Novitec si pohrál s Ferrari SF90 Stradale. Motorový prostor klidně vyloží zlatem

Německá firma dále posílila hybridní Ferrari, kterému už v základu koně nechybí.

Požadovat v posledním Ferrari SF90 Stradale navýšení výkonu se může zdát jako zbytečnost. Ostatně v základu poskytuje plug-in hybridní ústrojí italského stroje rovných 1000 koní (735 kW) systémového výkonu. I tady se však německý Novitec rozhodl ústrojí lehce okořenit, snad z pouhé tradice dlouholetého úpravce.

Ferrari F40 driftující na šotolině? Tento majitel předvádí, že s auty se má jezdit

Ferrari F40 driftující na šotolině? Tento majitel předvádí, že s auty se má jezdit

Kombinaci čtyřlitrového twin-turbo V8 a třech elektromotorů posunuje Novitec za hranici tisícovky koní o celkem 33 koní (24 kW), tedy na výsledných 1033 koní (760 kW). A to zatím pouze nasazením upraveného výfukového systému. Další úrovně ladění hybridního ústrojí mají ale od německé firmy následovat.

Dynamika SF90 od Novitecu zůstává na továrních hodnotách – akcelerace z nuly na 100 km/h za 2,5 sekundy a maximální rychlost přes 340 km/h. Volitelně ale nabízí úpravce pro lepší tepelnou izolaci motorového prostoru a okolí výfukového systému vykládaní potřebných částí zlatem, stejně jako v legendárním McLarenu F1.

Kupujete Ferrari? Nezapomeňte v příplatkové výbavě zaškrtnout tuto zajímavost

Kupujete Ferrari? Nezapomeňte v příplatkové výbavě zaškrtnout tuto zajímavost

Nakonec jsou pro SF90 k mání 20-, respektive 21palcová kovaná kola Vossen (celkem 72 dostupných barevných odstínů) a rovněž snížení podvozku o 30 mm vpředu a 25 mm vzadu. Prozatím neupravená karoserie pak nezůstane u Novitecu v sériovém stavu dlouho, balík karbonových dílů už firma v tuto chvíli vyvíjí.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

TEST Fiat 500e HB La Prima: Chytne za srdce a ve městě je k neutahání

Fiat 500e La Prima (87 kW)

Fiat 500e je dalším elektromobilem do města, který vysokou cenu techniky balí do luxusního kabátku a přichází s řadou krásných detailů. Má ale na to rovnat se s Hondou e?

27.  7.  2021 | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Ford Focus 3d 2.0 ZETEC: Vůz roku 1999 už jen kvete. Jak si vedl 20 let zpět?

Ford Focus 3d 2.0 ZETEC

Ford Focus první generace, evropské Auto roku 1999, vypadá i v dnešní době dobře. Rozhodně zajímavěji než jeho zatím poslední následovník z roku 2018. Připomeňte si test třídveřové verze, který v roce 2001 přinesli kolegové z Auto.cz

24.  7.  2021 | Tomáš Zajíček | 15 příspěvků
První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 54 příspěvků