Novitec Rosso se pustil do Ferrari 488 GTB, vydoloval z něj 772 koní

Výkonu není nikdy dost, a to ani když přijde řeč na přeplňované Ferrari 488 GTB, které si nedávno vysloužilo titul auta s nejlepším motorem na světě. Standardně nabídne 492 kW (670 koní) a z 0 na 100 km/h zrychlí už za tři sekundy, ale lidem z Novitec Rosso to stejně přišlo málo.

Majitelům proto nabídnou hned tři úrovně úprav, které ve všech případech zahrnují přepracovanou aerodynamiku s novým zadním spoilerem, prahy a rozšířeným předním spoilerem. Asi budete souhlasit, že oproti dřívějším kreacím této tuningové společnosti se dá design označit za poměrně vkusný.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Blíže nespecifikované úpravy dokážou z přeplňovaného osmiválce o objemu 3,9 l vydolovat výkon až 568 kW, tedy 772 koní

Pojďme ale na motor, který v prvním stupni úprav posílí o 86 koní na finálních 556 kW (756 koní). Sprint z 0 na 100 km/h se zkrátí na 2,8 sekundy a maximální rychlost se zvedne na 342 kilometrů v hodině. Díky tomu 488 GTB ukáže zadní světla i mnohem dražším modelům z Maranella.

Ferrari 288 GTO (1984-1986): Raketa, která nezávodila

Ferrari 288 GTO (1984-1986): Raketa, která nezávodila

Ale to není všechno, takzvaný Stage 2 z motoru vydoluje 562 kW (764 koní), vrcholný Stage 3 pak přinese dechberoucích 568 kW (772 koní) a 888 Nm. Jak moc se v těchto případech změní parametry auta už Novitec neuvádí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský