Novitec Fiat 500: prcek s vyšším výkonem

Prodejní hit italského Fiatu se již od svého debutu těší velké oblibě různých ladičských společností. Nejnověji se na něj „podíval“ Novitec.

Fiat 500 je na trhu již nějakou tou dobu a od chvíle, kdy z něj automobilka poprvé strhla plachtu, uběhl již více než jeden rok. Do téo chvíle jsme měli možnost vidět vůz v celé řádě různých úprav, od těch doslova bláznivých, až po ty decentní, přičemž tuningové společnosti se nás stále snaží přesvědčit, že stále je na malé „pětistovce“ co upravovat.

Německá společnost Novitec, specializující se zejména na značku Ferrari, odhalila svůj nejnovější paket optického a výkonnostního vylepšení pro Fiat 500. Na vůz, který je zejména v Itálii velice oblíbený, je tak o jednu možnost profesionální personalizace navíc. Úpravy exteriéru se nesly v duchu decentnosti a tak rozhodně nemůžeme vytknout žádnou přeplácanost, nebo „oplastovanost“. Příď vozu decentně zkrášluje přední nárazník doplněný o spodní lištu a modifikace zadní části spočívají v mírně upraveném nárazníku a dvojici chromových koncovek výfuku. Boční profil pěkně doplňují černá 17-ti palcová, nebo 16-ti palcová chromová kola.
 
Co se týče úprav výkonu, zde můžeme konstatovat, že upravený motor svými parametry atakuje továrně pravený Fiat 500 s přívlastkem Abarth. Kluci z Novitecu připravili řadu úprav, jak pro vyznávače dieselů, tak i pro ty, kteří upřednostní spíš benzínový agregát. Výkon dieselového čtyřválce Multijet objemu 1,3 l se vyšplhal ze sériových 75 koní na 83 koní. Úpravy zážehového agregátu jsou však už o něco patrnější, díky novému výfukovému systému a kompresoru z dílny Novitec, je výkon 1,4 litrového čtyřválce slušných 131 koní. Seznam technických úprav uzavírá osazení nastavitelných sportovních tlumičů Novitec.
 

Na odlišení a svižní pojíždění po městě je to tým pádem ideální vůz, ale ta pořizovací cena…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novitec Fiat 500
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků