Novitec Alfa Romeo MiTo: vyladěný prcek vyráží na silnice

Ještě předtím než na trhy dorazí ostrá verze GTA vyzbrojena 240 koňmi se společnost Novitec, která má za sebou početné úpravy různých modelů Ferrari, podívala na zoubek tomuto „vstupnímu“ modelu do světa Alfy Romeo.

Novitec přitom nemyslel pouze na zevnější stránku vozu, ale také na pohonné jednotky, k nímž připravil sadu doplňků zvyšujících výkon. Nejvíce pozornosti věnoval úpravce přeplňovanému 1,4 litrovému čtyřválci, který již v základu nabízí solidní dávku výkonu. Nyní se posílil ještě o 31 koní/22 kW. Výslední výkon tedy činí 186 koní/137 kW, který postačuje na to aby MiTo zrychlilo z nuly na stovku za solidních 7,4 sekundy.
Dalším motorům věnovala společnost modul Powerrail páté generace, který u motoru 1,3 JTD zvýší výkon na 110 koní/81 kW, přičemž silnější 1,6 JTD se díky němuž může pochlubit ještě o 17 kW vyšším výkonem.  
Na seznamu dalších technických úprav pak figuruje osazení zadního difuzoru, 18-ti palcových kol a sportovního pružení, které malé MiTo posunulo k zemi až o 40 mm.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Novitec Alfa Romeo MiTo
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků