Novitec Rosso 599 GTB: rudý sportovec

Německý tuner Novitec Rosso si troufl na nejsilnější současný model z Maranella. A je třeba říci, že jej více než nezkazil.

Své dílo představí Novitec Rosso až příští měsíc ve Frankfurtu, ale již nyní víme vše podstatné. Jak se na správný tuning patří, vše se změnilo s ohledem na ještě lepší jízdní výkony. Ale pojďme na to postupně.

První věcí, která podstoupila několik změn, je vnější bodykit. Nový přední i zadní nárazník s integrovaným difusorem spolu se zadním spoilerem mají napomáhat k lepšímu přítlaku ve vysokých rychlostech. Nové jsou rovněž boční prahy s většími nasávacími otvory před zadním blatníkem. Vepředu obouvá upravené 599 GTB dvacetipalcová kola, vzadu jsou ještě dokonce o palec větší s pneumatikami o šířce 355 mm. Částí kitu je také nový stavitelný podvozek od firmy KW a vepředu použité šestipístkové keramické brzdy Brembo s kotouči o průměru úctyhodných 405 mm.

Změny se odehrály i u šestilitrového dvanáctiválce. Změnou řídící jednotky a novým výfukovým potrubím s koncovkami o průměru 90 mm se maximální výkon agregátu zvýšil o 19 kW/25 k na celkových 481 kW/645 k. Šeptá se, že Novitec Rosso již pracuje na dalších motorových dílech, díky kterým by mohl výkon narůst ještě více.

Více uvidíme ve Frankfurtu, kde se Novitec Rosso 599 oficiálně představí veřejnosti.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Novitec Rosso 599 GTB

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků