Novinky Volkswagenu pro zvýšení aktivní bezpečnosti

20 komentářů

Bob Ash
6. dubna • 18:29

Chceš noční vidění? Kup si Caddilac Deville, má to jako příplatkovou výbavu už asi pět let ... Dosah 720m, promítání na čelní sklo (stálý, ne nesmysly jako VW že se ti to zapne jen když se tomu chce ... )

Ace2
6. dubna • 20:53

no přesně řečeno 4 roky, tedy od roku 2000. Povídání a video jak takové noční vidění funguje je k nalezení přesně tady

Niemand
6. dubna • 23:05

Samozrejme je VW zase nejhorsi. Ze to ale ostatni automobilky nemaji (a snad ani netestuji) je uplne jedno, ze? Prvenstvi nikomu neupiram, ale hlavni je fakt, ze se to vubec zacina prosazovat do beznych vozu. Nebo se mylim?

Anndy
7. dubna • 10:14

no nemyslim, ze by to ostatne nemali. VW asi len xce pre zlepsenie image, ci dovery akcionarov ukazat, ze s nim treba v buducnosti pocitat :)

A najlepsie je aj tak to, ze maju aktivnej bezpecnosti vsetci plne usta (slusne povedane), ale stale su schopni predavat auta aj bez ABS, neviem, ci priamo VW, ale VW group urcite :)

Niemand
7. dubna • 13:32

Rekl bych, ze je mnoho automobilek, ktere podobne systemy nechystaji. Lepe receno, nijak to nedavaji znat, coz budi dojem, ze se nic nedeje. Predpokladam, ze timhle se rada pochlubi kazda automobilka (samozrejme v ramci vyzrazeni tajemstvi nikoli).

Pravdu mate s tim ABS absolutni. Tim by mela byt auta vybavena vsechna ve standardu, lec situace je jina. A neni to jenom VW, ktery ABS dodava do nekterych modelu za priplatek.

JirkaK
6. dubna • 17:11

Ten systém nočního vidění bych bral. Nebude to nic světoborného, měla by na to stačit malá průmyslová kamera s ruční regulací jasu, LCD displej v zorném poli, a světlomet v infraspektru. Cena tak do 10 000 Kč, přínos pro bezpečnost velký. Zbytek jsou jen drahé serepetičky s nejistou funkcí a výsledkem. A jestli to bude od Bosche, výrobce asi nejporuchovější autoelektriky v civilizovaných zemích, tak potěš koště.

Lukin
6. dubna • 13:45

Je pravda, ze mnohe z clanku zni az neuveritelne, ale musim souhlasit, ze mnoho elektroiniky opravdu skodi. Prikladem budiz Mercedes, ktery ma problem s prilisnou koncentraci elektroniky v S Klasse a zacina priplatkovou elektronickou vybavu proskrtavat...

LK
6. dubna • 11:22

Pokud řidič příliš výrazně vybočuje ze zvoleného směru jízdy, vyšle zařízení varovný signál (může jít o akustické varování nebo je řidič upozorněn např. vibracemi volantu) v dostatečném předstihu, než by vůz opravdu vyjel ze svého pruhu.

Tak tohle už jsem měl u své Sierry, rok výroby 1988. U Forda zvolili ten druhý způsob varování - vibracemi do volantu. Já blbec jsem si naivně myslel, že mám zohýbané kotouče

Niemand
6. dubna • 23:02

To byly zohybane kotouce!

Jemand
7. dubna • 18:04

Koukam, ze ty jsi fakt blbej jak poleno! Radim ti: nereaguj, kdyz nechapes.

Mirko
6. dubna • 9:40

Tohle všechno vyvinuli sovětští výzkumníci už během Velké vlastenecké války. VW to jenom kopíruje, konkrétně z tanků T34 a T55

akai
6. dubna • 9:46

Máš pravdu, jen ten parkovací automat soudruzi z SSSR trošku podcenili. Viděl jsem to v několika filmech, jak ty tanky byly příšerně zaparkované v polích.

Leonardo Cupranek
6. dubna • 9:37

Nevim, jak to chteji zaridit, aby ta elektronika jen pomahala a nebyla naopak lidem na obtiz.

Kdyz tak obcas tady ctu diskuse, dozvim se, jak treba nekterym lidem vadi destovy senzor. Me tedy zrovna nevadi, ale jine elektronicke systemy me tedy obcas zaskoci a to i dost necekane.  A toto odladit je podle me zhruba stejne narocne, jako vyvoj primarni funkcnosti daneho systemu.

 

mfilip
6. dubna • 8:37

Moc elektroniky skodi.

Jemand
6. dubna • 8:08

Koukam, ze hosi od VW objevili Ameriku No, jen je nechme at si vyvijeji davno vyvinute )

Tom
7. dubna • 14:14

Obecne vzato, dnesni automobilky jsou jen kompletacni zavody a i to se stale zmensuje, v podstate se jen vylisuji a nalakuji plechy a dela marketing. Dneska zadna automobilka (temer) nevyviji software. VW 100% ne, Audi absolutne minimalne, DaimlerChrysler 100% ne. BMW dela jen castecne AFS (Active Front Steering). V podstate vsechno se kupuje od Bosche, TRW, ContiTeves, Delphi a Hella. Konkretne, ten radar je od Helly v pripade VW, BMW 5 ma radar od Bosche.

Jenze na druhou stranu, kdyz stavkuje elektrika, kazdy vidi jen vyrobce auta, ale ve skutecnosti puvodcem je dodavatel elektroniky, a ti jsou stejni pro vsechny vyrobce aut. Nekdo rekne, ze Renault je kšunt. Ale ABS je od Bosch a je to same, jako v BMW 5 a ted v VW Golf. Vstrikovani je pouze od 3 dodavatelu: Bosch, SiemensVDO a Delphi. Airbagy jsou od Bosche nebo od Autoliv. Atd, atd. Velice podobne je to o mechanickych castech: prevodovky - ZF (BMW, Ford, VW), rizeni - ZF Lenksyteme (snad uplne vsude). A motory? podobne: VW - Göyr/Madarsko (nebo jak se to pise), BMW - Styer/Rakousko .....

roman
6. dubna • 8:20

Heh nedavno u nas v Pravde vysiel zaplateny clanok, ktory informoval o tom, ze motory od koncernu VW (rozumej len od VW) pri zaradenej rychlosti a uvolnenom plynovom pedali nevstrekuju palivo a tym padom maju nulovu spotrebu. Dalej tam pisali ze zastarale karburatorove motory (rozumej konkurencne) takouto super technickou vymozenostou nedisponuju. Skratka VW.

XP
6. dubna • 16:07

Je otázkou, jestli to zaplatil VW nebo to vydal zaujatý nebo hloupí či motorum nerozumějící redaktor.

KO
6. dubna • 11:07

Mozna ze spis Pravda objevila Ameriku. Podle mych informaci toto delaji vsechny motory s automatickym vstrikovanim.

To jsou takovy clanky pro zaplacnuti novin (myslim tim v Pravde, MF atd.)

palo
26. ledna • 7:14

tak tak, po zlozeni nohy z plynu pri kvalte je spotreba nulova

Doporučujeme

Články odjinud