Novitec Quattroporte: poladěný elegán

Není jednoduché upravovat ikony čtyř kol, ale občas se povede něco, co neurazí a naopak, oku lahodí.

A přesně tohoto se držel známý německý tuner Novitec. Očividně si je vědom elegance Maserati Quattroporte, které ani v běžném sériovém provedení nepotřebuje příliš zkrášlovat. Jenže svět tuningu nezná hranic a podobné vozy jsou často velkou výzvou.

Novitec na to ovšem sel velmi decentně a duch vozu zůstal zachován. Po stránce stylingu dostalo Maserati jen nová 20" kola z lehké slitiny s pneu 285/30 vzadu a 245/35 vpředu. K tomu se může pochlubit novými koncovkami výfuku a také speciální lakování.

Velmi decentní je i zásah pod kapotou. Skvostný osmiválec dostal pouze novou řídící jednotku, mírně pozměněné sání a novou zadní část výfuku. To vše má za následek jen velmi jemné navýšení výkonu z 295 kW (401 k) při 7 000 ot/min na 304 kW (413 k) při 7 100 ot/min a točivého momentu z 451 Nm při 4500 ot/min na 468 Nm při 4 650 ot/min.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Novitec Quattroporte
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků