Novitec Ferrari F430: výkonné jako Enzo, ale za polovinu

O tuningu Ferrari jsme psali v dřívější reportáži z frankfurtského autosalónu. Novitec připravil pro vozy Scuderia Ferrari již řadu úprav, nejnovější je zaměřena na kupé F430 a kabriolet F430 Spider.

V motorovém prostoru si našla místo dvojice kompresorů, které vdechnou vidlicovému osmiválci dalších 146 koní. Celkový výkon 468 kW (636 k) je dostupný od 8 200 ot/min, maximální kroutící moment je 638 Nm v 6 250 ot/min. Sprint z nuly na stovku zvládne upravený model F430 za 3,7 s, což je o 0,3 s rychleji než sériový model. Nejvyšší rychlost činí 348 km/h. Za montáž kompresorů a související úpravy si Novitec účtuje 33 880 Euro.

Nový lehký brzdový systém s keramickými kotouči o průměru 380 mm s osmipístkovými třmeny vpředu a čtyřpístkovými třmeny vzadu stojí včetně montáže 21 900 Euro. Zákazník si může vybrat barvu třmenů, k dispozici jsou černé, červené a stříbrné.

Kromě spoilerů a jiných karosářských doplňků z karbonu je k dispozici i nové odpružení, kde si zákazník může zvolit tuhost nastavení. Zadní nápravu můžete nechat osadit 20palcovými koly s pneumatikami 345/25 ZR 20, do předních blatníků se schovají 19" kola s pneumatikami 255/30 ZR19. Na seznamu úprav samozřejmě nechybí ani doplňky pro interiér.

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 153 příspěvků