Novodobá Škoda 130 RS má 430 koní a stojí sedm milionů

37 komentářů

Karel Pokorný
22. listopadu • 13:43

Auto je minimálně velice zajímavé :D A vy kritici, jste Saláti co nemumí nic vymyslet, jenom konzumovat, co stádo už uzná. Nazujte gumáky a zpátky do pole. Vrátit se strochu více pokory :D

Pavel
10. května • 9:44

Určitě je to hezčí něž R8

Karel Semelka
22. dubna • 10:50

Jedním slovem trapárna. Že jim to koncern vůbec dovolil je hazard se značkou. Za ty prachy mám Lambo s 640 K a vím do čeho sedám. S tímhle mohou tak leda objíždět amatérské tuningové srazy a přitom prodávat ojeté pneumatiky.

strojař
22. října • 10:39

Ono je to, "odborníku", současně ukázka toho, co firma Hoffmann umí vyrobit-konkr. lisovací nástroje pro automobilový průmysl. Protože je dodávají pro Bentley, Škoda, Volvo, BMW atd., protože dělají nástroje pro výrobu prototypů vozidel, tak asi umí, na rozdíl od pisálků a "pesudoodborníků" na všechno. Tady někdo nepochopil účel .... BTW: 24 ks je dávno vyprodáno.;-)

st
21. dubna • 16:29

Nádherné auto. Smekám.....

Ja sam
16. dubna • 22:35

Petr Novague - no prostě Novák , dali mu Audi r8 a on z toho cosi moc udělal, takže Nováku řekni své pravé české jméno a budeme "tě brát v úvahu" a né, že ti ve Vlkově městě (Wolfsburg) dali práci a nám to prezetuješ jako JÁ jsem vše vytvořil !!! No když slavný český designer o kterém nikdo nikdy neslyšel vytvořil přezbrojené R -ko tak tomu čest. Myslím si o tom své !!!

kato
29. prosince • 21:45

Petr Novague: Blbec kvalitu nepoznáProduktový designér Petr Novague dvojnásobným držitelem nejprestižnějšího ocenění za design, evropské ceny Red Dot.Někdy v roce 2008 jsem spíš z legrace představil studii, která nebyla nijak profi, ale začali se ozývat zájemci. Zhruba před třemi lety jsem si uvědomil, že existuje auto Audi R8, které funguje na principu poctivé závodní koncepce, kdy máte svařený rám, do něho posadíte sedačky a na to použijete karoserie jako kabát.O českém designu bychom se mohli bavit, pokud bychom měli vlastní továrny na výrobu oblečení, brýlí, tašek atd., ale když firma patří zahraničnímu majiteli, tak i když jste Čech, netvoříte český design. Český designér v továrně aut značky BMW vytváří německý design.Každý trochu soudný člověk vám řekne, že je lepší vyrábět béčkové produkty, ale svoje, než áčkové pro někoho. A pak i to, že se zničila značka Made in Czechoslovakia, mě dost mrzí. Bylo to označení výrobků, které fungovalo.Dost mých kolegů je v Německu, kde je bezesporu design na nejpropracovanější úrovni. Pro designéra je největší odměna, když někdo řekne: To vypadá jako navržené v Německu. Mám dojem, že když jsem se narodil tady, že to není náhoda. Cítím k tomu pokoru.
Absolvent Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze (produktový design), design studoval také v Německu (Univerzita Duisburg Essen) a na Akademii výtvarných umění v Bratislavě. Kvůli zjednodušení pro práci v zahraničí si změnil české jméno Novák na Novague.
Ještě během studií pracoval jako web designer pro Auto Škoda, po skončení VŠUP zůstal na škole jako asistent vedoucího ateliéru. V r. 2008 se stal kreativní ředitelem firmy Logos Ltd., o rok později zakládá designové studio Novague, kde je hlavním (a jediným) projektantem.

traveller
17. dubna • 7:40

No, mně příjde, že to auto přesně tomu jeho novému jménu odpovídá. Novák = staré Rko, Novaque - zmršené jméno, zmršený dizajn Rka. A za ty peníze - chtěl bych vidět toho v.o.l.a, co by to koupil.

Toky
17. dubna • 13:00

Žiadny súdny človek s funkčnou očnou sietnicou si to auto nekúpi. Multipla má ťažkú konkurenciu.
Du blejt. :-/

PoliceCollector
16. dubna • 21:21

Nelíbí. Podobně jako novodobý Trabant (který se nakonec do výroby zřejmě nedostane) to jde přesně proti původnímu záměru starého "R"ka. Lidového (polo)závodního kupátka, českého Poršáku..... Zboku je to vyloženě divné. Novodobou inkarnací dostupných kupátek je Toyota GT86 nebo VW Scirroco.... Otázka je proč si taky za ty peníze nekoupit Lambo.... Navíc erko bylo přece maličké, tohle je obrovské.

jirka
16. dubna • 21:17

za sedm míčů jsou lepší volby má to cenovku exkluzivity ale ta chybí.

Zelí
16. dubna • 20:25

Obdivuji lidi, kteří dokázali takovou věc dotáhnout do realizace. Retro je jasně patrné a 130RS je dobrý vzor pro retro. Je to auto, které má v autosportu evropský zvuk.

17. dubna • 11:53

Taky obdivuji lidi co dokážou vyrobit takovej hnus, odkazovat se na legendu, chtít za to tolik peněz a ještě nemít stud se tím chlubit. A tebe, že si dovolíš napsat něco o evropském autosportu. Tohle v Evropě by budilo tak úsměv s dotazem na které čínské dílně se to zmatlalo.

Zheiko
16. dubna • 18:49

No, vypadá to jak frankenstein... na prvni pohled clovek vidi kde byly ktere casti uz pouzity, neni na tom ani zbla originality. Jasne, ma to bejt rework a retro staryho auta, tak proc sakra nezmodernizovat vzhled staryho Rka? duvod je jednoduchy, to by bylo moc designerske prace... navic se obavam, ze by se to az nehezky podobalo Porschi

Victor
16. dubna • 18:36

Krásné auto. Ale ze Š 110 R má možná jen lehce podobnou přední masku. Kdyby se ke Škodě sami nehlásili, spojovat ty dvě auta by mě ani nenapadlo.

palo
16. dubna • 18:06

vyzera tak nejak... z oboch stran zozadu :-D

Sarcasticus
16. dubna • 16:49

Ten starý vtip ze článku http://www.autorevue.cz/skoda-1000-mb-1964-zazrak... ... asi i na tuhle "novodobou Škodu" docela sedí:
Na londýnské Oxford Street v rámci propagační jízdy zaparkuje řidič AZNP s novou Škodou 1000 MB. Vůz rychle obklopí zvědavý dav. Jeden z nadšených pozorovatelů zkoumá auto z každého pohledu a nakonec se obrátí k řidiči: "Krásné auto, nádherná práce! To jste dělal sám, nebo vám někdo pomáhal...?" ;-)

řidič
16. dubna • 13:32

Mi se to nelíbí ani za mák... pokud to mělo navazovat na 110 R Coupé, tak by se níkdo nezlobil, kdyby to bylo na "pomalejším" podvozku, zato aby to mělo více duši 110R Coupé... toto tak trochu parazituje na názvu Š 110R Coupé, nic více..

Hloupej Honza
16. dubna • 11:27

Zepředu to jde, zbytek rko nepřipomíná.Škoda , že to je jen přestavba a né skutečně nové auto.

BlackRider
17. dubna • 9:34

Predek by byl asi zajmavejsi kdyby ho delal podle 110R a ne podle 130RS. Vic nez tohle mi uz zadek Erka pripomina seriova Audi A7.

milanekjablonecak
16. dubna • 11:27

Vzít Audi R8 a naroubovat na to divnej předek a trochu změnit zadek, takhle si profi design tedy nepředstavuju a navíc 7 mega, to ať se na mě pan Novák nezlobí, ale prostě nelíbí

cjoctavian
17. dubna • 13:31

Pan Novak no uz skusal aj so Superbom :-Dhttp://www.auto.cz/skoda-enve-dukladny-facel... ...

;m;j;j;m;
29. prosince • 7:12

Hrozný paskvil, už od originálu. U nás až na pár výjimek nemáme a nikdy jsme neměli žádné pořádné designéry, možná pár ještě za první republiky.Taková škodovka dělala a dodnes dělá auta designérsky zcela mimo mísu, přinejmenším nedodělaná, a lidi jim to pořád "žerou"... Je vidět, že u nás většina lidí nemá vkus.

Perkins
16. dubna • 10:52

Pěkný kousek čínského tuzéééra. Slátanina z koncernových výtvorů R8 s očima od Bentley. Původní designér eRka musí v hrobě provádět salta !!

XiXao
16. dubna • 10:31

Nevím proč tady pějete obdivné ódy na překarosovanou Audi R8. Ano bylo by to pěkné auto, nebýt toho super retro odkazu na R 110. Přední a jediná část připomínající R 110 se na to auto nehodí ať už vzhledově, tak i aerodynamicky a působí přinejmenším směšně. Ale proti gustu....

cert
16. dubna • 9:52

To je klasicky priklad tzv. retro dizajnu nasilu - ked sa auto (ci jeho cast) musela podobat na povodny model.
Vysledok je ako vzdy velmi podpriemerny v tomto pripade az hraniciaci s hnusom.

modern
16. dubna • 9:33

Ten předek je hodně divnej ... a to že je to překopané Audi je patrné až příliš...

Darth Vader
16. dubna • 9:31

Auto zvenku sice nádhera, to jo. Ale v autě za 7 mega bych si představoval o dost kvalitněji zpracovanou palubovku. Ty švy, a ta pokrčená kůže to je hrůza, jak kdyby to vyráběli učni.

Jan Novak
16. dubna • 9:01

klobouk dolů, povedlo se, nádhera, eRko je taková labutí píseň automobilového průmyslu zdevastovaného komunisty, platforma MB 1000 byla asi poslední co držela se světem krok, bohužel jen držela

bafunak
16. dubna • 21:31

Tou dobou nastupovala pozvolna platforma "vše vpředu" , viz. Fiat 128 a platforma mbéčka, bez kufru, byla od začátku zastaralá. Systém "vše vzadu" resp. pohromadě, kvůli nižším výrobním nákladům, se prosadil ve VW brouku o 20 let dřív.

BlackRider
17. dubna • 9:29

Vse vpredu je od zacatku kopromis pro masy. Zadny velky vykony se od toho cekat nadaj proto to zadny skutecne sportovni auta nemaj. K konceptem vse vzadu si Porsche 911 vystaci do dnes a jak je porad oblibeny...

leon
16. dubna • 8:43

... jedním slovem NÁDHERA !!!!!!!!!!

bafunak
16. dubna • 21:25

...a interier udělanej na koleně. Zájemci se jistě pohrnou. No za ty prachy.....

KptBobr
23. dubna • 23:01

Interier vždy vypadá blbě, když ho pseudopisálek fotí s bleskem, to se tihle tajtrlíci ani nikdy nenaučej. Jeho nadšení si sám posral blejskáním flashem vevnitř auta.

Jan
16. dubna • 12:19

Odpornej design,hrozná příšera3-[

16. dubna • 9:52

Tohle a nádhera??? Zezadu lambo, z boku audi a předek slátanina... A 7 za to..... Ještě že nemám takovej vkus. Toto bych si představoval jako novinku z čínské dílny.

Doporučujeme

Články odjinud