Novitec Alfa Romeo GT X-Supero: další bestie z Německa

Německý tuner Novinec si v posledních dnech přichystal řadu novinek. Všechny mají jedno společné - dostaly velmi výrazné lakování a navíc tuner přidal i pořádnou dávku nového výkonu.
Novitec Alfa Romeo GT X-Supero: další bestie z Německa

Je to sotva pár dnů, co jsme vám představili oranžového ďáblíka Grande Punto v úpravě Novitec (celá zpráva) a německý tuner, který se specializuje na italské vozy, přišel s dalším dárkem. Tentokrát však pro milovníky Alfy Romeo. Do parády si vzal jedno z nejhezčích coupé na dnešním trhu, model GT.

Změna vzhledu je patrná na první pohled. GT dostalo nový oranžový lak, který vám zaručí, že svého miláčka nikdy nebudete hledat na parkovišti před Tescem. Důležité a plně funkční je i zadní přítlačné křídlo, které si může řidič nastavit dle okamžitých požadavků a zvýšit tak přítlak. Nové jsou tradičně i nárazníky, přední maska a boční prahové nadstavce. Pozornosti jistě neuniknou 19" kola s pneu o rozměru 235/35 R19. O tom, že se toto GT zařadí mezí "létající" vozy vás přesvědčí výklopné dveře. Čtveřice koncovek výfuku jsou pak u tuningu téměř nutností.

Těmito úpravami by většina "tunerů" skončila, ale Novitec, známý to instalátor kompresorových a turbo kitů, šel mnohem dál. Upravované GT je osazeno špičkovým šestiválcem o objemu 3,2 litru, který v sérii disponuje výkonem 176 kW (240 k) a točivým momentem 300 Nm a lze ho s mírnou modifikací najít i ve vozech Alfa 156 GTA a 147 GTA. Novitec osadil kupé kompresorem s mezichladičem stlačeného vzduchu a motor tak vyšlechtil na 248 kW (338 k) při 6 150 ot. a točivý moment dosahuje hodnoty 389 Nm při 4 950 ot.

Také dynamické vlastnosti šly výrazně nahoru. Alfa nyní zrychlí na stovku za skvělých 5,4 s (proti sérii o 1,3 s lepší) a dosáhne maximální rychlosti 270 km/h (proti sérii o 27 km/h lepší). O zastavení se po úpravě stará nový brzdový systém. A pak že předokolka nedokáže přenést výkon na asfalt...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Novitec Alfa Romeo GT X-Supero
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků