Novodobou Isettu si budeme moci koupit ještě letos. Bude stát pakatel, ujede 200 km

Duchovní nástupce ikonické Isetty vstoupí na evropské trhy na konci tohoto roku.

Licenční výroba městského vozítka Isetta pomohla automobilce BMW se sebrat po druhé světové válce. I když to není nejhezčí, nejrychlejší ani nejzajímavější auto, rozhodně je ikonické. Na odkaz tohoto vozu se rozhodl navázat výrobce M-Cro (Micro Mobility) ze Švýcarska, který se chystá prodávat velmi podobný model Microlino.

Polský Smyk nikdy nedostal šanci uspět. Mikroautu z 50. let nepřály ani jeho dveře

Polský Smyk nikdy nedostal šanci uspět. Mikroautu z 50. let nepřály ani jeho dveře

Microlino se poprvé ukázalo už před třemi lety, o žhavou novinku tedy nejde. V loňském roce se pak ukázalo aktualizované vydání na nové platformě nazvané Microlino 2.0. Nyní výrobce informuje, že dokončil práce na prototypu a připravuje vůz k objednávání, k čemuž by mělo dojít ještě do konce tohoto roku.

Červený vůz na fotografiích je téměř hotový produkt. V červnu by měl výrobce získat homologaci pro provoz v Evropě, v září pak odstartuje výroba. Výkonnostní parametry výrobce prozatím nezveřejnil. Víme ale, že jde o elektromobil který na jedno nabití ujede až 200 kilometrů.

Návrat Isetty podruhé. Microlino 2.0 je elektrický retro prcek s nízkou cenou

Návrat Isetty podruhé. Microlino 2.0 je elektrický retro prcek s nízkou cenou

Na Microlinu je nejzajímavější cena. Bude totiž stát 12.000 eur. I když jde o opravdu malé auto, stále půjde o jeden z nejlevnějších elektromobilů na trhu. Další miniaturní elektromobil, Smart EQ fortwo, koupíte na našem trhu za necelých šest set tisíc korun. Po přepočtu je tedy Microlino o polovinu levnější. Otázkou samozřejmě je, jak to bude se zpracováním a podobně. Ale staví ho Švýcaři, takže se zřejmě není čeho bát.

TEST Dacia Sandero 1.0 SCe Comfort: Co všechno lze mít za míň než 300 tisíc?

Dacia Sandero 1.0 SCe

Nová Dacia Sandero nám připadá tak zajímavá, že vám ji v krátkém čase servírujeme už podruhé. Tentokrát jsme vyzkoušeli běžné provedení v nejvyšší výbavě, ale zato s nejslabším motorem z celé nabídky. A bylo senzační!

5.  3.  2021 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

3.  3.  2021 | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 34 příspěvků