Novitec Fiat 500: prcek s vyšším výkonem

Prodejní hit italského Fiatu se již od svého debutu těší velké oblibě různých ladičských společností. Nejnověji se na něj „podíval“ Novitec.

Fiat 500 je na trhu již nějakou tou dobu a od chvíle, kdy z něj automobilka poprvé strhla plachtu, uběhl již více než jeden rok. Do téo chvíle jsme měli možnost vidět vůz v celé řádě různých úprav, od těch doslova bláznivých, až po ty decentní, přičemž tuningové společnosti se nás stále snaží přesvědčit, že stále je na malé „pětistovce“ co upravovat.

Německá společnost Novitec, specializující se zejména na značku Ferrari, odhalila svůj nejnovější paket optického a výkonnostního vylepšení pro Fiat 500. Na vůz, který je zejména v Itálii velice oblíbený, je tak o jednu možnost profesionální personalizace navíc. Úpravy exteriéru se nesly v duchu decentnosti a tak rozhodně nemůžeme vytknout žádnou přeplácanost, nebo „oplastovanost“. Příď vozu decentně zkrášluje přední nárazník doplněný o spodní lištu a modifikace zadní části spočívají v mírně upraveném nárazníku a dvojici chromových koncovek výfuku. Boční profil pěkně doplňují černá 17-ti palcová, nebo 16-ti palcová chromová kola.
 
Co se týče úprav výkonu, zde můžeme konstatovat, že upravený motor svými parametry atakuje továrně pravený Fiat 500 s přívlastkem Abarth. Kluci z Novitecu připravili řadu úprav, jak pro vyznávače dieselů, tak i pro ty, kteří upřednostní spíš benzínový agregát. Výkon dieselového čtyřválce Multijet objemu 1,3 l se vyšplhal ze sériových 75 koní na 83 koní. Úpravy zážehového agregátu jsou však už o něco patrnější, díky novému výfukovému systému a kompresoru z dílny Novitec, je výkon 1,4 litrového čtyřválce slušných 131 koní. Seznam technických úprav uzavírá osazení nastavitelných sportovních tlumičů Novitec.
 

Na odlišení a svižní pojíždění po městě je to tým pádem ideální vůz, ale ta pořizovací cena…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novitec Fiat 500
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Fiat 500X 1,4
Rok výroby: 2015
Stav: 7 076 km
Cena: 370 000 Kč
Fiat Freemont 2
Rok výroby: 2012
Stav: 104 912 km
Cena: 300 000 Kč
Fiat Sedici 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 59 174 km
Cena: 216 000 Kč
Fiat Grande Punto 1,2
Rok výroby: 2008
Stav: 85 359 km
Cena: 80 000 Kč
Fiat Grande Punto 1,4
Rok výroby: 2008
Stav: 93 195 km
Cena: 100 000 Kč
Fiat Scudo 1,9
Rok výroby: 1997
Stav: 256 473 km
Cena: 46 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků