Novinky z Kolína za 240 tisíc

Podle šéfa českého Peugeotu bude nový Peugeot 107 stát na českém trhu okolo 8 000 eur, tedy cca 240 tisíc korun. V základní výbavě přitom budou dva přední airbagy, ABS, CSC (asistent pro brzdění v zatáčkách), posilovač řízení, nastavitelný volant (pravděpodobně jen výškově), zadní stěrač a nastavitelná zpětná zrcátka (pravděpodobně manuálně). V druhé úrovni výbavy pak najdete boční airbagy, elektrické stahování oken, dálkové ovládání centrálu. Za příplatek bude ESP a klimatizace.

Poznámka: Je možné, že se posilovač ve výbavě pro český trh neobjeví a bude až v druhé výbavě či za příplatek. Přesná soupiska výbavy pro náš trh zatím nebyla stanovena, vycházíme z informací zveřejněných v německém tisku. (Dva airbagy a ABS jsou ale jisté.)

Peugeot 107, ale i Citroen C1 a Toyota Aygo budou mít už v základu 14" kola 155/65 R14, vpředu kotoučové a vzadu bubnové brzdy. Nabízet se budou v tří a pětidveřovém provedení a s motory 1.0 50 kW a 1.4 HDI 40 kW. Litrový motor bude mít přitom extrémně nízkou spotřebu, v kombinovaném režimu jen 4,6 l benzínu; toho dosáhne vůz zejména nízké základní hmotnosti 790 kg.

Poznámka: Jen dodám, že každá automobilka si stanovuje svoji vlastní cenovou politiku v dané zemi - a tedy i u nás, proto mohou být mezi jednotlivými auty rozdíly v cenách i výbavách.

Tip: Velmi podrobné informace o novinkách z Kolína najdete v článku o C1, kam jsme doplnili kompletní znění několikastránkové tiskové mapy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků