sused nabehal 150k km a už to nevie predať za nejakú rozumnú sumu.
To nahrálo opět ojetinám. Raději zánovní větší auto než tenhle šuplík s hobby motorem :-D
S tím litrem v silnějším tsi(reálně tak 120-125koní) ale porazíte kde jaký 2litr a žere to houby.Nevýhoda je divný zvuk na volnoběh a horší trakce(lehký motor).Výdrž no 200tisíc zatím vydržely a 1majiteli to stačí.
naopak, ten motor budes musiet vytacat, lebo na 1500rpm bude mat vykon prd nula nula nic a potom to bude zrat aj travu pri ceste + odide do vecnych lovist po 100k km. Keby prebiehal vyvoj 1,9TDI resp. 2.0 ako prebiehal v benzinoch, tak teraz mame 3l spotrebu a ten motor prezije aj tvojho vnuka. Ale nie, my musime o ekologii len kecat, naozaj chceme robit auta na 5 rokov.
To bychom sice měli 3l spotřebu a extrémně nízké hodnoty CO2, ale ani zdaleka bychom se nevešli do emisí, zejména NOx
Asi hodně vlhký sen!
Fluk ani ne.Fabka je malá a i díky tomu malému motoru lehká a s poměrem 100koní/tuna to líný nebude.
to je zbytocne silne, 0,19l motor z mojej kosacky tam treba dat. A 27000€ jak zadarmo.
Za 672tis uz mam Mazdu 3 hatchback s dvoulitrovym motorem a 186konma a to je rozhodne lepsi povozrnicko nez usmudlana fabie. Takovy prachy by za Fabii dal vazne maximalne blazen.
Tak ta začíná někde na 800k ale výbava žádný zázrak, a proti fabii výrazně těžší takže já bych radši fabii než mazdu ale je pravda že za cenu tý fabie radši nějakou základnější octavii
Cena je stejná jak konkurence(mimo sandera se slabším motorem a sparťanskou výbavou).U Mazdy mají extra slevy?jako 150koní M3 stálo od 750 výš.
no tak ja co by semi libilo. cena 563 KKc Ale napr ozelel bych v realu asi 16 kola a misto toho dal spis kolenni a zadni airbagy. pokud oboji, tak jsme na 575.Jinak Style 81kW, pakety, a skoro full vybava. Nepotrebuji urcite DSG, Panoramu , sound system.
Jako ceny aut začínají být docela prča. Natožpak ceny pleček z Mladý Boleslavy. Jako nic extra proti Škodovce, ale ty auta jsou jenom velký, nic víc na nich není. :-D
takový můj základ (81kW, metalíza, 16" kola, fullLED světla, bez asistentů i sportovních doplňků, bez vyhřívaného volantu i skla) a jsem na 470.000 Kč. Pár drobností bych sice ještě mohl vyhodit, ale vidím že bych měl problém. A to jsem vypustil odnímatelné tažné zařízení, které mne vyšlo v neautorizovaném servisu na Golfa pod 10, i s montáží, tady dvojnásobek.No auto se mně líbí, chápu že je to novinka, ale min pro rok 2021 bych asi vybíral jinde :-).
když si nenakonfiguruješ přípravu tažného, tak už ho tam možná namontuješ, ale nebudeš mět zápis v TP.
Myslim, ze v absolutni rovine nemas pravdu.
pokud to bude homologované TZ od autorizovaného dodavatele tak samozřejmě zápis bude
Samozřejmě zápis nebude, doba se změnila
Musíte ten status chápat celý. Doba se změnila jen v tom, že se bez přípravy nezapisuje hmotnost přívěsu/soupravy do čistého VTP. Ale na individuální žádost ji výrobce/dovozce zapíše do ISTP, tam ji úřad u příslušného VIN uvidí a TZ zapíše.
ale priprava na tz znamena upravu chlazeni motoru, nastaveni abs, esp, aktivace stabilizacniho systemu pro pripojne vozidlo, jiny svazek elektroinstalace atd. to neni jen nejaky zapis v tecnicaku
Ne každý motor má pro PTZ úpravu chlazení a svazek kabelů je ve všech vozech, jen do něj buď je nebo není přicvaknutý konektor od ŘJ elektroinstalace. Režim ABS/ESP se při montáži TZ nastavuje překódováním přes OBD nebo si to zajistí ŘJ sama.Aut, která skutečně neumožňují dodatečnou montáž TZ bez tzv. přípravy, je jako šafránu a naprostá většina výrobců/dovozců ji dodatečně umožňuje jak je uvedeno výše individuálním souhlasem v ISTP. Někdy ovšem s ohledem na chlazení s o něco nižší povolenou hmotností soupravy, což nemusí být problém.
VTP je nadřazen ISTP. Když má auto list COC a technický průkaz s nulovými hmotnostmi přípojného vozidla, tak tažný prostě nelze dodatečně zapsat. To je fakt. Žádná ISTP to nezmění. Týká se to např. Scaly či Kamýku.
Hloupost, VTP není nadřazen ISTP. Jde o dva rozdílné pojmy. VTP je úřední dokument, který výrobce/dovozce (u individuálního dovozu registr na základě COC nebo dovozové TP) vydá k vozidlu a poté už do něj nesmí nic vepsat.To smí pouze registr, a to 1) Provedením schválené přestavby nebo úpravy vozidla úpravcem, držitelem individuálního nebo skupinového rozhodnutí MD nebo 2) drobné úpravy vozidla doplněné schvalovacím protokolem a evidenční prohlídkou v STK - zde jde obvykle o instalaci schválených doplňků, alternativních rozměrů pneu apod. nebo3) dodatečným souhlasem výrobce s úpravou záznamu ve VTP na základě typového schválení vozidla, která původně nebyla ve VTP uvedena a tu výrobce/dovozce zaznamená právě do ISTP ke konkrétnímu VIN vozidla. A přesně to je případ nezapsané hmotnosti přípojného vozidla/soupravy. EP se nedokládá.
škoda jestli neudělá přípravu na tažný, tak je jedno jestli je homologovaný, zápis se ti povede, ale tažný tam mět nebudeš.
nesmysl, viz níže....
Já to raději konfigurovat nebudu, bych se dostal nad cenu, co jsme v únoru koupili Octavii 4, Fabii 4 bych nekoupil možná v nějaké akční výbavě až bude.
Já jsem jsem ze svého auta v max výbavě rozhýčkaný..takže bych to chtěl znova. Tentokrát však s 1,5 Tsi, hezky povině Monte Carlo v plné palbě. Achjo, snad se vlezu pod milion jestli do toho půjdu.B-]
to co bola pred 10 rokmi plna palba v esku, dnes uz dostanes vo fabke v strednej vybave
V roce 2001 jsme do firmy nakupovali nová auta pro cesťáky. Kombi, benzín, klima, centrál, elektrická okna.napřed jsme poptali Fabie... 1,4MPI 50kW v základní modré barvě na plechových kolech s pouze požadovanou výbavou (klimatizace poloautomatická, při zapnutí se motor choval jako zadřený), cena úžasných 480 000KčPak jsme poptali Octavie combi 1,6 ... 505000Kč a mělo to litá kola A nakonec jsme koupili Golfy 1,6 Variant... dokonce i s metalízou a automatickou klimatizací, nabídková cena 420000...
ANO, je lépe :-D
A já si tenkrát do firmy koupil Fabii combi 1,9 TDI Elegance, xenony, čtyři airbagy, tempomat, klimatizace, a nevím co ještě, ceníková cena 599 tisíc, po drobném handlování na 460. Pak jsem si ji odkoupil domů a dnes u kamaráda má přes milión se třemi původními vstřikovači a drobnou rzí na lemech dveří a spojích mezi blatníky a prahy.
to se mi nezdá, shodou okolností jsem tehdy fabuli kupoval, stála o stovku míň. o tři roky vyšla dvojková octáva a za ni chtěli v holobytu 425 (kombi 1.6 pod 500), shodou okolností pětkový golf stál podobně, ale jako třídvéř. nakonec jsem koupil frantíka pod 400 a ke slepicím se zatím po osmi autech nevrátil
Máte v tom trošku pörkölt.....V té době ovšem pětkový golf ještě neexistoval, šlo samozřejmě o čtyřku.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.