Novinky u Chevroletu: snížení cen, vylepšená Epica

Importér automobilů Chevrolet do České republiky oznámil změny v cenách svých výrobků. A potěšitelné je, že se jedná o změny směrem dolů, takže Chevrolety bude možno pořídit za často výrazně nižší ceny než dosud. Jedná se přitom o ceny ceníkové, tedy nikoli akční.

Cenové zvýhodnění u modelu Aveo představuje 20 000 až 39 000 Kč, pro Lacetti 30 000 až 67 000 Kč, Epica je levnější o 50 000 Kč a Captiva byla slevněna o 40 000 až 67 000 Kč. V jejím případě byla prodloužena záruka ze tří na pět let, tedy do stejného období jako v případě ostatních modelů Chevrolet.

Další novinkou je facelift velkého sedanu Epica, který například přinese transparentní pás mezi zadními světly. Nejdůležitější změnou je však zavedení nové, šestistupňové automatické převodovky se sekvenčním řazením, jež je standardem pro verzi 2,5 V6 a pro sotatní motory za příplatek. Na připojeném snímku vidíte zadní pohled na Epicu v „klokaní“ verzi Holden.   

Klepněte pro větší obrázek

Chevrolet

Chevrolet byl založen v roce 1911 v Detroitu. Od roku 1918 je součástí skupiny General Motors, kde byl v pozici konkurenta Fordu T.

V Evropě se pod značkou Chevrolet prodávají především vozy Daewoo. Značky Corvette a Cadillac jsou distribuovány odděleně.

Chevrolet Spark • Chevrolet Aveo • Chevrolet Cruze • Chevrolet Malibu • Chevrolet Trax

TEST Dacia Duster 1.3 TCe 130 4x4 N1: Řešení emisní otázky, ovšem s následky

Dacia Duster TCe 130 N1

Dacia od začátku letošního roku nabízí SUV Duster v užitkové variantě N1. Kde se verze vzala a jaká přináší omezení? To jsme zjišťovali v redakčním testu.

včera | Vladimír Kadera | 12 příspěvků
Dlouhodobý test Toyota Yaris 1.5 Hybrid: Zajetá! Super spotřeba je standard (1. díl)

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

S titulem evropské Auto roku 2021 (COTY) přichází velká zodpovědnost. A k tomu všemu nové Toyotě Yaris přibyl další úkol: sloužit po dobu šesti měsíců v naší redakci. Nyní přišel čas na první report.

20.  6.  2021 | Jan Mička | 42 příspěvků
TEST Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD Sport Line: Šetříme, teď už implicitně

Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD

V této chvíli už Cé-Er-Véčko ve vlastní konfiguraci koupíte jenom jako hybrid. Absence možnosti výběru starosvětského pohonného ústrojí sice zamrzí, ale budoucím majitelům to díky dobrému fungování zřejmě vadit nebude.

18.  6.  2021 | Richard Herbich | 12 příspěvků