Novitec GT X-Supero: Alfa Romeo GT V6 s kompresorem

Tuner italských vozů automobilky Alfa Romeo, firma Novitec, si vzal do parády krásné dvoudveřové GT. Zvýšení výkonu se dosáhlo zástavbou kompresoru s mezichladiče plnícího vzduchu, motor 3.2 V6 po úpravě disponuje výkonem 248 kW/337 k (sériové provedení má 176 kW/240 k). Za cenu 5 990 eur spolkne GT stovku za 5,4 s.

Výklopné dveře stojí 1 699 eur a aerodynamická sada doplňků karosérie vás přijde na 1 333 eur. Nové tlumiče sníží světlou výšku vozu o 40 milimetrů. Pro silnější brzdy si můžete objednat ocelové kotouče s průměrem 320 mm a čtyřpístkovými třmeny (2 199 eur) nebo 340 mm velké keramické kotouče také se čtyřpístkovými třmeny (5 890 eur). Silnější brzdový systém ukryjete za ráfky z lehkých slitin o rozměrech 8x19 palců, které obouvají pneumatiky 225/35.

Tip: Porovnejte úpravu Alfy Romeo GT od Novitecu s tuningovou úpravou firmy Autodelta.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 48 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků