Novou nejmenší Kiu teď koupíte za 219 900 Kč. Můžete mít i verzi GT

Automobilka Kia uvádí na trh další generaci modelu Picanto. Do interiéru lze získat i kožené sedačky.
Novou nejmenší Kiu teď koupíte za 219 900 Kč. Můžete mít i verzi GT

Dva zážehové motory - litrový tříválec a čtyřválec se zdvihovým objemem válců 1,25 cm3 lze získat pod kapotu nejnovější generace modelu Kia Picanto. Menší má výkon 49 kW, silnější pak 62 kW. Spojeny jsou standardně s pětistupňovou přímo řazenou převodovkou, za dvacetitísový příplatek lze získat také čtyřstupňový automat. 

Tento automobil právě přichází na tuzemský trh se základní cenou nastavenou na částku 219 900 Kč. Příplatek za silnější motor, který je ale vždy spojen pouze s vyšším stupněm výbavy, činí deset tisíc korun. S ním auto může dosáhnout maximální rychlost 173 kilometrů v hodině, zrychlení z nuly na sto činí 12 sekund.

Máme první obrázky nové Kie Picanto! Vypadá dospělejší

Máme první obrázky nové Kie Picanto! Vypadá dospělejší

Za zmíněných necelých 220 tisíc Kč získáte vůz v základní výbavě, která obsahuje například šestici airbagů, čtrnáctipalcová kola z lehkých slitin a palubní počítač. 

Pokud si připlatíte 25 000 Kč za vyšší výbavový stupeň, získáte do vozu ještě rádio, manuální klimatizaci, kožený multifunkční volant, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, dojezdovou rezervu a elektrické ovládání předních oken.

První jízda s novou Kiou Picanto: Je to dospělák, ale jiskra mu nechybí

První jízda s novou Kiou Picanto: Je to dospělák, ale jiskra mu nechybí

Nejvybavenější verzí je GT line, za kterou zaplatíte přinejmenším 294 980 Kč. Odlišuje se exteriériovým i interiériovým designovým paketem, má šestnáctipalcová kola s kotoučovými brzdami na každém z nich, dále třeba mlhovky, elektricky ovládaná a sklopná vnější zpětná zrcátka, hliníkové pedály, zdvojenou koncovku výfuku, elektricky ovládaná rovněž zadní okna a řadu dalších drobností.

Příplatky pro tuto nejvybavenější verzi už jsou vlastně možné jen dva - buď za barvu  (čtyři nebo deset tisíc Kč), případně za systém autonomního brzdění (7 500 Kč). 

Obrázky nového generace nejmenšího modelu Kia v její nabídce si prohlédněte zde:

 

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků