Novitec Rosso 599 GTB: rudý sportovec

Německý tuner Novitec Rosso si troufl na nejsilnější současný model z Maranella. A je třeba říci, že jej více než nezkazil.

Své dílo představí Novitec Rosso až příští měsíc ve Frankfurtu, ale již nyní víme vše podstatné. Jak se na správný tuning patří, vše se změnilo s ohledem na ještě lepší jízdní výkony. Ale pojďme na to postupně.

První věcí, která podstoupila několik změn, je vnější bodykit. Nový přední i zadní nárazník s integrovaným difusorem spolu se zadním spoilerem mají napomáhat k lepšímu přítlaku ve vysokých rychlostech. Nové jsou rovněž boční prahy s většími nasávacími otvory před zadním blatníkem. Vepředu obouvá upravené 599 GTB dvacetipalcová kola, vzadu jsou ještě dokonce o palec větší s pneumatikami o šířce 355 mm. Částí kitu je také nový stavitelný podvozek od firmy KW a vepředu použité šestipístkové keramické brzdy Brembo s kotouči o průměru úctyhodných 405 mm.

Změny se odehrály i u šestilitrového dvanáctiválce. Změnou řídící jednotky a novým výfukovým potrubím s koncovkami o průměru 90 mm se maximální výkon agregátu zvýšil o 19 kW/25 k na celkových 481 kW/645 k. Šeptá se, že Novitec Rosso již pracuje na dalších motorových dílech, díky kterým by mohl výkon narůst ještě více.

Více uvidíme ve Frankfurtu, kde se Novitec Rosso 599 oficiálně představí veřejnosti.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Novitec Rosso 599 GTB

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 35 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků