Novitec Fiat 500: prcek s vyšším výkonem

Prodejní hit italského Fiatu se již od svého debutu těší velké oblibě různých ladičských společností. Nejnověji se na něj „podíval“ Novitec.

Fiat 500 je na trhu již nějakou tou dobu a od chvíle, kdy z něj automobilka poprvé strhla plachtu, uběhl již více než jeden rok. Do téo chvíle jsme měli možnost vidět vůz v celé řádě různých úprav, od těch doslova bláznivých, až po ty decentní, přičemž tuningové společnosti se nás stále snaží přesvědčit, že stále je na malé „pětistovce“ co upravovat.

Německá společnost Novitec, specializující se zejména na značku Ferrari, odhalila svůj nejnovější paket optického a výkonnostního vylepšení pro Fiat 500. Na vůz, který je zejména v Itálii velice oblíbený, je tak o jednu možnost profesionální personalizace navíc. Úpravy exteriéru se nesly v duchu decentnosti a tak rozhodně nemůžeme vytknout žádnou přeplácanost, nebo „oplastovanost“. Příď vozu decentně zkrášluje přední nárazník doplněný o spodní lištu a modifikace zadní části spočívají v mírně upraveném nárazníku a dvojici chromových koncovek výfuku. Boční profil pěkně doplňují černá 17-ti palcová, nebo 16-ti palcová chromová kola.
 
Co se týče úprav výkonu, zde můžeme konstatovat, že upravený motor svými parametry atakuje továrně pravený Fiat 500 s přívlastkem Abarth. Kluci z Novitecu připravili řadu úprav, jak pro vyznávače dieselů, tak i pro ty, kteří upřednostní spíš benzínový agregát. Výkon dieselového čtyřválce Multijet objemu 1,3 l se vyšplhal ze sériových 75 koní na 83 koní. Úpravy zážehového agregátu jsou však už o něco patrnější, díky novému výfukovému systému a kompresoru z dílny Novitec, je výkon 1,4 litrového čtyřválce slušných 131 koní. Seznam technických úprav uzavírá osazení nastavitelných sportovních tlumičů Novitec.
 

Na odlišení a svižní pojíždění po městě je to tým pádem ideální vůz, ale ta pořizovací cena…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novitec Fiat 500
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků