Novinky u Mercedesu

Za první pololetí roku 2000 bylo prodáno 44 ks vozů třídy V. Vzhledem k dosavadnímu příznivému vývoji se v roce 2000 předpokládá Mercedes-Benz prodej 85 – 90 ks oproti 27 ks v roce 1999, přestože celkový počet prodaných vozidel se v tomto segmentu snižuje.
Novinky u Mercedesu
Za první pololetí roku 2000 bylo prodáno 44 ks vozů třídy V. Vzhledem k dosavadnímu příznivému vývoji se v roce 2000 předpokládá Mercedes-Benz prodej 85 – 90 ks oproti 27 ks v roce 1999, přestože celkový počet prodaných vozidel se v tomto segmentu snižuje. Nadále platí cena Kč 998.000,- vč. DPH pro modely V 220 CDI a V 230.

Pro řadu Vito je od poloviny dubna do odvolání nabízena automatická klimatizace za zvláštní cenu Kč 28.000,- bez DPH. Vito - skříňový vůz s nákladovým prostorem cca 5m3 a s motorem CDI o výkonu 82 koní je v nabídce za zvýhodněnou cenu Kč 497.657,- bez DPH.

U řady Sprinter je mimo standardních verzí již k dispozici také automatizovaná 6ti stupňová převodovka, či provedení 4x4 (připojitelné, permanentní, nebo připojitelné s terénní redukcí).

Vario je možné nabídnout ve velmi atraktivních dodacích lhůtách cca 1 až 1,5 měsíce od objednání nového vozu v provedení a s výbavou dle přání. Minulý týden došlo ke snížení cen podvozků s celkovou hmotností 7,49 t o cca 70.000,- Kč bez DPH.

Kromě velmi atraktivní výše jednotlivých měsíčních leasingových splátek je na vozy Vito, Sprinter i třídu V poskytováno pojištění 3 nebo 4 roky zdarma. Je možné využít nový leasingový produkt PLUS 3 LEASING, či zvolit aktuální nabídku dlouhodobého pronájmu užitkových vozidel v programu CharterWay.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků