Novitec poladil Ferrari 812 GTS. Rozšířený speciál trhá asfalt silou 840 koní

Nové karosářské díly z karbonu, pár koní navíc, upravený podvozek - máme tu další opepřené kabrio z dílen německých tunerů.

Od dob svých prvních a poněkud vulgárních kreací se němečtí Novitec posunuli k celkem vkusným úpravám drahých sporťáků, luxusních vozů a dokonce i elektrických Tesel. Jejich poslední výtvor spadá pod řadu N-Largo, jejímž hlavním tématem je rozšíření díky novým dílům. Ty jsou vyrobeny z karbonu a vznikly ve spolupráci s designérem Vittoriem Strosekem.

Novitec si pohrál s Ferrari SF90 Stradale. Motorový prostor klidně vyloží zlatem

Novitec si pohrál s Ferrari SF90 Stradale. Motorový prostor klidně vyloží zlatem

Výrazné blatníky rozšiřují přední část vozu o 70 milimetrů a zadní dokonce o 140 milimetrů, celková šířka upraveného Ferrari je tak 211 centimetrů. Blatníky umožnily montáž širších kovaných ráfků Vossen, vpředu najdeme jednadvacetipalcové, vzadu o palec větší s pneu 335/25.

Karosářské díly byly laděny v aerodynamickém tunelu, měly by tedy přispět k lepšímu chování ve vysokých rychlostech. Těch upravená 812 GTS dosahuje už v sériové podobě, díky novému výfuku ladiči ale dostali z jejího dvanáctiválce o objemu 6,5 litru špetku výkonu navíc.

Ferrari F40 driftující na šotolině? Tento majitel předvádí, že s auty se má jezdit

Ferrari F40 driftující na šotolině? Tento majitel předvádí, že s auty se má jezdit

Výfuky mohou mít různé konfigurace, například s izolací ze zlaté folie, s klapkami i bez a také mohou být z Inconelu. Výsledkem je 618 kW (840 k) a 751 Nm točivého momentu. Zrychlení na 100 km/h zabere jen 2,8 sekundy a maximem je 345 km/h. Cena je závislá na specifikaci a bude prozrazena pouze vážným zájemcům o jeden z osmnácti plánovaných kousků.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

TEST BMW 430i Cabrio: Léto sice skončilo, ale zábava může pokračovat

BMW 430i Cabrio

Čtyřválec, sportovní automatická převodovka, pohon zadních kol a otevřené nebe nad hlavou. Co by se mohlo pokazit?

včera | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
DS 4 je synonymem pařížského luxusu. Už jsme se svezli a máme dobré zprávy

DS 4 PureTech a E-Tense

Tři roky po ukončení výroby se vrací DS 4 ve druhé generaci. Jak jezdí, jsme vyzkoušeli v zemi, kde je tenhle kompaktní model s nádechem luxusu doma: ve Francii.

17.  9.  2021 | David Šprincl | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Arteon R 2.0 TSI SB: Chladnokrevně efektivní bijec v kvádru

Vokswagen Arteon R Shooting Brake

Velké benzinové kombi s pořádnou porcí výkonu a bez elektromotorů? Do budoucna půjde o stále vzácnější zboží. V téhle formě je snadné odpustit mu i drobné nedokonalosti.

14.  9.  2021 | Richard Herbich | 35 příspěvků