Novinky z Kolína za 240 tisíc

Podle šéfa českého Peugeotu bude nový Peugeot 107 stát na českém trhu okolo 8 000 eur, tedy cca 240 tisíc korun. V základní výbavě přitom budou dva přední airbagy, ABS, CSC (asistent pro brzdění v zatáčkách), posilovač řízení, nastavitelný volant (pravděpodobně jen výškově), zadní stěrač a nastavitelná zpětná zrcátka (pravděpodobně manuálně). V druhé úrovni výbavy pak najdete boční airbagy, elektrické stahování oken, dálkové ovládání centrálu. Za příplatek bude ESP a klimatizace.

Poznámka: Je možné, že se posilovač ve výbavě pro český trh neobjeví a bude až v druhé výbavě či za příplatek. Přesná soupiska výbavy pro náš trh zatím nebyla stanovena, vycházíme z informací zveřejněných v německém tisku. (Dva airbagy a ABS jsou ale jisté.)

Peugeot 107, ale i Citroen C1 a Toyota Aygo budou mít už v základu 14" kola 155/65 R14, vpředu kotoučové a vzadu bubnové brzdy. Nabízet se budou v tří a pětidveřovém provedení a s motory 1.0 50 kW a 1.4 HDI 40 kW. Litrový motor bude mít přitom extrémně nízkou spotřebu, v kombinovaném režimu jen 4,6 l benzínu; toho dosáhne vůz zejména nízké základní hmotnosti 790 kg.

Poznámka: Jen dodám, že každá automobilka si stanovuje svoji vlastní cenovou politiku v dané zemi - a tedy i u nás, proto mohou být mezi jednotlivými auty rozdíly v cenách i výbavách.

Tip: Velmi podrobné informace o novinkách z Kolína najdete v článku o C1, kam jsme doplnili kompletní znění několikastránkové tiskové mapy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků