Novitec Grande Punto X-One, správný kontrast

Specialista na úpravy italských vozů, společnost Novitec, se po delší době opět pustila do malého modelu Grande Punto. Malý elegán to tentokrát schytal opravdu tvrdě.

Jak lze vidět na snímcích, upravené Grande Punto má zcela novou tvář. Tu získalo díky instalaci nového body kitu, který obsahuje zcela nový přední a zadní nárazník, přední kapotu, boční prahové nástavce, imitaci zadního difusoru a také nové provedení výfuku.

Díky podvozku, který je plně stavitelný a umožní měnit světlou výšku, proti standardnímu provedení, až o 75 mm, lze dostat Grande Punto opravdu blízko k zemi. Praktické využití je sice minimální, ale působivé to opravdu je.

Za pozornost stojí také 18" kola z lehké slitiny, která mají černé lakování. X-One, jak se projekt jmenuje. tak nabízí poměrně solidní kontrast.

Novitec u této úpravy vsadil hlavně na styling a technická stránka šla trochu stranou. To ostatně potvrzuje i použití verze s naftovým agregátem 1,9 JTD o výkonu 88 kW (120 k), který nabízí po chipu výsledný výkon 118 kW (160 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Novitec Grande Punto X-One

 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků