Novinky u OPELu 2.

Dnes pokračujeme v seznamování se s novinkami roku 2001 u automobilky Opel. Zaměříme se na sedan střední třídy Vectra a na offroad Frontera.
Novinky u OPELu 2.
Opel Vectra

S popisem novinek začneme u nabídky motorů. První důležitou změnou je nově nabízený čtyřválcový diesel 2.0 s výkonem 100 ks. Pro milovníky dieselových motorů nabízí Opel i další variantu. Ta je představována moderním čtyřválcem 2.2 s výkonem 125 koní. Impozantní je také hodnota točivého momentu - 270 Nm. Vectra vybavená tímto motorem jede maximální rychlostí 207 km/h a zrychluje z 0 na 100 km/h za necelých 10,5 s. Za své výkony si však žádá pouze 6,5 litru nafty na každých ujetých 100 kilometrů.

V nabídce benzínových motorů zůstává známá 1.6 s výkonem 100 ks. Další motory v nabídce jsou, však zcela inovované. U čtyrválcové 1.8 bylo dosaženo výkonu 125 ks. Třetí benzínový čtyřválec v nabídce má objem 2.2 a nahrazuje starší dvoulitr o výkonu 136 ks. Nový motor disponuje výkonem 147 koní. A konečně poslední novinku mezi motory je šestiválec 2.6 s výkonem 170 ks. Výkon je sice shodný s předchozím šestiválcem 2.5, ale hodnota točivého momentu vzrostla na 250 Nm.

Ve výbavě Vectry najdeme také změny. Například jsou nyní všechny verze vybaveny tříbodovými pásy pro všechny tři cestující na zadních sedadlech. Výbava „Elegance“ nyní obsahuje autorádi CCR 600 s zásobníkem na čtyři CD, výškově stavitelné sedadlo řidiče i spolujezdce.

Výraznou změnou prošla Vectra Sport. Provedení Sport se nyní mnohem více odlišuje od zbývajících provedení inovované Vectry. Největší podíl na tom má nový přední nárazník s integrovanými mlhovkami a sportovní koncovka výfuku. Zajímavým stylistickým prvkem jsou krycí mřížky otvorů pro vstup vzduchu a krycí mřížka chladiče ve tvaru plástve. Vectra Sport bude také poprvé standardně dodávána na 17“ pětipaprskových litých kolech obutých do pneumatik 215/45 R17.

V interiéru Vectry Sport upoutá tříramenný, kůží potažený volant a sportovní sedadla potažená kombinací kůže a látky.

Opel Frontera

U Frontery je nejvýznamnější změnou možnost objednat benzínový šestiválec i do třídveřového provedení. Na výběr jsou tedy modely „Sport RS 3.2 V6“ a „Sport Classic 3.2 V6“. Další změnou je zařazení radiomagnetofonu CAR 300 do základní výbavy nejlevnějších provedení a klimatizace do výbavy modelu RS a Limited.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků