Novitec Rosso 599 GTB: rudý sportovec

Německý tuner Novitec Rosso si troufl na nejsilnější současný model z Maranella. A je třeba říci, že jej více než nezkazil.

Své dílo představí Novitec Rosso až příští měsíc ve Frankfurtu, ale již nyní víme vše podstatné. Jak se na správný tuning patří, vše se změnilo s ohledem na ještě lepší jízdní výkony. Ale pojďme na to postupně.

První věcí, která podstoupila několik změn, je vnější bodykit. Nový přední i zadní nárazník s integrovaným difusorem spolu se zadním spoilerem mají napomáhat k lepšímu přítlaku ve vysokých rychlostech. Nové jsou rovněž boční prahy s většími nasávacími otvory před zadním blatníkem. Vepředu obouvá upravené 599 GTB dvacetipalcová kola, vzadu jsou ještě dokonce o palec větší s pneumatikami o šířce 355 mm. Částí kitu je také nový stavitelný podvozek od firmy KW a vepředu použité šestipístkové keramické brzdy Brembo s kotouči o průměru úctyhodných 405 mm.

Změny se odehrály i u šestilitrového dvanáctiválce. Změnou řídící jednotky a novým výfukovým potrubím s koncovkami o průměru 90 mm se maximální výkon agregátu zvýšil o 19 kW/25 k na celkových 481 kW/645 k. Šeptá se, že Novitec Rosso již pracuje na dalších motorových dílech, díky kterým by mohl výkon narůst ještě více.

Více uvidíme ve Frankfurtu, kde se Novitec Rosso 599 oficiálně představí veřejnosti.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Novitec Rosso 599 GTB

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků