Novinky u Chevroletu: snížení cen, vylepšená Epica

Importér automobilů Chevrolet do České republiky oznámil změny v cenách svých výrobků. A potěšitelné je, že se jedná o změny směrem dolů, takže Chevrolety bude možno pořídit za často výrazně nižší ceny než dosud. Jedná se přitom o ceny ceníkové, tedy nikoli akční.

Cenové zvýhodnění u modelu Aveo představuje 20 000 až 39 000 Kč, pro Lacetti 30 000 až 67 000 Kč, Epica je levnější o 50 000 Kč a Captiva byla slevněna o 40 000 až 67 000 Kč. V jejím případě byla prodloužena záruka ze tří na pět let, tedy do stejného období jako v případě ostatních modelů Chevrolet.

Další novinkou je facelift velkého sedanu Epica, který například přinese transparentní pás mezi zadními světly. Nejdůležitější změnou je však zavedení nové, šestistupňové automatické převodovky se sekvenčním řazením, jež je standardem pro verzi 2,5 V6 a pro sotatní motory za příplatek. Na připojeném snímku vidíte zadní pohled na Epicu v „klokaní“ verzi Holden.   

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Chevrolet Captiva 2
Rok výroby: 2007
Stav: 75 051 km
Cena: 210 000 Kč
Chevrolet Cruze 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 30 825 km
Cena: 190 000 Kč
Chevrolet Captiva 2
Rok výroby: 2007
Stav: 177 811 km
Cena: 176 000 Kč
Chevrolet Spark 1
Rok výroby: 2012
Stav: 36 035 km
Cena: 130 000 Kč
Chevrolet Aveo 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 56 473 km
Cena: 135 000 Kč
Chevrolet Trax 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 36 484 km
Cena: 316 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků