Novitec Fiat 500: prcek s vyšším výkonem

Prodejní hit italského Fiatu se již od svého debutu těší velké oblibě různých ladičských společností. Nejnověji se na něj „podíval“ Novitec.

Fiat 500 je na trhu již nějakou tou dobu a od chvíle, kdy z něj automobilka poprvé strhla plachtu, uběhl již více než jeden rok. Do téo chvíle jsme měli možnost vidět vůz v celé řádě různých úprav, od těch doslova bláznivých, až po ty decentní, přičemž tuningové společnosti se nás stále snaží přesvědčit, že stále je na malé „pětistovce“ co upravovat.

Německá společnost Novitec, specializující se zejména na značku Ferrari, odhalila svůj nejnovější paket optického a výkonnostního vylepšení pro Fiat 500. Na vůz, který je zejména v Itálii velice oblíbený, je tak o jednu možnost profesionální personalizace navíc. Úpravy exteriéru se nesly v duchu decentnosti a tak rozhodně nemůžeme vytknout žádnou přeplácanost, nebo „oplastovanost“. Příď vozu decentně zkrášluje přední nárazník doplněný o spodní lištu a modifikace zadní části spočívají v mírně upraveném nárazníku a dvojici chromových koncovek výfuku. Boční profil pěkně doplňují černá 17-ti palcová, nebo 16-ti palcová chromová kola.
 
Co se týče úprav výkonu, zde můžeme konstatovat, že upravený motor svými parametry atakuje továrně pravený Fiat 500 s přívlastkem Abarth. Kluci z Novitecu připravili řadu úprav, jak pro vyznávače dieselů, tak i pro ty, kteří upřednostní spíš benzínový agregát. Výkon dieselového čtyřválce Multijet objemu 1,3 l se vyšplhal ze sériových 75 koní na 83 koní. Úpravy zážehového agregátu jsou však už o něco patrnější, díky novému výfukovému systému a kompresoru z dílny Novitec, je výkon 1,4 litrového čtyřválce slušných 131 koní. Seznam technických úprav uzavírá osazení nastavitelných sportovních tlumičů Novitec.
 

Na odlišení a svižní pojíždění po městě je to tým pádem ideální vůz, ale ta pořizovací cena…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novitec Fiat 500
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků