Novitec je jedním z mála úpravců, kteří se nebojí  zasahovat do italských supersportů . Nyní odhalují první kit pro  plug-in hybridní model SF90 Stradale . Úpravy po stránce výkonu se týkaly pouze samotného spalovacího motoru. Zdroj: Novitec

Novitec je jedním z mála úpravců, kteří se nebojí zasahovat do italských supersportů. Nyní odhalují první kit pro plug-in hybridní model SF90 Stradale. Úpravy po stránce výkonu se týkaly pouze samotného spalovacího motoru. | Zdroj: Novitec

Díky úpravě softwaru, přeladění elektricky ovládaných turbodmychadel a novému výfukovému systému se z auta podařilo vymáčknou dalších více než sto koní. Zdroj: Novitec

Díky úpravě softwaru, přeladění elektricky ovládaných turbodmychadel a novému výfukovému systému se z auta podařilo vymáčknou dalších více než sto koní. | Zdroj: Novitec

Finální výkon se tedy zastavil na hodnotě 816 kW (1109 koní) a maximum točivého momentu činí 918 N.m při 6100 otáčkách. Vozu byla naměřena akcelerace z 0 na 100 km/h za 2,4 sekundy a dvoustovka byla pokořena za 6,3 sekundy. Zdroj: Novitec

Finální výkon se tedy zastavil na hodnotě 816 kW (1109 koní) a maximum točivého momentu činí 918 N.m při 6100 otáčkách. Vozu byla naměřena akcelerace z 0 na 100 km/h za 2,4 sekundy a dvoustovka byla pokořena za 6,3 sekundy. | Zdroj: Novitec

To je oproti sériové podobě zrychlení o 0,1 na stovku a o 0,4 sekundy na dvoustovku. Maximální rychlost vozu nyní činí 340 km/h. Zdroj: Novitec

To je oproti sériové podobě zrychlení o 0,1 na stovku a o 0,4 sekundy na dvoustovku. Maximální rychlost vozu nyní činí 340 km/h. | Zdroj: Novitec

K dalším úpravám se řadí nové pružiny, které snížily světlou výšku vozu o 30 mm vpředu a o 25 mm vzadu. Tlumiče jsou základní, a to buď klasické magnetoreologické, nebo pasivní Multimatic v rámci paketu Assetto Fiorano. Zdroj: Novitec

K dalším úpravám se řadí nové pružiny, které snížily světlou výšku vozu o 30 mm vpředu a o 25 mm vzadu. Tlumiče jsou základní, a to buď klasické magnetoreologické, nebo pasivní Multimatic v rámci paketu Assetto Fiorano. | Zdroj: Novitec

V každém případě je tu možnost 21palcových kovaných kol přímo od Novitecu. K mání je také exteriérový paket s karbonovými doplňky. Zdroj: Novitec

V každém případě je tu možnost 21palcových kovaných kol přímo od Novitecu. K mání je také exteriérový paket s karbonovými doplňky. | Zdroj: Novitec

Novitec se opět nebrání personalizaci, takže se vám po cestě za vaším vysněným SF90 Stradale pokusí vyjít co nejvíc vstříc. Zdroj: Novitec

Novitec se opět nebrání personalizaci, takže se vám po cestě za vaším vysněným SF90 Stradale pokusí vyjít co nejvíc vstříc. | Zdroj: Novitec

Zanedlouho se Novitec přihlásí s tuningovým paketem také pro karosářskou variantou Spider. Zdroj: Novitec

Zanedlouho se Novitec přihlásí s tuningovým paketem také pro karosářskou variantou Spider. | Zdroj: Novitec

 Zdroj: Novitec

| Zdroj: Novitec

 Zdroj: Novitec

| Zdroj: Novitec

 Zdroj: Novitec

| Zdroj: Novitec

Díky úpravě softwaru, přeladění elektricky ovládaných turbodmychadel a novému výfukovému systému se z auta podařilo vymáčknou dalších více než sto koní. Zdroj: Novitec
Finální výkon se tedy zastavil na hodnotě 816 kW (1109 koní) a maximum točivého momentu činí 918 N.m při 6100 otáčkách. Vozu byla naměřena akcelerace z 0 na 100 km/h za 2,4 sekundy a dvoustovka byla pokořena za 6,3 sekundy. Zdroj: Novitec
To je oproti sériové podobě zrychlení o 0,1 na stovku a o 0,4 sekundy na dvoustovku. Maximální rychlost vozu nyní činí 340 km/h. Zdroj: Novitec
K dalším úpravám se řadí nové pružiny, které snížily světlou výšku vozu o 30 mm vpředu a o 25 mm vzadu. Tlumiče jsou základní, a to buď klasické magnetoreologické, nebo pasivní Multimatic v rámci paketu Assetto Fiorano. Zdroj: Novitec
11
Fotogalerie

Novitec se toho opravdu nebojí. Jeho Ferrari SF90 Stradale má 1109 koní a stovku pokoří za 2,4 sekundy

Vyladit Ferrari není jen tak. Když jste ale jedna z předních tuningových firem s bohatými zákazníky, můžete si to očividně dovolit, a to i pokud jde o vrchol nabídky.

Novitec je jedním z mála úpravců, kteří se nebojí zasahovat do italských supersportů. Nyní odhalují první kit pro plug-in hybridní model SF90 Stradale. Úpravy po stránce výkonu se týkaly pouze samotného spalovacího motoru. Díky úpravě softwaru, přeladění elektricky ovládaných turbodmychadel a novému výfukovému systému se z auta podařilo vymáčknou dalších více než sto koní.

Finální výkon se tedy zastavil na hodnotě 816 kW (1109 koní) a maximum točivého momentu činí 918 N.m při 6100 otáčkách. Vozu byla naměřena akcelerace z 0 na 100 km/h za 2,4 sekundy a dvoustovka byla pokořena za 6,3 sekundy. To je oproti sériové podobě zrychlení o 0,1 na stovku a o 0,4 sekundy na dvoustovku. Maximální rychlost vozu nyní činí 340 km/h.

K dalším úpravám se řadí nové pružiny, které snížily světlou výšku vozu o 30 mm vpředu a o 25 mm vzadu. Tlumiče jsou základní, a to buď klasické magnetoreologické, nebo pasivní Multimatic v rámci paketu Assetto Fiorano. V každém případě je tu možnost 21palcových kovaných kol přímo od Novitecu. K mání je také exteriérový paket s karbonovými doplňky.

Novitec se opět nebrání personalizaci, takže se vám po cestě za vaším vysněným SF90 Stradale pokusí vyjít co nejvíc vstříc. Zanedlouho se Novitec přihlásí s tuningovým paketem také pro karosářskou variantou Spider. Hodí se také dodat, že k drobnému vylepšení SF90 Stradale u Novitecu už došlo. Nyní je to ale dotažené k dokonalosti.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud