Novou nejmenší Kiu teď koupíte za 219 900 Kč. Můžete mít i verzi GT

Automobilka Kia uvádí na trh další generaci modelu Picanto. Do interiéru lze získat i kožené sedačky.
Novou nejmenší Kiu teď koupíte za 219 900 Kč. Můžete mít i verzi GT

Dva zážehové motory - litrový tříválec a čtyřválec se zdvihovým objemem válců 1,25 cm3 lze získat pod kapotu nejnovější generace modelu Kia Picanto. Menší má výkon 49 kW, silnější pak 62 kW. Spojeny jsou standardně s pětistupňovou přímo řazenou převodovkou, za dvacetitísový příplatek lze získat také čtyřstupňový automat. 

Tento automobil právě přichází na tuzemský trh se základní cenou nastavenou na částku 219 900 Kč. Příplatek za silnější motor, který je ale vždy spojen pouze s vyšším stupněm výbavy, činí deset tisíc korun. S ním auto může dosáhnout maximální rychlost 173 kilometrů v hodině, zrychlení z nuly na sto činí 12 sekund.

Máme první obrázky nové Kie Picanto! Vypadá dospělejší

Máme první obrázky nové Kie Picanto! Vypadá dospělejší

Za zmíněných necelých 220 tisíc Kč získáte vůz v základní výbavě, která obsahuje například šestici airbagů, čtrnáctipalcová kola z lehkých slitin a palubní počítač. 

Pokud si připlatíte 25 000 Kč za vyšší výbavový stupeň, získáte do vozu ještě rádio, manuální klimatizaci, kožený multifunkční volant, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, dojezdovou rezervu a elektrické ovládání předních oken.

První jízda s novou Kiou Picanto: Je to dospělák, ale jiskra mu nechybí

První jízda s novou Kiou Picanto: Je to dospělák, ale jiskra mu nechybí

Nejvybavenější verzí je GT line, za kterou zaplatíte přinejmenším 294 980 Kč. Odlišuje se exteriériovým i interiériovým designovým paketem, má šestnáctipalcová kola s kotoučovými brzdami na každém z nich, dále třeba mlhovky, elektricky ovládaná a sklopná vnější zpětná zrcátka, hliníkové pedály, zdvojenou koncovku výfuku, elektricky ovládaná rovněž zadní okna a řadu dalších drobností.

Příplatky pro tuto nejvybavenější verzi už jsou vlastně možné jen dva - buď za barvu  (čtyři nebo deset tisíc Kč), případně za systém autonomního brzdění (7 500 Kč). 

Obrázky nového generace nejmenšího modelu Kia v její nabídce si prohlédněte zde:

 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků