Novodobý Fiat Tipo odhalen, už jsou známé i jeho ceny

21 komentářů

Adolf
24. prosince • 11:17

70kw v základu stačí. Auto je pěkné,ale konkurence značná. A Fiat na lidi sere(vČesku) I JINDE

Jarek
16. července • 13:23

Poradíte mi kde koupit levně střešní příčníky?

Daniel
17. července • 14:41

Musíte si koupit příčníky ale přesně na svoje auto, jaké auto máte?

Jarek
20. července • 9:50

Mám škodu fabii combi rok 2007

Tomas
23. července • 11:07

Já jsem na svoji fabii koupil tyto příčníky https://www.neumax.cz/atera-rt-fabia-estate-s-p... ...

PB
11. listopadu • 23:38

Jako designově docela pěkný, jenže Fiat.. ..aneb přibližovadlo pro Itala, co v létě tančí a v zimě nepracuje ;) Tím chci říci, že slušné antikoro nebyla nikdy jejich silná stránka. Takhle, pokud na to lípnou solidní cenovku reflektující kvalitu (jako v případě Dačky) OK, ale bojím že ne..

Miki
13. března • 11:59

Mám pandu 10 let a nikde ani puchýř od koroze. Fiat je super.

Lacomme
12. listopadu • 8:27

Fiat po tom, co predvadel v 80. letech byl snad mezi prvnimi, kdo zacal delat pozinkovane kastle.PS: Az uvidis napr. O III, mrkni na jeji prahy, jak krasne "peclive" jsou nastrikane :)
V pondeli jsem na to ziral s otevrenou hubou, malem jsem si ustrikl do kalhot a chtel si to vyfotit.

wolff
12. listopadu • 14:24

ona to žádná tragédie být nemůže, škodovka po svých průserech s vyhnilýma světlama a okolím nálevky benzinu si taky nějaké zkoušky s antikorem dovolit nemůže...Ale pravdu máš v tom, že Fiat je v tomto ohledu teď asi na standardu a že se mu nějaký vyložený průser během uplynulých 20 let nestal.

Erik
12. listopadu • 7:14

Však si ty videl posledný Fiat v roku 1995? Lebo inak by si nemohol vravieť o slabej antikoro u Fiata. Nie je to síce žiadny extra nadštandard, ale myslím že lepšie a u Škody (keď vidím Punto, Stilo, nové Bravo a porovnám to s Fábiou, Octaviou)

Ivan
11. listopadu • 23:15

Aj Fiat robi pekné autá aj motoricky OK..aj tento Tipo je už poriadna limuzína pre slovákov bohate stací na cestovanie po okreskách a kto chce aj na výlety..clovek si ani nevie co vybrať...suzuki,Kia? ev japonské...bár by som žil dlhsie a aktívne,už vela aut si nenavyberám...nemecké autá mi nešmakuju...ani nebudú...nemám ich rád...pre aj prehnanú reklamu ako aj ceny a kvalita?tie suciastky kade tade po Slovensku vyrábaju, v Madarsku vyrábaju,sice dávaju pracu za 400 eur vcetne soboty a noč.smeny...keby platili poctivejšie,tak by som sa aj obetoval /na nejaké to nemecké auto.......ale i tak...B-]

STANLEY
11. listopadu • 20:12

vypadá dobře ,měl jsem TIPO, interiér super prostor ,bezproblémů,tak si myslím ,že tak bude dobré i nové tipo,dále si myslím ,že motor 1,4t tam přidají ,osobně ho mám v livingu a jede hodně slušně ,200 jsem s ním jel a rozhodně nejsem brzdou provozu,fiat umí pořád dělat auta ,ale všude přesvědčují o opaku a to je škoda,je na čase ,aby zdravý rozum zvítězil ,nad placenou reklamou

Ivan
11. listopadu • 23:18

nehnevajte chvalit sa že ste jel 200 ou a co má byť mám se posrat,len také je dobré auto co jede 200???? vacsiu hovadinu so necítal!!! puberták...B-]

STANLEY
12. listopadu • 10:38

nebudu se chválit,že jsem jel 120 ty chytráku

Lacomme
11. listopadu • 20:49

zase to tak nehltej..1.4 T-Jet v Lku je jedina pouzitelna motorizace, zadny trhac to neni. V Livingu to bude jeste o fousek horsi.A ze Fiat umi delat auta? Jasne ze umi, stejne jako umi ostatni. Holt si to ale posere kvalitou prodejcu a spatnym marketingem.Viz. Korejci pred 10 lety a dnes?! ;-)

takurcite
11. listopadu • 23:04

Ja servisuju svuj stary fiat u garaznika.
Pravda ale je, ze povest prodejcu fiatu v showroomech a predevsim jejich autorizaku je bidna. Nutno ale objektivne priznat, ze jinde to vetsinou neni o buhvikolik lepsi a spis zalezi na lidech (konkretni servis/mechanik), nez na znacce.

Lacomme
11. listopadu • 19:08

Uz drive jsem v diskuzi na foru postoval mnou porizeny obrazek, pochazejici z Tureckeho konfiguratoru. Bug (or feature) :-P odhalil pritomnost 1.4 Multiairu, dokonce byl i naceneny nekde pod uroven 1.6 88 kW Multijetu.Bylo to tam asi dva dny, nez to stihli stahnout.Onen obrazek - http://imgur.com/OLdaE7D...
Absence turbobenzinu, v dnesni dobe a navic na Evropskem trhu by byla poslednim hrebickem do rakve ;-)A ceny? Nechme se prekvapit.
Me prani je - pod uroven konkurence (Megane, Rapid, H/K)

takurcite
11. listopadu • 15:55

Exterier se mi libi velmi, interier uz je podstatne slabsi.
Ceskou cenu bych tipnul 299 "cena od", s nejakym paketem za 310-320 tisic se slabou 1.4.
Absence 1.4T u tohoto auta je pro me take docela zklamanim, hlavne vzhledem k tomu, ze cena nijak moc dumpingova evidentne nebude ani s temi zastaralymi atmosferami.
Je to sice malickost, ale od 1.6 atmosfery v dnesni dobe bych cekal lepsi vykon. Vzdyt motor obdobnych parametru se daval do marey :-/
Jsem zvedav na test.

wolff
11. listopadu • 14:39

Tak nejlevnější Lko je v Itálii za 16 300 Eur, u nás bez slevy 350 tisic..., tzn. že by mohlo to auto s tou 1,4 začínat na nějakých 310 tis.V naftě do 460 tis.
Tak je to lepší než drátem do oka...Uvidíme, fakt se na toto auto těším.

bubulak
11. listopadu • 15:02

Vzhledem k tomu, že Bravo mělo dost schopnou benzínovou 1.4ku s turbem, jsou benzínové motorizace tohoto vozu skutečným zklamáním. Namísto pokroku návrat o 10 let zpět.

wolff
11. listopadu • 15:06

to je jen dočasný stav, začátek motorové palety. Nafta je použitelná a ta je pro italský trh zásadní. T-Jety budou taky, o tom jsme přesvědčený, i když u Fiatu v poslední době si nemůže být nikdo ničím jistý...

Doporučujeme

Články odjinud