Novinky pro Superb: sklopné zadní sedačky, větší kufr, čeština pro navigaci aj.

14 komentářů

ace3
10. února • 17:43

sorry, netrefil sem se do diskise..

ace3
10. února • 17:40

souhlasim se zarazenim noveho s40 na zacatek stredni tridy,ALE zaradit S60 na HRANICI nizsi stredni a stredni je podle me absolutni blbost.. Toto auto uplne bezdebatne rovnocenny souper pro Luxusni odvetvi stredni tridy viz A4,3er,MB-C a patri tam i S60.. Kdyby melo stat na konci teto tridy, tak by to byla konkurence treba pro o pul metru vetsi mondeo! A to je absolutni hovadina..

Videl bych to takto: S40 -zacatek stredni (zatim bez konkurence)
                               S60 -luxusni odvetvi stredni (A4,3er,C-klasse)
                               S80 -vyssi (BMW 5er, A6, MB-E)

ace3
10. února • 17:07

Takze 4X4 neni ani mozny, protoze u kazdyho koncernovyho auta pohanena zadni naprava ukradne kufru 100l a zajimalo by me jak by se prodavalo auto vyssi stredni s 362/380l a k tomu osmivalci.. Osmivalec je nepouzitelny bez pohonu 4x4, protoze by predni napravu bud urval nebo by sis hned pri prvnim rozjezdu udel z continentalek slicky.. A ted uz opet resime problem č.1..

Kamil
10. února • 21:34

Když prědní náprava zvládne 350Nm 2.5 TDI, tak proč by nezvládla nějakejch 370Nm motoru W8? Líbí se mi tahle zajímavá konstrukce motoru (W), ale škoda že má pouze 202KW. 250Kw by bylo lepší. Ostatně tenhle motor by se prodával pouze minimálně jako 4x4. ale kombík by se prodával možná dobře. Byl by to jeden z největších kombíku.

PSE
10. února • 19:31

To že ti to ukradne 100l už není pravda. Počkej na 16.2. a uvidíš. A6 už ten problém mít nemá. Co se týče těch slicků, tak medvedi s tímhle obsahem problém nemají, tak nevím o co go?

empi
10. února • 20:06

Medved ma nahod na zadek ...

Pavel
10. února • 9:00

Konečně s tím kufrem něco udělali. 480 l už je dobrej a ty sklopný zadní sedačky dost chyběly. Musí něco dělat, aby se jim ten superb prodával líp

Honza
10. února • 21:52

Sklopné sedačky? V Boleslavi zjistili že Superbéčka prodávat jenom manažerům moc nejde tak pokud chce prodat i širším (chudším?) vrstvám, nezbývá nežli jej upravit pro běžné potřeby a udělat něco ze sedačkama. Není to tak dávno kdy se pravidelně objevovala kritika například vozů Mercedes že mají pevné sedačky. Po náběhu Škodovky se u hodnocení kufru začal objevovat výraz prostorný a dobře skladný. V téhle třídě je to spíš ostuda a tak jak se u Octávií sekli v konstrukci a dodnes se perou s prostorem na zadních místech, tady je to zase naopak. Díky plýtvání a přemrštěnému prostoru vzadu má auto kufr jako auta div ne o dvě třídy nižší. Konečně dokázali vyztužit zadní část vozu a udělat z něj pořádný vozíček. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

petr
10. února • 9:55

Martin
10. února • 10:20

A ne Haldex, ale Torsen

Pak by byl Super konkurenceschopný. A možná taky V8 nebo alespoň 3.2 V6 184 kW ála Audi.

Niemand
10. února • 11:51

Kde to zijete? Snad si nemyslite, ze ty tato konstrukcni reseni dostala prave Skoda. Osobne si myslim, ze V8 je nerealne a 4x4 take neni priorita koncernu.

Šumík
10. února • 12:25

Je to zbytečnost to 4x4, ale kdyby tam dostali alespoň ten osmiválec Jinak sklopná sedadla je to co Superbu citelně chybělo, jsem zvědav jak vyřešili problém s torzní tuhostí..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
10. února • 13:11

To by me take velmi zajimalo, nebot podle zprav je problemem cislo jedna pro uvedeni Superb combi prave torzni tuhost karoserie, tedy bez pevne prepazky za sedadly. Vi o tom nekdo neco?

Petr Broža
10. února • 13:22

Problémem číslo jedna je především politika. Koncern nechce mít Superb kombi, protože by konkurovalo Passatu kombi, navíc se Super neprodává tak dobře, aby vývoj kombi byl rentabilní. To jsou zprávy, které mám já; torzní tuhost je až problémem druhotným a věřím tomu, že by se ho jistě podařilo vyřešit, když se to podařilo u podobně velkých vozů jako Audi A6 Avant či MB E-klasse kombi.

Doporučujeme

Články odjinud