Požadovat v posledním Ferrari SF90 Stradale navýšení výkonu se může zdát jako zbytečnost. Ostatně v základu poskytuje plug-in hybridní ústrojí italského stroje rovných 1000 koní (735 kW) systémového výkonu. | Novitec Ferrari SF90 Stradale Zdroj: Novitec

Požadovat v posledním Ferrari SF90 Stradale navýšení výkonu se může zdát jako zbytečnost. Ostatně v základu poskytuje plug-in hybridní ústrojí italského stroje rovných 1000 koní (735 kW) systémového výkonu. | Novitec Ferrari SF90 Stradale | Zdroj: Novitec

I tady se však německý Novitec rozhodl ústrojí lehce okořenit, snad z pouhé tradice dlouholetého úpravce. | Novitec Ferrari SF90 Stradale Zdroj: Novitec

I tady se však německý Novitec rozhodl ústrojí lehce okořenit, snad z pouhé tradice dlouholetého úpravce. | Novitec Ferrari SF90 Stradale | Zdroj: Novitec

Kombinaci čtyřlitrového twin-turbo V8 a třech elektromotorů posunuje Novitec za hranici tisícovky koní o celkem 33 koní (24 kW), tedy na výsledných 1033 koní (760 kW). | Novitec Ferrari SF90 Stradale Zdroj: Novitec

Kombinaci čtyřlitrového twin-turbo V8 a třech elektromotorů posunuje Novitec za hranici tisícovky koní o celkem 33 koní (24 kW), tedy na výsledných 1033 koní (760 kW). | Novitec Ferrari SF90 Stradale | Zdroj: Novitec

A to zatím pouze nasazením upraveného výfukového systému. Další úrovně ladění hybridního ústrojí mají ale od německé firmy následovat. | Novitec Ferrari SF90 Stradale Zdroj: Novitec

A to zatím pouze nasazením upraveného výfukového systému. Další úrovně ladění hybridního ústrojí mají ale od německé firmy následovat. | Novitec Ferrari SF90 Stradale | Zdroj: Novitec

Dynamika SF90 od Novitecu zůstává na továrních hodnotách – akcelerace z nuly na 100 km/h za 2,5 sekundy a maximální rychlost přes 340 km/h. | Novitec Ferrari SF90 Stradale Zdroj: Novitec

Dynamika SF90 od Novitecu zůstává na továrních hodnotách – akcelerace z nuly na 100 km/h za 2,5 sekundy a maximální rychlost přes 340 km/h. | Novitec Ferrari SF90 Stradale | Zdroj: Novitec

Volitelně ale nabízí úpravce pro lepší tepelnou izolaci motorového prostoru a okolí výfukového systému vykládaní potřebných částí zlatem, stejně jako v legendárním McLarenu F1. | Novitec Ferrari SF90 Stradale Zdroj: Novitec

Volitelně ale nabízí úpravce pro lepší tepelnou izolaci motorového prostoru a okolí výfukového systému vykládaní potřebných částí zlatem, stejně jako v legendárním McLarenu F1. | Novitec Ferrari SF90 Stradale | Zdroj: Novitec

Nakonec jsou pro SF90 k mání 20-, respektive 21palcová kovaná kola Vossen (celkem 72 dostupných barevných odstínů) a rovněž snížení podvozku o 30 mm vpředu a 25 mm vzadu. | Novitec Ferrari SF90 Stradale Zdroj: Novitec

Nakonec jsou pro SF90 k mání 20-, respektive 21palcová kovaná kola Vossen (celkem 72 dostupných barevných odstínů) a rovněž snížení podvozku o 30 mm vpředu a 25 mm vzadu. | Novitec Ferrari SF90 Stradale | Zdroj: Novitec

Prozatím neupravená karoserie pak nezůstane u Novitecu v sériovém stavu dlouho, balík karbonových dílů už firma v tuto chvíli vyvíjí. | Novitec Ferrari SF90 Stradale Zdroj: Novitec

Prozatím neupravená karoserie pak nezůstane u Novitecu v sériovém stavu dlouho, balík karbonových dílů už firma v tuto chvíli vyvíjí. | Novitec Ferrari SF90 Stradale | Zdroj: Novitec

I tady se však německý Novitec rozhodl ústrojí lehce okořenit, snad z pouhé tradice dlouholetého úpravce. | Novitec Ferrari SF90 Stradale Zdroj: Novitec
Kombinaci čtyřlitrového twin-turbo V8 a třech elektromotorů posunuje Novitec za hranici tisícovky koní o celkem 33 koní (24 kW), tedy na výsledných 1033 koní (760 kW). | Novitec Ferrari SF90 Stradale Zdroj: Novitec
A to zatím pouze nasazením upraveného výfukového systému. Další úrovně ladění hybridního ústrojí mají ale od německé firmy následovat. | Novitec Ferrari SF90 Stradale Zdroj: Novitec
Dynamika SF90 od Novitecu zůstává na továrních hodnotách – akcelerace z nuly na 100 km/h za 2,5 sekundy a maximální rychlost přes 340 km/h. | Novitec Ferrari SF90 Stradale Zdroj: Novitec
8
Fotogalerie

Novitec si pohrál s Ferrari SF90 Stradale. Motorový prostor klidně vyloží zlatem

Německá firma dále posílila hybridní Ferrari, kterému už v základu koně nechybí.

Požadovat v posledním Ferrari SF90 Stradale navýšení výkonu se může zdát jako zbytečnost. Ostatně v základu poskytuje plug-in hybridní ústrojí italského stroje rovných 1000 koní (735 kW) systémového výkonu. I tady se však německý Novitec rozhodl ústrojí lehce okořenit, snad z pouhé tradice dlouholetého úpravce.

Kombinaci čtyřlitrového twin-turbo V8 a třech elektromotorů posunuje Novitec za hranici tisícovky koní o celkem 33 koní (24 kW), tedy na výsledných 1033 koní (760 kW). A to zatím pouze nasazením upraveného výfukového systému. Další úrovně ladění hybridního ústrojí mají ale od německé firmy následovat.

Dynamika SF90 od Novitecu zůstává na továrních hodnotách – akcelerace z nuly na 100 km/h za 2,5 sekundy a maximální rychlost přes 340 km/h. Volitelně ale nabízí úpravce pro lepší tepelnou izolaci motorového prostoru a okolí výfukového systému vykládaní potřebných částí zlatem, stejně jako v legendárním McLarenu F1.

Nakonec jsou pro SF90 k mání 20-, respektive 21palcová kovaná kola Vossen (celkem 72 dostupných barevných odstínů) a rovněž snížení podvozku o 30 mm vpředu a 25 mm vzadu. Prozatím neupravená karoserie pak nezůstane u Novitecu v sériovém stavu dlouho, balík karbonových dílů už firma v tuto chvíli vyvíjí.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud