Novinky Škody Octavia pro modelový rok 2006

58 komentářů

Eman
22. května • 11:03

Znamená to tedy, když moje nová Octavia bude vyrobena na konci 06/2005, že to již bude modelový rok 2006?
Pokud ji mám dovybavenu ESP, tak to bude automaticky i s DSR?

Díky,
Eman

Michal
4. června • 15:13

ne, za DSR se jeste priplaci.. M.

Michal
4. června • 15:12

ne. za DSR se jeste

Michal
4. června • 15:12

ne. za DSR se

Michal
4. června • 15:12

ne. za DSR

Michal
4. června • 15:12

ne. za DS

Michal
4. června • 15:12

ne. za DST

Michal
4. června • 15:12

ne. za

Michal
4. června • 15:12

ne.

Dix_
2. května • 15:48

Pomoc při rozjezdu do kopce -2000 Kč,všechny výbavy
Dvoutonová houkačka-0 Kč,všechny výbavy
Paket Dynamic II-29 000 Kč Ambiente,20 000 Kč Elegance
Do výroby je možné zadávat MY 2006 od 2.5.2005

Dix_
4. května • 16:51

Nezávislé topení 23 000 Kč
Paket Dynamic I  9900 Kč
Malá navigace 33 000 Kč
Příprava pro GSM II s Bluetooth 7900 Kč
Nový ceník bude platný od 30.5.2005,papírová podoba bude za 14 dní.Ceny zůstavájí stejné.

Petr Broža
4. května • 17:17

A co je obsahem paketu Dynamic I? Tříramenný volant a sportovní sedačky jako u Fabie?

Dix_
4. května • 18:20

Ano,je to kožený 3ramenný volat s malým koženým paketem a sportovní sedačky.Ano souhlasí to.

Tom
3. března • 16:45

By mne zajimalo, jak to DSR ridici "doporuci" zatocit. To jako na nej blikne, zarve nebo rovno sahne do rizeni? Neni to teda neco jako aktivni rizeni u BMW 5?

Diamant
6. března • 23:18

Ved to mas v tom clanku, ze DSR da maly pulz do volantu. Len treba citat.

Tom
3. března • 16:43

By mne zajimalo, jak to DSR ridici "doporuci" zatocit. To jako na nej blikne, zarve nebo rovno sahne do rizeni? Neni to teda neco jako aktivni rizeni u BMW 5?

Sias.....
2. března • 22:52

KDyž má někdo nevyhřívanou garáž, tak by šlo za pár peněz udělat elektrické topení teplovodní topení ne? Akorát by se musela někam třeba do kufru dát přípojka na kabel.

Leonardo Cupranek
2. března • 23:16

To urcite jo, ale funguje to pak jenom kdyz je v dosahu zasuvka. Pak nahodou pojedes lyzovat do Spindlu a jsi v pytli - ani svoje auto nenajdes pod tim snehem. S topenim na dalku zmacknes cudlik, skocis si na kafe a auto se ti mezi tim ze snehu "vytavi". Kdyz si na climatroniku nastavis, ze chces interier vyhrat na 40 stupnu, tak snih na aute nema sanci. Spis muze byt problem, pokud parkujes uz na nejake vrstve snehu, ze se ti auto protavi dolu
Nemusi ani jit o nejak velkou investici. Mam pocit, ze na webu treba toho Webasta nabizej i pouzita/repasovana topeni za zajimavou cenu. V porizovaci cene auta to pak je uplne zanedbatelna castka.

lucka
2. března • 0:22

Nezávislé topení se dá někde dokoupit do každého (moderního resp. nového) vozu, nebo je do aut montujou jen samotné automobilky (teda pokud je vyrábějí)???

pedro
2. března • 10:53

Myslim ze se da dokoupit, aspon do vetsiny aut bez problemu. Zkus treba Diavia (delaji i kliamtizace), nebo Trumatic, ale bez zaruky, nemam s tim zkusenosti. Kamos mel stary Toledo TDI a moc to netopilo, tak tam prave neco takovyho mel namontovany (dodatecne).

Jogurt
2. března • 11:03

Domontáž je ale spíš bastlení. Napojit  Eberspaecher nebo Webasto na climatronic je docela zážitek. Z fabriky to vyjde levněji a bez bastlení. Dálkové nebo GSM ovládání lze pak doplnit už bez problémů za řádově 8000 peněz českých.

Leonardo Cupranek
2. března • 15:05

Ano, Webasto a Eberspacher delaji topeni (teplovzdusna i teplovodni) urcena pro dodatecnou zastavbu prakticky do cehokoli (od Skody 120 az po kamion ci jachtu).
Pokud vim, tak (asi jen novejsi) Webasta maj proste primo vyvod na climatronic. Jakmile se voda dostatecne ohreje (tusim na 60 stupnu) da topeni pokyn climatronicu a ten zacne vyhrivat interier na prednastavenou teplotu.
Spis bych mel obavy, jak asi muze fungovat nezavisle topeni v aute, ktere nema climatronic (resp. jakoukoli digitalni klimu).

JJJ
3. března • 10:41

vyvod primo na climatronic Tos me pobavil, to ti nakecal prodejce, co? Je tam jen delic napeti, pokud je mi znamo.
Jinak na jakemkoliv aute to funguje tak, ze v zime mas nastaveno topeni na WARM a po ohrati na definovanou teplotu se spusti vodni cerpadlo a pak i vetrak (na definovanou uroven).
V lete mas nastaveno na modrou, tedy vetrak se spusti nebo ne, jak je nastaveno a vyhreje to jenom motor, abys mohl hnedle motor zatizit. Pripadne topeni v lete vubec nezapinas.
Jakypak problem?
Problem je s novymi Octavkami, tam to udajne nejde dodelat (softwarovy problem, olej cold voda warm a pry nestartuje) a i proto to resi primo fabrika a hlavne jak pises, je to lepsi/levnejsi z fabriky nez dobastlovat. Jen montaz te vyjde na 5000,-

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Leonardo Cupranek
3. března • 14:11

Me to proste aktivuje Climatronic, ktery proste vyhreje auto na teplotu, kterou jsem na nem mel naposledy nastavenou. Vezme to naposledy nastavenou teplotu a naposledy nastaveny smer foukani. Ale intenzitu foukani to nastavi vzdy stejnou (nezavisle na te naposledy nastavene) a take to vzdy vypne vnitrni recirkulaci (i kdyz naposledy byla zapla).

x12345678
3. března • 17:20

No tohle bych chtěl vidět. Climatronic vybavený z výroby komunikací s nezávislým topením (u VW donedávna výhradně Eberspächer B4 a B5) totiž neumožňuje nastavení teploty, ale provoz topení na něm signalizuje mód HE (neboli Heizung) a topí naplno bez regulace teploty s ventilátorem na 25% výkonu a bez indikace teploty na displeji. Takhle jak to popisuješ fungovala automatická klimatizace s Webastem přímo z výroby u první a druhé řady Audi A6, tam ale nejde o climatronic.
Doplnit climatronic o plnou regulaci znamená dost velký zásah do instalace. Lepší je to u CAN-Busových vozů, kde to jde o poznání snadněji i při dodatečné montáži. Například T5 a Touareg, kde jsou už z výroby osazené místo přihřívačů plnohodnotné topné přístroje Webasto Thermo Top C v CAN-Bus verzi, jejich upgrade z přihřívače na topení spočívá jen a pouze v doplnění CAN-Bus interface pro časové a dálkové spínání. O2 pravděpodobně bude řešitelná stejně jen navíc s doplněním o oběhové čerpadlo, ale zatím to nemám v praxi ověřené.

Leonardo Cupranek
4. března • 11:41

Nevim, o jakem climatronicu mluvis. Ja o tom s velkym displejem z Audi, ne o te nudlicce z VW a Skody.

Petr
4. března • 9:28

Jaksi Ti asi uniklo, že CanBus má již i O1...?

x12345678
4. března • 9:48

Jaksi ti asi uniklo že O1 nemá na CAN Bus napojený climatronic.

Leonardo Cupranek
4. března • 11:32

Do Toleda se dava climatronic z Audi (takovy ten s velkym displejem, odmlzovacim programem, atd...), ne takovy ten divny s uzkym displejikem jako do VW a Skody.

Ivos
1. března • 20:46

Uvazuji letos o koupi noveho vozu a kamarad nekde zaslechl, ze pry Skodovka hodla v budoucnu Octavie montovat take na vyskove stavitelnem podvozku. Mate, prosim, nekdo informaci, ze by se i do naseho ceskeho lidoveho vozitka v ramci koncernu dostala technologie Audi allroad?

Luboš
1. března • 18:28

Dnešní topení jsou výrazně tišší než první typy a navíc se to používá i za jízdy, bez topení se v dieselu v -15st. za 20 min jízdy do práce moc neohřejete.

Leonardo Cupranek
2. března • 15:02

Ale jo, nekteri experti se ohrejou i bez topeni. To jsou takovi ti, kteri prijdou ke svemu zamrzlemu autu, natocej motor a deset minut maj nohu na plynu a toci 4000ot, aby se jim to trochu ohralo. Nevadi jim, ze si nici motor tocenim za studena (kdy to nemaze, dokonce ani s 0W-40) a uz vubec jim nevadi ten smrad a kraval, kterej vytvarej (naopak mozna napisou do nejake diskuse, ze nezavisle topeni dela hluk a smrdi).

Leonardo Cupranek
1. března • 13:57

Nezavisle topeni bez dalkoveho ovladani je uplne nanic. Respektive mozna tak pro kolbenkare, kteri maji v praci pichacky. Clovek, kterej jede do prace, kdyz se probudi a nasnida a z prace odjizdi az kdyz ma praci hotovou, tak tomu jsou hodiny na nic. Chce to dalku (radiova miva dosah 800m), nebo radeji ovladani pomoci GSM/SMS.
K cemu mi je to, ze to auto zacne topit, kdyz v aute zmacknu cudlik? Co kdyz se rano probudim, kouknu z okna, uvidim, ze napadlo 10cm snehu? Budu snad v obleku okolo auta saskovat se smetakem? Ne, zmacknu si ten cudlik doma pred snidani a po snidani na aute zadny snih nebude!
To jsou typicka polovicata reseni automobilek. Neco tam jako daj (z marketingovych duvodu), ale prakticky to je na nic, resp. zacne to fungovat jen za priplatek.
Navic kdyz se v clanku pise, ze to topi hned, jak se zmacne tlacitko, tak to vypada spise na teplovzdusne a ne na teplovodni topeni. To pak ale ani neni polovicate, ale "ctvrticate" reseni, protoze se predehreje pouze kabina.
 

Lubos
2. března • 14:02

Nezavisle kurenie od Webasto mam v Mazde 6 diesel, sice bez dialkoveho ovladania, ale zatial mi to staci. Vzdy viem, kedy pojdem do prace na druhy den, v praci mam auto v podzemnej garazi, takze ho pri odchode z prace nepouzivam. Vzdy je lepsie mat nez. kurenie bez DO ako ho nemat vobec. Samozrejme DO by sa hodilo, ale zatial by som ho ani nevyuzil. Inak to kurenie mi niekedy blbne, niekedy sa mi na displayi objavi chyba 'F--' a kurenie sa vypne. Uz mi 2x menili horak, odvtedy saa mi to zastavolp iba raz, inak to funguje dobre.

x12345678
3. března • 17:28

F-- bez čísla chyby (např. F16)? Vyměň akumulátor za výkonnější nebo nech doplnit druhý s oddělovacím relé a topení napájej z něho a máš po problému.

Leonardo Cupranek
2. března • 14:59

Me to blblo jen jednou a to kdyz jsem mel ridkou nemrznouci kapalinu, takze mi chladici "voda" ponekud ztuhla, topeni po poznalo a po zapnuti se hned vyplo. Kdyz jsem tak dolil "fridex", vse bylo zas v poradku.

Petan
1. března • 21:24

Nevim v čem je bez dálkovýho ovládání nanic. Možná jenom pro lamy. Většinou totiž každý z nás ví, kdy a vkolik jedem ráno do práce A když to jednou za měsíc z nákýho duvodu nevýde, tak se prostě nedá nic dělat. Nez. topení nemám, ani bych nechtěl... Mám ho jenom v kamionu a využívám ho akorát na spaní v noci. Na ráno fakt ne, nevidim důvod...

p0etrik
2. března • 13:57

Pokud mas v praci pichacku, tak ti to bude stacit. Ale pokud delas sam na svym, tak se na cas nehraje. Proste rano vstanes a jdes do prace (treba ja chodim mezi 8 - 9) a domu jdu proste az mam hotovo. To, ze tam budu presne a presne zase odejdu mne narozdil od vetsiny typickych zamestnancu neuzivi.

Leonardo Cupranek
2. března • 14:52

Presne tak. Navic casto jsem kazdou chvili nekde jinde - potrebuju nekde neco vyridit ci objednat. Nechci ssebou tahat bundu ci kabat. Proste nekam prijedu, vylezu jen nalehko, vyridim to a pred odchodem zmacknu dalkac, abych sel do vyhrateho auta. Kdo to nezkusil, asi nepochopi, ale je to snad ten nejvetsi pokrok v automobilismu a ta nejprijemnejsi vychytavka, kterou jsem za posledni leta potkal. Naopak me stve, ze to tam nedavaj vzdy standardne a klimu jen za priplatek (vedro mi nevadi, zima dost).
 
Jinak vyhoda dalkace je i v tom, ze tim dalkacem jde delat daleko vic veci, nez jen vypnout a zapnout. Mimo jine si mohu na dalku nastavit, jak dlouho to ma topit, nebo se treba mohu prepnout na "letni rezim" a pak to jen vetra/chladi a netopi - takze naopak v lete si pred jizdou mohu na dalku auto vyvetrat.
A naopak bych rekl, ze to palivo spis setri a rozhodne to setri motor. Jelikoz to zere 0.2 az 0.3 litru nafty na hodinu (!), tak kdyz si 15min pred odjezde pustim topeni, tak jednak setrim motor (nedre se studejen "nasucho") a jednak zahraty motor ma nizsi spotrebu.
Navic kdyz nekde v zime na nekoho v aute cekam, tak nemusim mit pustenej motor, cili nedelam hluk a spaluju daleko min nafty. 

icem4n
1. března • 15:57

Lepsi a praktictejsi reseni je mit garaz a ne rano otravovat nebohe sousedy smradem a hlukem.

Repik
1. března • 19:54

.....víš, ne každý má tu možnost mít garáž

Leonardo Cupranek
2. března • 14:55

Ano, jednak ne kazdy ma garaz, ale jednak ne vzdy jde jen o odjezd rano z domova do prace. Preci taky jedu zpet z prace, obcas jsem na chate, obcas nekde neco zarizuju, obcas pracuju u klienta, atd.... A tezko predpokladat, ze na vsech myslitelnych mistech budu mit k dispozici vyhrivanou garaz.
Nehlede k tomu, ze kdyz je 15 pod nulou a mam auto treba i v garazi, kde je 10 nad nulou, tak s TDI kdyz vyjedu, tak stejne napred pujde teplota dolu a teprve az buhvikdy nahoru.

Leonardo Cupranek
1. března • 16:00

Jakym hlukem?

icem4n
1. března • 16:25

Urcite to topeni musi nakej zvuk vydavat nebo snad ne?

Jogurt
2. března • 10:57

Jo, když dáš ucho pod auto a nejsi hluchej, tak to možná uslyšíš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JJJ
3. března • 10:29

nenech se mýlit, ten "hluk" hoření je slyšet i na 30 metrů (když je hrobove ticho, třeba vnoci i na 20 metrů přes okno), přestože to má tlumič výfuku. A palivový čerpadlo má krokový motorek a cvaká to, záleží, kde je umístěno, podle toho je slyšet (nemusí být notně v agregátu topení. Vodní čerpadlo slyšet není.
Takze panove, vyzkousejte a jdete do toho. Pokud Octavia 2 to nabidne za priplatek do 25000,- tak bych do toho (na TDI) urcite sel, za 11000 dokoupit komfortni dalku obousmernou (ukazuje teplotu v aute, umoznuje naprogramovat hodiny, zapnout topeni nebo v lete zapnout vyvetrani interieru) a jede se...

JJJ
1. března • 16:34

asi tak 1/4 hluku TDI-PD, do benzinu bych si topeni nedaval, do dieslu ano, on diasel pri normalni jizde (tj. podle predpisu) pri -12 ani neroztopis na provozni teplotu 90 stupnu po celou dobu jizdy treba 40 minut, kdyz jsem zastavil na kolejich tak sla teplota az na nejakych 68 dolu !!!
Tuhle jsem to zkousel, mereno pocitacem. Vim o cem mluvim, nezavisle topeni mam take, s dalkou a za 50.000 celkem

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Leonardo Cupranek
2. března • 14:45

Kdyz das ucho k autu, tak neco mozna uslysis (hukot plamenu/horaku a tichy zvuk vodniho cerpadla). Nechapu, komu by toto mohlo vadit.  To by museli zakazat vsechny kotle a karmy, ktere jsou ale dokonce podstatne hlucnejsi.
A presne tak - TDI je tak efektivni motor s tak nizkym procentem ztrat energie do odpadniho tepla, ze pri teplotach pod -10 mi to nezacalo topit po celou cestu do prace (pulhodina po Praze). Sorry, na tohle fakt uz nemam naladu (slovy klasika: jsem priliz sexy na to, abych mrznul v aute ). Takle vubec nepotrebuju bundu/kabat - doma si to pred jizdou pustim dalkacem, tech 30 metru k autu preziju. A at jedu kamkoli (prace, sport, nakupy, kultura), vsude parkuju tak blizko od baraku, ze to v pohode prejdu v mikine ci saku i kdyz je 15 pod nulou.

JJJ
3. března • 10:29

nenech se mýlit, ten "hluk" hoření je slyšet i na 30 metrů (když je hrobove ticho, třeba vnoci i na 20 metrů přes okno), přestože to má tlumič výfuku. A palivový čerpadlo má krokový motorek a cvaká to, záleží, kde je umístěno, podle toho je slyšet (nemusí být notně v agregátu topení. Vodní čerpadlo slyšet není.
Takze panove, vyzkousejte a jdete do toho. Pokud Octavia 2 to nabidne za priplatek do 25000,- tak bych do toho (na TDI) urcite sel, za 11000 dokoupit komfortni dalku obousmernou (ukazuje teplotu v aute, umoznuje naprogramovat hodiny, zapnout topeni nebo v lete zapnout vyvetrani interieru) a jede se...

stepan
2. března • 23:03

a k saku si vem kravatu a nezapomen na modryho ptaka do klopy...

Leonardo Cupranek
2. března • 23:10

Co to meles, bolseviku?

stepan
3. března • 1:23

á potrefená husa s chipnutým TDI se ozvala. Pozor! všechna 3 pismena červená, zdurazňuji čer-ve-ná!!!! = Pozor, kliďte se z Loděnickýho kopce na D5, ať nechytnete rakovinu z těch sazí!!!!

Axl
3. března • 15:16

Fakt qjecy !

Leonardo Cupranek
3. března • 13:06

Co to meles a jak to souvisi s nezavislym topenim, nebo dokonce s nejakou polokomunistickou partaji?

mfilip
1. března • 14:40

ja bych takove cypoviny zakazal, az to bude mit kazdy, tak se tu clovek udusi.

Leonardo Cupranek
1. března • 16:02

Nezavisle topeni zere asi 0.2 az 0.3 litru na HODINU. Kdyz si to pustim 15 minut pred jizdou, tak palivo spis usetrim, protoze motor bude zahratej, bude mazat, a od zacatku bude spalovat malo a efektivne.
Furt lepsi, nez ruzni ti jeleni, kteri prijdou k autu a 10 minut drzi motor v 3000ot/min, aby jim to zacalo topit a oni videli na cestu.

Jarda
1. března • 14:26

mno podle skodovky je oktavka vlastne pro kolbenkare :)

Leonardo Cupranek
1. března • 16:02

Netusim, co si skodovka mysli. Otazka je, jestli to sama vi.

Doporučujeme

Články odjinud