Novitec Rosso se pustil do Ferrari 488 GTB, vydoloval z něj 772 koní

Výkonu není nikdy dost, a to ani když přijde řeč na přeplňované Ferrari 488 GTB, které si nedávno vysloužilo titul auta s nejlepším motorem na světě. Standardně nabídne 492 kW (670 koní) a z 0 na 100 km/h zrychlí už za tři sekundy, ale lidem z Novitec Rosso to stejně přišlo málo.

Majitelům proto nabídnou hned tři úrovně úprav, které ve všech případech zahrnují přepracovanou aerodynamiku s novým zadním spoilerem, prahy a rozšířeným předním spoilerem. Asi budete souhlasit, že oproti dřívějším kreacím této tuningové společnosti se dá design označit za poměrně vkusný.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Blíže nespecifikované úpravy dokážou z přeplňovaného osmiválce o objemu 3,9 l vydolovat výkon až 568 kW, tedy 772 koní

Pojďme ale na motor, který v prvním stupni úprav posílí o 86 koní na finálních 556 kW (756 koní). Sprint z 0 na 100 km/h se zkrátí na 2,8 sekundy a maximální rychlost se zvedne na 342 kilometrů v hodině. Díky tomu 488 GTB ukáže zadní světla i mnohem dražším modelům z Maranella.

Ferrari 288 GTO (1984-1986): Raketa, která nezávodila

Ferrari 288 GTO (1984-1986): Raketa, která nezávodila

Ale to není všechno, takzvaný Stage 2 z motoru vydoluje 562 kW (764 koní), vrcholný Stage 3 pak přinese dechberoucích 568 kW (772 koní) a 888 Nm. Jak moc se v těchto případech změní parametry auta už Novitec neuvádí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

včera | Jan Mička | 52 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 145 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků