Novinky u OPELu

V modelovém roce 2001 připravil Opel pro své zákazníky celou řadu novinek. Dnes se zaměříme na Opel Astru Coupé a Opel Omegu.
Novinky u OPELu
V modelovém roce 2001 připravil Opel pro své zákazníky celou řadu novinek. Dnes se zaměříme na Opel Astru Coupé a Opel Omegu.

Opel Astra Coupé

Od podzimu tohoto roku bude pro Astru Coupé k dispozici nový přeplňovaný čtyřválcový dvoulitrový motor. Jeho 190 koní sprintuje z 0 na 100 km za 7,2 vteřiny a v rozletu se zastaví až na hranici 240 km/h. Za tyto výkony si řekne jen o 8,8 l v průměru na každých 100 km.

Ve standardní výbavě všech verzí přibyly elektricky ovládaná okna předních dveří. Pro přeplňovanou verzi jsou i 17“ litá kola zahrnuta do standardní výbavy, u ostatních verzí je možné je objednat za příplatek.

Opel Omega

Také u vlajkové lodi Opelu čeká na zákazníky několik významných novinek. Zvenku asi nejvíce upoutají nové barvy karoserie. Naproti tomu technicky založeného zákazníka zase změny v nabídce motorů. První změna postihla dvoulitrový dieselový (v ČR nenabízený) motor, který byl nahrazen motorem o obsahu 2.2. Nový motor má výkon 120 ks a točivý moment 280 Nm.

Z nabídky motorů vypadl také 2.5 V6 s výkonem 170 koní a na jeho místo nastoupil šestiválec 2.6 s výkonem 180 ks a točivým momentem 240 Nm.

Proslýchá se také, že od začátku příštího roku přijde na trh osmiválec 5.7 s výkonem 315 koní a od února 2001 by měl být nahrazen třílitrový motor motorem s obsahem 3.2 a výkonem 218 ks. Oba motory budou k dispozici výhradně s automatickou převodovkou.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků