Novitec Rosso se pustil do Ferrari 488 GTB, vydoloval z něj 772 koní

Výkonu není nikdy dost, a to ani když přijde řeč na přeplňované Ferrari 488 GTB, které si nedávno vysloužilo titul auta s nejlepším motorem na světě. Standardně nabídne 492 kW (670 koní) a z 0 na 100 km/h zrychlí už za tři sekundy, ale lidem z Novitec Rosso to stejně přišlo málo.

Majitelům proto nabídnou hned tři úrovně úprav, které ve všech případech zahrnují přepracovanou aerodynamiku s novým zadním spoilerem, prahy a rozšířeným předním spoilerem. Asi budete souhlasit, že oproti dřívějším kreacím této tuningové společnosti se dá design označit za poměrně vkusný.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Blíže nespecifikované úpravy dokážou z přeplňovaného osmiválce o objemu 3,9 l vydolovat výkon až 568 kW, tedy 772 koní

Pojďme ale na motor, který v prvním stupni úprav posílí o 86 koní na finálních 556 kW (756 koní). Sprint z 0 na 100 km/h se zkrátí na 2,8 sekundy a maximální rychlost se zvedne na 342 kilometrů v hodině. Díky tomu 488 GTB ukáže zadní světla i mnohem dražším modelům z Maranella.

Ferrari 288 GTO (1984-1986): Raketa, která nezávodila

Ferrari 288 GTO (1984-1986): Raketa, která nezávodila

Ale to není všechno, takzvaný Stage 2 z motoru vydoluje 562 kW (764 koní), vrcholný Stage 3 pak přinese dechberoucích 568 kW (772 koní) a 888 Nm. Jak moc se v těchto případech změní parametry auta už Novitec neuvádí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků