Novou Škodu Fabia jsme vybavili skoro k prasknutí. Překonáte cenu tohoto vozu?

42 komentářů

Tomas
30. května • 16:50

Tak v roce 2000 sem koupil Felicia combi 1.6 ,metaliza, edice Laurin,Klement v OL,za 30 tis,bezvadný stav po 1 majiteli( dál do protiuctu za Hyunday),kůže vyhřívání sedaček atd, luxus, dodnes mě mrzí že sem ji prodal,,,super auto ,pořizovací cena 1999-2000,,byl to první Laurin,v kůži a s tím něj co bylo na trhu,dle knížky 560 000kc,,,,komplet elektrika,,vyhřívání,,auto computer,,,atd,,,a ta metalíza menici-super,jo v té době. Všichni valili do mercedesu:)

Michal
15. května • 18:06

Škodovka si myslí že je prémia a zákazníci sa už otáčajú po niečom rozumnom za reálnu cenu. Škoda si spravila meno tým že človek dostal za málo peňazí tak akurát muziky v slušnej kvalite. Teraz by som kúpil radšej niečo iné. Mali by už konečne pristáť na zemi a neblúzniť lebo sa derú do segmentu kde nemajú šancu. Minimálne pre to že "ŠKODA" . Viď príklad úspech VW Phaeton 😂😂😂

Miki
13. května • 12:37

Tak na první pokus 677.200,- Kč takež překonáno.

Michal2
13. května • 18:14

Zhruba totez mi taky vyslo.Zkousel jsem Hyundai I20 1.0t a 654tisic a tazne v konfiguratoru neni.

AXLCOM
12. května • 8:22

Takze fabia v plne palbe za 700 tisic a novy opel insignia ktery je o dve tridy vetsi auto nez fabia zacina na 650000 tisic??????Nekdo v Boleslavi musel tezce upadnout na hlavu..........

Rembaz
15. května • 17:58

Nie je to nič nového. Koľko stojí Insignia v plnej paľbe?

fanis
11. května • 22:47

Nejlepší je v tom ten zdechlej motor 1,0 Tsi 🤣🤣🤣🤣

Nsnsn
13. května • 17:54

Je vidět že jste v tom nikdy nejel. Už jen to základní TSI jede hodně dobře, a 1.5 TSI zvládne klidně 0-100 za 8s

joe
27. května • 22:51

Však píše zdechlej 1.0B-]

Michal
15. května • 18:20

😂😂😂 Áno a po 150k km vypľuje dušu. Alebo ty vypľuješ peňaženku. Pre mňa by to bolo auto na skoro 2 roky. A konečná na 240k km. Sused nabehal 150k km a už to nevie predať za nejakú rozumnú sumu.

fluk
11. května • 15:23

To nahrálo opět ojetinám. Raději zánovní větší auto než tenhle šuplík s hobby motorem :-D

Michal2
11. května • 14:38

S tím litrem v silnějším tsi(reálně tak 120-125koní) ale porazíte kde jaký 2litr a žere to houby.Nevýhoda je divný zvuk na volnoběh a horší trakce(lehký motor).Výdrž no 200tisíc zatím vydržely a 1majiteli to stačí.

roob
11. května • 20:50

naopak, ten motor budes musiet vytacat, lebo na 1500rpm bude mat vykon prd nula nula nic a potom to bude zrat aj travu pri ceste + odide do vecnych lovist po 100k km. Keby prebiehal vyvoj 1,9TDI resp. 2.0 ako prebiehal v benzinoch, tak teraz mame 3l spotrebu a ten motor prezije aj tvojho vnuka. Ale nie, my musime o ekologii len kecat, naozaj chceme robit auta na 5 rokov.

jogurt
11. května • 21:45

To bychom sice měli 3l spotřebu a extrémně nízké hodnoty CO2, ale ani zdaleka bychom se nevešli do emisí, zejména NOx

fluk
11. května • 15:27

Asi hodně vlhký sen!

Michal2
11. května • 18:00

Fluk ani ne.Fabka je malá a i díky tomu malému motoru lehká a s poměrem 100koní/tuna to líný nebude.

roob
11. května • 11:53

to je zbytocne silne, 0,19l motor z mojej kosacky tam treba dat. A 27000€ jak zadarmo.

Slim
10. května • 22:29

Za 672tis uz mam Mazdu 3 hatchback s dvoulitrovym motorem a 186konma a to je rozhodne lepsi povozrnicko nez usmudlana fabie. Takovy prachy by za Fabii dal vazne maximalne blazen.

Nsnsn
13. května • 17:55

Tak ta začíná někde na 800k ale výbava žádný zázrak, a proti fabii výrazně těžší takže já bych radši fabii než mazdu ale je pravda že za cenu tý fabie radši nějakou základnější octavii

Michal2
11. května • 0:44

Cena je stejná jak konkurence(mimo sandera se slabším motorem a sparťanskou výbavou).U Mazdy mají extra slevy?jako 150koní M3 stálo od 750 výš.

lumi
10. května • 21:12

no tak ja co by semi libilo. cena 563 KKc Ale napr ozelel bych v realu asi 16 kola a misto toho dal spis kolenni a zadni airbagy. pokud oboji, tak jsme na 575.
Jinak Style 81kW, pakety, a skoro full vybava. Nepotrebuji urcite DSG, Panoramu , sound system.

Vidloň
10. května • 20:51

Jako ceny aut začínají být docela prča. Natožpak ceny pleček z Mladý Boleslavy. Jako nic extra proti Škodovce, ale ty auta jsou jenom velký, nic víc na nich není. :-D

Radon
10. května • 16:48

takový můj základ (81kW, metalíza, 16" kola, fullLED světla, bez asistentů i sportovních doplňků, bez vyhřívaného volantu i skla) a jsem na 470.000 Kč. Pár drobností bych sice ještě mohl vyhodit, ale vidím že bych měl problém. A to jsem vypustil odnímatelné tažné zařízení, které mne vyšlo v neautorizovaném servisu na Golfa pod 10, i s montáží, tady dvojnásobek.
No auto se mně líbí, chápu že je to novinka, ale min pro rok 2021 bych asi vybíral jinde :-).

petr r. (petrumr)
10. května • 19:00

když si nenakonfiguruješ přípravu tažného, tak už ho tam možná namontuješ, ale nebudeš mět zápis v TP.

Xixao
10. května • 22:21

Myslim, ze v absolutni rovine nemas pravdu.

Jedna Bedna
10. května • 21:36

pokud to bude homologované TZ od autorizovaného dodavatele tak samozřejmě zápis bude

Jan Richtr
10. května • 22:37

Samozřejmě zápis nebude, doba se změnila

Jedna Bedna
11. května • 6:57

Musíte ten status chápat celý. Doba se změnila jen v tom, že se bez přípravy nezapisuje hmotnost přívěsu/soupravy do čistého VTP. Ale na individuální žádost ji výrobce/dovozce zapíše do ISTP, tam ji úřad u příslušného VIN uvidí a TZ zapíše.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
11. května • 23:30

ale priprava na tz znamena upravu chlazeni motoru, nastaveni abs, esp, aktivace stabilizacniho systemu pro pripojne vozidlo, jiny svazek elektroinstalace atd. to neni jen nejaky zapis v tecnicaku

jogurt
13. května • 10:17

Ne každý motor má pro PTZ úpravu chlazení a svazek kabelů je ve všech vozech, jen do něj buď je nebo není přicvaknutý konektor od ŘJ elektroinstalace. Režim ABS/ESP se při montáži TZ nastavuje překódováním přes OBD nebo si to zajistí ŘJ sama.
Aut, která skutečně neumožňují dodatečnou montáž TZ bez tzv. přípravy, je jako šafránu a naprostá většina výrobců/dovozců ji dodatečně umožňuje jak je uvedeno výše individuálním souhlasem v ISTP. Někdy ovšem s ohledem na chlazení s o něco nižší povolenou hmotností soupravy, což nemusí být problém.

000
11. května • 11:30

VTP je nadřazen ISTP. Když má auto list COC a technický průkaz s nulovými hmotnostmi přípojného vozidla, tak tažný prostě nelze dodatečně zapsat. To je fakt. Žádná ISTP to nezmění. Týká se to např. Scaly či Kamýku.

Jedna Bedna
11. května • 18:38

Hloupost, VTP není nadřazen ISTP. Jde o dva rozdílné pojmy.
VTP je úřední dokument, který výrobce/dovozce (u individuálního dovozu registr na základě COC nebo dovozové TP) vydá k vozidlu a poté už do něj nesmí nic vepsat.
To smí pouze registr, a to
1) Provedením schválené přestavby nebo úpravy vozidla úpravcem, držitelem individuálního nebo skupinového rozhodnutí MD nebo
2) drobné úpravy vozidla doplněné schvalovacím protokolem a evidenční prohlídkou v STK
- zde jde obvykle o instalaci schválených doplňků, alternativních rozměrů pneu apod. nebo
3) dodatečným souhlasem výrobce s úpravou záznamu ve VTP na základě typového schválení vozidla, která původně nebyla ve VTP uvedena a tu výrobce/dovozce zaznamená právě do ISTP ke konkrétnímu VIN vozidla. A přesně to je případ nezapsané hmotnosti přípojného vozidla/soupravy. EP se nedokládá.

petr r. (petrumr)
10. května • 21:41

škoda jestli neudělá přípravu na tažný, tak je jedno jestli je homologovaný, zápis se ti povede, ale tažný tam mět nebudeš.

Jedna Bedna
11. května • 6:59

nesmysl, viz níže....

Jan Richtr
10. května • 15:51

Já to raději konfigurovat nebudu, bych se dostal nad cenu, co jsme v únoru koupili Octavii 4, Fabii 4 bych nekoupil možná v nějaké akční výbavě až bude.

WRC Fabia R2 Twincharger
10. května • 15:15

Já jsem jsem ze svého auta v max výbavě rozhýčkaný..takže bych to chtěl znova. Tentokrát však s 1,5 Tsi, hezky povině Monte Carlo v plné palbě. Achjo, snad se vlezu pod milion jestli do toho půjdu.B-]

boh
10. května • 15:39

to co bola pred 10 rokmi plna palba v esku, dnes uz dostanes vo fabke v strednej vybave

Jedna Bedna
10. května • 21:35

V roce 2001 jsme do firmy nakupovali nová auta pro cesťáky. Kombi, benzín, klima, centrál, elektrická okna.
napřed jsme poptali Fabie... 1,4MPI 50kW v základní modré barvě na plechových kolech s pouze požadovanou výbavou (klimatizace poloautomatická, při zapnutí se motor choval jako zadřený), cena úžasných 480 000Kč
Pak jsme poptali Octavie combi 1,6 ... 505000Kč a mělo to litá kola
A nakonec jsme koupili Golfy 1,6 Variant... dokonce i s metalízou a automatickou klimatizací, nabídková cena 420000...

k22
12. května • 7:45

ANO, je lépe :-D

Rychlíková laminátka
11. května • 15:33

A já si tenkrát do firmy koupil Fabii combi 1,9 TDI Elegance, xenony, čtyři airbagy, tempomat, klimatizace, a nevím co ještě, ceníková cena 599 tisíc, po drobném handlování na 460. Pak jsem si ji odkoupil domů a dnes u kamaráda má přes milión se třemi původními vstřikovači a drobnou rzí na lemech dveří a spojích mezi blatníky a prahy.

cruise
10. května • 21:45

to se mi nezdá, shodou okolností jsem tehdy fabuli kupoval, stála o stovku míň. o tři roky vyšla dvojková octáva a za ni chtěli v holobytu 425 (kombi 1.6 pod 500), shodou okolností pětkový golf stál podobně, ale jako třídvéř. nakonec jsem koupil frantíka pod 400 a ke slepicím se zatím po osmi autech nevrátil

Jedna Bedna
10. května • 22:18

Máte v tom trošku pörkölt.....V té době ovšem pětkový golf ještě neexistoval, šlo samozřejmě o čtyřku.

Doporučujeme

Články odjinud