Ferrari F8 Tributo  se oficiálně představilo na začátku loňského roku. Nástupce supersportu 488 GTB dostal nejsilnější osmiválec v historii značky, se kterým umí protnout stovku pod tři vteřiny a dosahuje maximální rychlosti 340 km/h. Novitec

Ferrari F8 Tributo se oficiálně představilo na začátku loňského roku. Nástupce supersportu 488 GTB dostal nejsilnější osmiválec v historii značky, se kterým umí protnout stovku pod tři vteřiny a dosahuje maximální rychlosti 340 km/h. | Novitec

Po roce a půl od debutu se ke slovu hlásí prestižní úpravce Novitec se svou vybroušenou verzí. Novitec

Po roce a půl od debutu se ke slovu hlásí prestižní úpravce Novitec se svou vybroušenou verzí. | Novitec

Tento německý tuningový gigant je mistrem v oboru. Své konstruktérské drápy se nebojí zatnout ani do těch  nejluxusnějších automobilů na planetě . Po zkušenostech s  458 Italia  a  488 GTB  tak byla upravená verze F8 Tributo jen otázkou času.  Novitec

Tento německý tuningový gigant je mistrem v oboru. Své konstruktérské drápy se nebojí zatnout ani do těch nejluxusnějších automobilů na planetě. Po zkušenostech s 458 Italia a 488 GTB tak byla upravená verze F8 Tributo jen otázkou času.  | Novitec

Bílý exemplář na fotografiích však ještě není zcela hotový. Prozatím mu chybí aerodynamické prvky karoserie, které jsou pro úpravce typické. Novitec

Bílý exemplář na fotografiích však ještě není zcela hotový. Prozatím mu chybí aerodynamické prvky karoserie, které jsou pro úpravce typické. | Novitec

Pod karoserií už je však hotovo. F8 Tributo má novou a lehčí výfukovou soustavu, sportovnější pružiny, kit pro upravení světlé výšky vozu a na výběr z řady kovaných kol v rozmezí od 20“ do 22“.  Novitec

Pod karoserií už je však hotovo. F8 Tributo má novou a lehčí výfukovou soustavu, sportovnější pružiny, kit pro upravení světlé výšky vozu a na výběr z řady kovaných kol v rozmezí od 20“ do 22“.  | Novitec

Tuning motoru proběhl elektronicky přes řídící jednotku a výsledný výkon dosahuje hodnot 579 kW (787 koní) a 882 N.m točivého momentu. Oproti výchozímu vozu je to zlepšení o 67 koní a 112 N.m. Novitec

Tuning motoru proběhl elektronicky přes řídící jednotku a výsledný výkon dosahuje hodnot 579 kW (787 koní) a 882 N.m točivého momentu. Oproti výchozímu vozu je to zlepšení o 67 koní a 112 N.m. | Novitec

Akcelerace z nuly na 100 km/h nyní proběhne za 2,7 sekundy. Maximální rychlost měřena nebyla, ale hranici 340 km/h původního vozu prý překročí. Na stránkách Novitecu jsme pak našli i další nástavbu, která výkon vyšroubuje až na 802 koní a 898 N.m.  Novitec

Akcelerace z nuly na 100 km/h nyní proběhne za 2,7 sekundy. Maximální rychlost měřena nebyla, ale hranici 340 km/h původního vozu prý překročí. Na stránkách Novitecu jsme pak našli i další nástavbu, která výkon vyšroubuje až na 802 koní a 898 N.m.  | Novitec

Stejnou úpravu najdete i u modelu  488 Pista , se kterým F8 Tributo sdílí motor. Dynamické parametry této verze ovšem chybí. Novitec

Stejnou úpravu najdete i u modelu 488 Pista, se kterým F8 Tributo sdílí motor. Dynamické parametry této verze ovšem chybí. | Novitec

Sportovní pružiny sníží světlou výšku vozu o 35 milimetrů. S nižším těžištěm Novitec slibuje agilnější chování v zatáčkách. Dodatečný kit pro zvednutí podvozku, který pomůže třeba s přejížděním zpomalovacích prahů, přizvedne přední nápravu o čtyři centimetry. Po této možnosti sáhnou ale pouze ti, kteří si funkci neobjednali už z továrny. Novitec

Sportovní pružiny sníží světlou výšku vozu o 35 milimetrů. S nižším těžištěm Novitec slibuje agilnější chování v zatáčkách. Dodatečný kit pro zvednutí podvozku, který pomůže třeba s přejížděním zpomalovacích prahů, přizvedne přední nápravu o čtyři centimetry. Po této možnosti sáhnou ale pouze ti, kteří si funkci neobjednali už z továrny. | Novitec

Novitec nabízí k úpravě čalounění interiéru Alcantarou a k dispozici je i několik barev karoserie. Novitec

Novitec nabízí k úpravě čalounění interiéru Alcantarou a k dispozici je i několik barev karoserie. | Novitec

Jako vždy se pak s výsledkem prohnal krajinou za přítomnosti kameramana. Výfuky z kombinace karbonu a nerezové oceli předvádí divadlo jako u závodního auta. Ceny úpravce nezveřejňuje. Novitec

Jako vždy se pak s výsledkem prohnal krajinou za přítomnosti kameramana. Výfuky z kombinace karbonu a nerezové oceli předvádí divadlo jako u závodního auta. Ceny úpravce nezveřejňuje. | Novitec

 Novitec

| Novitec

Po roce a půl od debutu se ke slovu hlásí prestižní úpravce Novitec se svou vybroušenou verzí. Novitec
Tento německý tuningový gigant je mistrem v oboru. Své konstruktérské drápy se nebojí zatnout ani do těch  nejluxusnějších automobilů na planetě . Po zkušenostech s  458 Italia  a  488 GTB  tak byla upravená verze F8 Tributo jen otázkou času.  Novitec
Bílý exemplář na fotografiích však ještě není zcela hotový. Prozatím mu chybí aerodynamické prvky karoserie, které jsou pro úpravce typické. Novitec
Pod karoserií už je však hotovo. F8 Tributo má novou a lehčí výfukovou soustavu, sportovnější pružiny, kit pro upravení světlé výšky vozu a na výběr z řady kovaných kol v rozmezí od 20“ do 22“.  Novitec
12
Fotogalerie

Novitec upravil nejsilnější osmiválec Ferrari. Zní teď jako závodní auto

Věhlasný bavorský úpravce supersportů pokračuje v tradici upravování supersportů Ferrari. Novitec F8 Tributo může mít přes 800 koní.

Ferrari F8 Tributo se oficiálně představilo na začátku loňského roku. Nástupce supersportu 488 GTB dostal nejsilnější osmiválec v historii značky, se kterým umí protnout stovku pod tři vteřiny a dosahuje maximální rychlosti 340 km/h. Po roce a půl od debutu se ke slovu hlásí prestižní úpravce Novitec se svou vybroušenou verzí.

Tento německý tuningový gigant je mistrem v oboru. Své konstruktérské drápy se nebojí zatnout ani do těch nejluxusnějších automobilů na planetě. Po zkušenostech s 458 Italia a 488 GTB tak byla upravená verze F8 Tributo jen otázkou času. Bílý exemplář na fotografiích však ještě není zcela hotový. Prozatím mu chybí aerodynamické prvky karoserie, které jsou pro úpravce typické.

Pod karoserií už je však hotovo. F8 Tributo má novou a lehčí výfukovou soustavu, sportovnější pružiny, kit pro upravení světlé výšky vozu a na výběr z řady kovaných kol v rozmezí od 20“ do 22“. Tuning motoru proběhl elektronicky přes řídicí jednotku a výsledný výkon dosahuje hodnot 579 kW (787 koní) a 882 N.m točivého momentu. Oproti výchozímu vozu je to zlepšení o 67 koní a 112 N.m.

Akcelerace z nuly na 100 km/h nyní proběhne za 2,7 sekundy. Maximální rychlost měřena nebyla, ale hranici 340 km/h původního vozu prý překročí. Na stránkách Novitecu jsme pak našli i další nástavbu, která výkon vyšroubuje až na 802 koní a 898 N.m. Stejnou úpravu najdete i u modelu 488 Pista, se kterým F8 Tributo sdílí motor. Dynamické parametry této verze ovšem chybí.

Sportovní pružiny sníží světlou výšku vozu o 35 milimetrů. S nižším těžištěm Novitec slibuje agilnější chování v zatáčkách. Dodatečný kit pro zvednutí podvozku, který pomůže třeba s přejížděním zpomalovacích prahů, přizvedne přední nápravu o čtyři centimetry. Po této možnosti sáhnou ale pouze ti, kteří si funkci neobjednali už z továrny.

Novitec nabízí k úpravě čalounění interiéru Alcantarou a k dispozici je i několik barev karoserie. Jako vždy se pak s výsledkem prohnal krajinou za přítomnosti kameramana. Výfuky z kombinace karbonu a nerezové oceli předvádí divadlo jako u závodního auta. Video najdete níže. Ceny úpravce prozatím nezveřejňuje.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud