Úplně nejdražší Dacia Duster je tak aktuálně kousek s výbavou Extreme a motorem TCe 150 v kombinaci s pohonem všech kol. Takové auto vyjde na 544.900 Kč.  Zdroj: Dacia

Úplně nejdražší Dacia Duster je tak aktuálně kousek s výbavou Extreme a motorem TCe 150 v kombinaci s pohonem všech kol. Takové auto vyjde na 544.900 Kč.  | Zdroj: Dacia

I když se budete snažit sebevíc, nedostanete finální cenu auta přes šest set tisíc. Tak třeba oranžový lak karoserie Arizona vyjde jen na 13.900 Kč. Zdroj: Dacia

I když se budete snažit sebevíc, nedostanete finální cenu auta přes šest set tisíc. Tak třeba oranžový lak karoserie Arizona vyjde jen na 13.900 Kč. | Zdroj: Dacia

Rezervní kolo vás stojí 4000 Kč, vyhřívání předních sedadel 6000 Kč a rozšířené mapové pokrytí pro navigaci 3000 Kč. Úplně nejdražší Dacia Duster tak aktuálně vychází na  571.800 Kč.  Zdroj: Dacia

Rezervní kolo vás stojí 4000 Kč, vyhřívání předních sedadel 6000 Kč a rozšířené mapové pokrytí pro navigaci 3000 Kč. Úplně nejdražší Dacia Duster tak aktuálně vychází na 571.800 Kč. | Zdroj: Dacia

Nová výbava Extreme v nabídce rumunského SUV je také tou nejdražší  Zdroj: Dacia

Nová výbava Extreme v nabídce rumunského SUV je také tou nejdražší  | Zdroj: Dacia

Bez příplatku dostanete bezklíčový vstup pomocí hands-free karty, kamerový systém Multiview, dva USB porty pro cestující vzadu, oranžově prošívané sedačky či hliníkové sedmnáctky Zdroj: Dacia

Bez příplatku dostanete bezklíčový vstup pomocí hands-free karty, kamerový systém Multiview, dva USB porty pro cestující vzadu, oranžově prošívané sedačky či hliníkové sedmnáctky | Zdroj: Dacia

Dacia Duster prošla  letos v červnu modernizací  a vcelku nedávno jsme se u vylepšeného SUV již  dozvěděli také české ceny . Zdroj: Dacia

Dacia Duster prošla letos v červnu modernizací a vcelku nedávno jsme se u vylepšeného SUV již dozvěděli také české ceny. | Zdroj: Dacia

Nyní si pro svůj bestseller připravila rumunská značka novou limitovanou edici Extreme, která chce zaujmout především kosmetickými úpravami a dobře vybavenou kabinou. Zdroj: Dacia

Nyní si pro svůj bestseller připravila rumunská značka novou limitovanou edici Extreme, která chce zaujmout především kosmetickými úpravami a dobře vybavenou kabinou. | Zdroj: Dacia

Na exteriéru Dusteru Extreme tak naleznete oranžové kontrastní prvky v kombinaci s černými díly včetně leskle černých 17palcových kol. Edice bude dostupná v šesti odstínech karoserie... Zdroj: Dacia

Na exteriéru Dusteru Extreme tak naleznete oranžové kontrastní prvky v kombinaci s černými díly včetně leskle černých 17palcových kol. Edice bude dostupná v šesti odstínech karoserie... | Zdroj: Dacia

...– bílá Glacier, černá Pearl, šedá Comet, modrá Iron a oranžová Arizona, přičemž exkluzivní barvou pro Extreme je šedá Urban (na fotkách). Zdroj: Dacia

...– bílá Glacier, černá Pearl, šedá Comet, modrá Iron a oranžová Arizona, přičemž exkluzivní barvou pro Extreme je šedá Urban (na fotkách). | Zdroj: Dacia

...takže přináší standardně 8palcový infotainment s navigací, WiFi a podporou rozhraní Apple CarPlay a Android Auto... Zdroj: Dacia

...takže přináší standardně 8palcový infotainment s navigací, WiFi a podporou rozhraní Apple CarPlay a Android Auto... | Zdroj: Dacia

...dále automatickou klimatizaci, hlídání mrtvého úhlu, dvojici USB portů, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu nebo zadní parkovací kameru. Zdroj: Dacia

...dále automatickou klimatizaci, hlídání mrtvého úhlu, dvojici USB portů, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu nebo zadní parkovací kameru. | Zdroj: Dacia

Podvozkově a po stránce motorizací nezmiňuje Dacia u verze Extreme žádná vylepšení. Ostatně zatím nevíme, jaké jednotky značka pod kapotou limitované edice nabídne. Zdroj: Dacia

Podvozkově a po stránce motorizací nezmiňuje Dacia u verze Extreme žádná vylepšení. Ostatně zatím nevíme, jaké jednotky značka pod kapotou limitované edice nabídne. | Zdroj: Dacia

Na fotkách můžeme každopádně vidět verzi s pohonem 4x4, která je v Česku normálně dostupná se zážehovým čtyřválcem TCe 150 (110 kW/150 k) nebo dieselem Blue dCi 115 (84 kW/115 k), v obou případech s manuální šestistupňovou převodovkou. Zdroj: Dacia

Na fotkách můžeme každopádně vidět verzi s pohonem 4x4, která je v Česku normálně dostupná se zážehovým čtyřválcem TCe 150 (110 kW/150 k) nebo dieselem Blue dCi 115 (84 kW/115 k), v obou případech s manuální šestistupňovou převodovkou. | Zdroj: Dacia

 Zdroj: Dacia

| Zdroj: Dacia

 Zdroj: Dacia

| Zdroj: Dacia

 Zdroj: Dacia

| Zdroj: Dacia

 Zdroj: Dacia

| Zdroj: Dacia

 Zdroj: Dacia

| Zdroj: Dacia

 Zdroj: Dacia

| Zdroj: Dacia

 Zdroj: Dacia

| Zdroj: Dacia

Za cenu 638.900 Kč pak mluvíme stále o Karoqu s tříválcem 1.0 TSI (81 kW/110 k) a manuální šestistupňovou převodovkou. Klasikou je u Škody jediná bezpříplatková barva karoserie, nemetalická modrá Energy (další odstíny začínají od ceny 10.500 Kč). Zdroj: Dacia

Za cenu 638.900 Kč pak mluvíme stále o Karoqu s tříválcem 1.0 TSI (81 kW/110 k) a manuální šestistupňovou převodovkou. Klasikou je u Škody jediná bezpříplatková barva karoserie, nemetalická modrá Energy (další odstíny začínají od ceny 10.500 Kč). | Zdroj: Dacia

Auto pak stojí na 16palcových litých kolech, kdy větší 17palcová jsou příplatkem minimálně 12.500 Kč – pro původní Active byla základem ocelová kola s kryty. Zdroj: Dacia

Auto pak stojí na 16palcových litých kolech, kdy větší 17palcová jsou příplatkem minimálně 12.500 Kč – pro původní Active byla základem ocelová kola s kryty. | Zdroj: Dacia

Znatelnější postup o úroveň výbavy nahoru je vidět v interiéru. Modernizovaný Karoq Ambition je sice vybavený standardním černým látkovým čalouněním... Zdroj: Dacia

Znatelnější postup o úroveň výbavy nahoru je vidět v interiéru. Modernizovaný Karoq Ambition je sice vybavený standardním černým látkovým čalouněním... | Zdroj: Dacia

...k vidění jsou tu ale chromované a leskle černě lakované dekory – jednoduše kabina nevypadá tak temně jako v původním základu Active. Svůj dojem udělá nyní i větší 8palcový dotykový infotainment a dvouramenný multifunkční volant. Zdroj: Dacia

...k vidění jsou tu ale chromované a leskle černě lakované dekory – jednoduše kabina nevypadá tak temně jako v původním základu Active. Svůj dojem udělá nyní i větší 8palcový dotykový infotainment a dvouramenný multifunkční volant. | Zdroj: Dacia

Jinak má nejnovější Karoq standardně i LED přední světlomety, zadní LED svítilny s animovanými směrovkami a uvítacím efektem, zadní parkovací senzory, systém front assist, startování tlačítkem, barevný MaxiDot displej... Zdroj: Dacia

Jinak má nejnovější Karoq standardně i LED přední světlomety, zadní LED svítilny s animovanými směrovkami a uvítacím efektem, zadní parkovací senzory, systém front assist, startování tlačítkem, barevný MaxiDot displej... | Zdroj: Dacia

...automatickou dvouzónovou klimatizaci, elektricky sklopná a vyhřívaná zpětná zrcátka, vnitřní zpětné zrcátko s automatickým stmíváním, světelný a dešťový senzor nebo tempomat s omezovačem rychlosti. Více v článku... Zdroj: Dacia

...automatickou dvouzónovou klimatizaci, elektricky sklopná a vyhřívaná zpětná zrcátka, vnitřní zpětné zrcátko s automatickým stmíváním, světelný a dešťový senzor nebo tempomat s omezovačem rychlosti. Více v článku... | Zdroj: Dacia

I když se budete snažit sebevíc, nedostanete finální cenu auta přes šest set tisíc. Tak třeba oranžový lak karoserie Arizona vyjde jen na 13.900 Kč. Zdroj: Dacia
Rezervní kolo vás stojí 4000 Kč, vyhřívání předních sedadel 6000 Kč a rozšířené mapové pokrytí pro navigaci 3000 Kč. Úplně nejdražší Dacia Duster tak aktuálně vychází na  571.800 Kč.  Zdroj: Dacia
Nová výbava Extreme v nabídce rumunského SUV je také tou nejdražší  Zdroj: Dacia
Bez příplatku dostanete bezklíčový vstup pomocí hands-free karty, kamerový systém Multiview, dva USB porty pro cestující vzadu, oranžově prošívané sedačky či hliníkové sedmnáctky Zdroj: Dacia
26
Fotogalerie

Novou Dacii Duster Extreme jsme vybavili až k prasknutí. Pořád je levnější než základní Karoq

Nová výbava v nabídce rumunského SUV je také tou nejdražší. Jak si stojí v porovnání se Škodou Karoq?

V týdnu jsme se podívali na ceny Dacie Duster ve výbavě Extreme. Žhavá novinka v nabídce oblíbeného rumunského SUV je novým vrcholem nabídky a bez příplatku obsahuje bezklíčový vstup pomocí hands-free karty, kamerový systém Multiview, dva USB porty pro cestující vzadu, oranžově prošívané sedačky či hliníkové sedmnáctky.

To všechno k prvkům výchozí výbavy Prestige, tedy automatická klimatizace, vestavěná navigace, podpora zrcadlení chytrých telefonů, sledování slepých úhlů nebo zatmavená zadní okna. Jenže i s tím vším vás výbava vyjde na velmi skromných 426.900 Kč se základním motorem TCe 90.

Úplně nejdražší Dacia Duster je tak aktuálně kousek s výbavou Extreme a motorem TCe 150 v kombinaci s pohonem všech kol. Takové auto vyjde na 544.900 Kč. I když se budete snažit sebevíc, nedostanete finální cenu auta přes šest set tisíc.

Tak třeba oranžový lak karoserie Arizona vyjde jen na 13.900 Kč. Rezervní kolo stojí 4000 Kč, vyhřívání předních sedadel 6000 Kč a rozšířené mapové pokrytí pro navigaci 3000 Kč. Úplně nejdražší Duster tak aktuálně vychází na 571.800 Kč. Kdybychom si zaplatili balíček Easy servis na pět let, přes 600 tisíc korun se prostě nedostaneme.

Zajímavé je to třeba v porovnání s novou Škodou Karoq, která na českém trhu startuje výbavou Ambition za 638.900 Kč. Za tyto peníze dostanete šestnáctky Castor, infotainment Bolero nebo LED světlomety a zadní svítilny. Je to ale s motorem 1.0 TSI o výkonu 81 kW.

Pokud se budete chtít dostat na výkon francouzské třináctistovky v Dacii, budete muset sáhnout po motorizaci 1.5 TSI, a to už se bavíme o ceně minimálně 688.900 Kč. I přes to, že Dacia teď tedy umí téměř atakovat hranici 600 tisíc korun, stále se jedná o extrémně výhodnou nabídku pro nenáročné motoristy.

Dacia

Dacia je rumunská automobilka, která od roku patří do skupiny Renault. Byla založena v roce 1966 a už v té době s Renaultem spolupracovala.

V portfoliu Dacie jsou zejména vozy nižší cenové kategorie, například i terénní Dacia Duster, která v roce 2017 dostala již druhou generace.

Dacia LoganDacia Sandero • Dacia Duster • Dacia Lodgy • Dacia Dokker

Doporučujeme

Články odjinud