Novodobý Ford Puma je za dveřmi. Hybridní crossover se ukáže už tuto středu

Před uvedením nového crossoveru Puma nám ještě Ford dopřává menší upoutávku a potvrzuje datum premiéry.

Pamatujete dobu, kdy bylo jméno Puma vyhrazeno dostupnému kupé od Fordu? Tak vzpomínejte dále, protože už zanedlouho plánuje Ford uvést očekávaný crossover, který známé jméno zrecykluje zpátky do oběhu. Podobně jako Mitsubishi pro své SUV vytáhlo z minulosti jméno Eclipse.

Chystá Ford pro Goodwood speciální verzi GT? První informace tomu nasvědčují

Chystá Ford pro Goodwood speciální verzi GT? První informace tomu nasvědčují

O nové Pumě jsme se útržky informací dozvěděli již na jaře, kdy bylo oficiálně potvrzeno, že se známé jméno vrátí ve formě crossoveru s hybridní technikou. Částečně zahalený vůz už tehdy ukázal sám Ford, který nyní krátkou upoutávkou upřesňuje i oficiální datum premiéry nového modelu. Znovuzrození Pumy čekejte už tuto středu 26. června.

Velikostí se má novinka zařadit pod novou Kugu, aniž by však narušovala prostor současnému EcoSportu, kterého ostatně čeká nástupce na základě Fiesty. I přes své kompaktní rozměry má ovšem Puma nabídnout chytře řešený interiér a prý důmyslně navržený kufr, který s objemem 456 litrů pojme na výšku dvě sady golfových holí.

Nový Ford Kuga oficiálně: Prostornější, vybavenější a s celou řadou hybridů!

Nový Ford Kuga oficiálně: Prostornější, vybavenější a s celou řadou hybridů!

Ford bere elektrifikaci modelové nabídky útokem, takže i pod kapotou Pumy se očekává nejnovější mild-hybridní 48V technika EcoBoost Hybrid kombinující litrový tříválec, řemenem poháněný startér-generátor a lithium-iontovou baterii. Zajímavostí je očekávaný výkon ústrojí. S hodnotou 114 kW (155 koní) se vyrovná 20 let staré Pumě 1.7 Zetec-S VC.

Dynamické schopnosti se určitě dozvíme během premiéry, stejně jako další nabízené motorizace i bez elektrické výpomoci. Zmíněný hybrid má totiž zastávat vrcholnou specifikaci.

Galerie doplněna o původní Ford Puma (1997 – 2002).

Speciál: Ford Puma

Ford Puma první generace byl cenově dostupný sportovní vůz s předním pohonem, který byl vyráběn v Německu v letech 1997 až 2002. První generace skončila bez přímého nástupce, v roce 2019 však Ford známé jméno přivedl k životu. Druhá generace Pumy zcela změnila koncepci. Přijela jako stylový crossover do města s možností volby hybridního pohonu.

Ford Puma druhé generace oficiálněPrvní skicaPrvní generace

 
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků